hoofdstuk 35

225 6 0
                                    

"wij verwachten een tweeling!" zei ze. ik sprong in haar armen en feliciteerde haar.

"ik ben zo blij jij weet niet wat je te wachten staat, en hoe je vagina na de bevalling gaat voelen maar alles is het waard" zei ik tegen haar en ze begon hard te lachen.

"je moet me alles vertellen maar eerst gaan we bibi haar verjaardag vieren." zei ze. ik pakte de taart die jason had gehaald vanochtend. 

"hoe voelde je vagina na mijn dochters bevalling?" vroeg sam, ik keek hem geschrokken aan en besloot het te vertellen maar een tikkeltje erger.

"het voelt alsof iemand hem openrekt zonder genaden en er dan messen in je buik worden gestoken, het voelt alsof je alle botten in je lichaam breekt, het voelt als de dood." zei ik en plaatste de kaarsjes op de taart. 

"het spijt me dat ik je niet kon steunen, maar het is niet mijn schuld." zei hij.

"maar gelukkig bestaat er ook een ruggenprik die bijna alles laat verdoven." maakte ik mijn verhaa af. ik stak de kaarsjes aan en liep met de taart naar de woonkamer. iedereen begon te zingen en kreeg daarne een stuk taart. 

jason kwam naast me staan enfluisterde in me oor dat hij trots op me was en gaf mij een zoen op mijn wang waarna ik tegen hem aanleunde en hem een glimlach gaf. 

 ~ 

na het eten gingen alle moeders en kindjes weg en bleven chantal, marco, dave, eva en fleur nog even. "ik ga alvast bibi naar boven brengen, trek gerust nog een wijntje uit de koelkast o-" ik werd onderbroken door bibi die aan kwam lopen met een paar rozen in haar handen.

"mama voor jouw van jason." zei ze, ik pakte ze aan van haar en streek over haar bolletje.

"mag ik even jullie aandacht" zei jason en liep naar mij toe.

"ik wil deze fantastische moeder en vrouw graag te huwelijk vragen. ik weet dat het niet de mooiste setting is of de romantische setting maar, jessica bennet wil jij mij het genoegen doen om met me te trouwen?" vroeg hij terwijl hij op één knie ging. ik keek naar bibi die ja knikte en keek toen nar stacey die een confetti kanon al klaar had in haar handen ik keek terug naar jason die me met vragende ogen aan keek. ik keek naar sam die me aankeek met een blik dat hij wou dat ik nee zou zeggen een hoopvolle blik in zijn ogen was weg omdat hij nog dacht dat hij nog een kans had. ik krijg een schuldgevoel in mijn buik, ik keek terug naar jason en gaf toen mijn antwoord.

I LOVEEE CLIFFHANGERS! ZAL ZE JA ZEGGEN OF NEE WHO KNOWS. TOT DE VOLGENDE UPDATE ;) 

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu