Ik rijd eindelijk Amsterdam in, nog een paar minuten en dan ben ik bij jason thuis. Ik heb net 2 uur in de file gestaan dus het is nu 10 uur in de ochtend. Ik reed langs sam en mijn oude huis om te kijken of die te koop staat. Ik rijd de straat in en kijk naar het huis, maar hij staat niet te koop zijn auto staat er zelfs ik haal mijn schouders op en rij door.Ik kom bij jason zijn appartementen complex aan en zie hem buiten staan. Ik parkeer mijn auto, ren naar jason en spring in zijn armen. "Omg ik heb je echt gemist" zei ik en begon te huilen, al mijn gevoelens die ik niet bij mijn nieuwe vrienden kon uiten kan ik nu op dit moment bij jason en stacey. "Hey het is oke, ik heb je ook gemist kom laten we je koffers pakken dan gaan we naar boven en dan naar stacey" zei hij en kuste mijn haar. Ik knikte en we liepen samen naar mijn auto waar ik mijn koffer en doos pakte.
Ik gaf er een aan jason en we liepen naar de lift."Hoe gaat het eigenlijk? Hoe is je nieuwe baan?" Vroeg hij. "Ja het gaat wel, het is wel makkelijk blijkbaar gebeuren er niet zulke spannende dingen" zei ik lachend. Hij gaf me de grijns die ik zag als hij iemand probeerde te versieren.
Ik rolde mijn ogen en op dat moment, gingen de liftdeuren open. Jason liep voor me en deed zijn deur open, ik liep naar binnen en zag dat het keurig was opgeruimd."Jij hebt opgeruimd" zei ik lachend, legde de doos neer en draaide me om. Jason wou wat zeggen totdat ik zijn ogen groot zag worden en naar mijn borstkast zat te kijken. "En jij hebt geen bh aan" zei hij. Ik keek hem raar aan hij wou zich verontschuldigen maar ik begon hard te lachen.
"Ja dat zit lekkerder euhm ik ga naar de badkamer en kleed me even om" zei ik en liep met mijn koffer naar de gastkamer en de badkamer. Ik deed mijn haar, make-up en mijn kleren aan.
Ik loop terug naar de woonkamer en zie daar een kop koffie staan. Ik ga zitten en drink het op. Ik kijk om me heen en zoek jason. Ik zie hem niet maar vermoed dat hij zich om gaat kleden. Ik pakte mijn laptop en besloot een beetje te gaan werken aan mijn zaken.
Ik hoorde de deur opengaan en keek omhoog van mijn laptop. Jason kwam eruit in een donkerblauwe geruite pak, wit overhemd, met een beige/bruine das om en bijpassende schoenen
Mijn mond voelde een beetje droog aan. Ik weet niet of het komt door dat ik al een tijdje geen intieme contact heb gehad, but he made my panty drop. Ik heb me nog nooit zo aangetrokken gevoelen voor jason, maar het kan niet. Ik drukte het gevoel weg."Klaar om te gaan?" Vroeg hij. Ik knikte nog steeds niks kunnen zeggend door zijn verschijning. We liepen naar beneden en stapte de auto in. "Mijn ouders komen vanavond eten, als je wil kan je mee eten maar ook bij stacey blijven" zei hij. Ik zat er even over te twijfelen, ik weet dat dat jason zijn ouders een goed bedrijf hebben en dat ze wouden dat hij het overnam, maar jason wou liever een advocaat zijn.
"Nee ik blijf wel, zegmaar hoe ik me moet kleden en dan kan ik na zoveel jaren vriendschap eindelijk je ouders ontmoeten" zei ik met een nerveus lachje. Hij vertelde me nog dat ik dit aankon houden, daarna werd het stil in de auto een beetje een ongemakkelijke stilte omdat geen van beide over onze relatie wou praten of over het verleden.
Eindelijk aangekomen bij het oude kantoor begroet iedereen me met een knuffel en zoveel complimentjes dat ik er goed uitzag, wat me natuurlijk een ongelofelijke boost gaf. Ik liep richting mijn oude kantoor en zag stacey daar hard werken.
"Goedenmorgen ik heb een afspraak." Zei ik. Ze keek op en haar blauwe ogen werden groot en er kwam een ongelofelijke grote glimlach op haar gezicht. "Omg! Je bent er! Ik heb je zo gemist!" Riep ze het hele kantoor bij elkaar. Ik begon te lachen en kreeg een paar traantjes in mijn ogen. Stacey omhelzde me en ik haar natuurlijk ook terug en zo begon ons gesprek over verschillende dingen.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...