hoofdstuk 5

465 17 5
                                    


Ik werd wakker met een bonzend hoofd. Ik keek om me heen en merkte dat ik naakt was, ik keek wie er naast me lag en zag sam die ook naakt was.

"Nee, nee, nee" zei ik en sprong uit bed trok snel mijn kleren van gisteren aan en wilde weg lopen totdat ik hem hoorde "gisteravond had een andere wending dan gepland." Ik schudde mijn hoofd.

"Dit heb je gepland, dit is nooit gebeurd en ik vraag nog steeds die scheiding" zei ik en liep snel weg met mijn hoofd nog steeds schuddend. Ik zag mijn moeder in de keuken die me aan keek met een grijns.

"Dit vergeef ik je nooit moeder. Expres alleen maar drank in de koelkast doen terwijl je weet dat ik op zo'n moment emotioneel ben en dan ga je mijn man bellen met wie ik ga scheiden tewijl hij is vreemdgegaan en je kiest nog steeds zijn kant!" Riep ik boos naar haar, voordat ik de deur uit was hoorde ik haar nog zeggen.  "Wanneer we dronken zijn zeggen en doen we de dingen die we echt willen"

Ik stapte mijn auto in en wou hem starten maar dat lukte niet, ik probeerde het nog een keer maar nog steeds bleef mijn auto stil staan. Ik deed mijn voorklep open en zag dat er onderdelen misten.

"That son of a bïtch" vloekte ik. Ik keek naar boven en zag sam voor het raam met een grijns. Wat ik hierna deed was nogal kinderachtig ik stak mijn middelvinger en tong naar hem uit. Het volgende wat ik deed is een sleepwagen bellen en jason. Ik liep naar de stoep en ging daar zitten denkend aan wat er is gebeurd. "Hoe kan je zo stom zijn jess" zei ik en sloeg me zelf op me voorhoofd. Als de mensen in de buurt me konden zien zouden ze denken wat voor een gekke vrouw ik ben, pratend tegen mezelf.

Twintig minuten later werd mijn auto opgehaald en zat ik te wachten op jason. Daar kwam jason aan. Ik stapte in en zag sam voor de deur staan mij aan te kijken.

"Wat doet hij hier?" vroeg jason nieuwsgierig. "Kan je alsjeblieft rijden ik heb de grootste fout in me leven gemaakt na dat ik met hem ben getrouwd" zei ik. Jason reed snel weg.

"Me moeder heeft me erin geluisd" zei ik uiteindelijk. Ik keek het raan uit en zag dat we al ver weg van me ouders huis waren. "Wat heeft ze gedaan?" Vroeg jason.

"We hebben maandelijks een etentje bij hun thuis samen met sam, maar ik zou alleen komen dus ik kwam daar mijn moeder had alleen maar drank dus op een gegeven moment was ik aangeschoten, ik wou weg gaan zei me moeder dat ze iemand had gebeld om me naar huis te brengen, dus ik had jou of stacey verwacht maar toen stond hij voor de deur. Out of no were begon het te stormen heeft me moeder mij en sam opgesloten door frustratie ben ik nog meer gaan drinken en we hadden seks" zei ik.

"Het is niet erg het kan gebeuren als je nu maar wel echt voor je scheiding gaat" zei hij. Ik knikte en gaf hem een knuffel, ik had echt geluk met zulke vrienden "je kan vandaag bij mij slapen als je wilt gaan we samen naar werk" vroeg hij ik knikte en we reden naar zijn huis. Toen we aankwamen ging ik meteen naar de bank en ging daar liggen sam gaf me nog een deken. we zeiden weltrusten tegen elkaat en slaap nam langzaam over.

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu