hoofdstuk 34

241 8 0
                                    

ik trok een grijze nauwsluitende jurk aan om mijn getrainde figuur te laten zien en zwarte schoenen. Ik deed mijn haar in een hoge staart en wat meer make-updan normaal. bibi had een licht blauwe kanten jurkje aan met witte sandalen en haar haren in de krul. 

"bibi ga jij even naar beneden met papa spelen, dan kunnen tante stacey en ik even praten." zei ik tegen bibi. ze knikte en liep naar beneden. 

"duss... jij en jason zijn nu een stel?" vroeg stacey twijfelachtig, ik begon te lachen en kinkte "ik denk het wel." 

"luister ik denk dat sam alles gaat proberen om je jaloers te maken, maar ik ken je al langer dan vandaag dus houd je ook in." zei stacey ik keek haar vragend aan.

"denk je dat ik jaloers op sam ga worden?" vroeg ik en voelde een steek in mijn hart dat mijn vriendin geen vertrouwen in me had. 

"nee, dat bedoel ik niet. ik bedoel ga hem niet in de haren vallen omdat hij het probeert omdat hij dom is en jij daar boos om wordt. dit is bibi haar dag probeer het niet te verpesten" legde ze uit. de steek veranderde in opluchting en ik gaf haar een knuffel en bedankte haar voor haar advies, ik gas bibi daarna een roze jurk met zwarte hakken.

ik liep naar beneden met stacey totdat ik sam met bibi op zijn rug zag door de kamer te rennen. "sam pas op, niet te har-" een harde bons en hard gehuil wat mijn zin onderbrak. ik rende naar bibi toe en pakte haar snel op om haar te sussen.

"mamaa! mama auuu" huilde ze hard wat mijn hart brak. ik ben altijd voorzichtig geweest en ze is nog nooit zo hard gevalen.

"sta daar niet te staren haal wat ijs" zei ik streng tegen sam die verstijfd stond te kijken. ik rpbeerde haar te sussen wat onmogelijk leek. ik liep door de woonkamer heen en weer en haar schommelden in mijn armen en haar hoofd in mijn nek. sam kwam binnen met ijsklondjes in een theedoek. 

ik deed de theedoek op de bult en gelukkig was bibi een beetje gekalmeerd. "gaat het?" vroeg sam en hij probeerde bibi aan te kijken maar dat lukte hem niet want ze draaide haar hoofd weg. hij keek me aan met een vragende blik die ik beantwoorde met rollende ogen. 

~

de deurbel ging en ik rende naar de deur om hem te openen, ik deed de deur open en zag landen met zijn zoontje liam.

"hey, kom binnen." zei ik en ik stapte opzij zodat hun erlangs konden. landon gaf me drie kussen en liep daarna met liam naar binnen, waar al een aantal moeders en vader zaten met hun kinderen. sam en jaso liepen naar binnen en gingen beiden aan mijn zijden staan. ik zag de blikken van de moeders meteen naar sam en jason gaan, waar ik op mijn beurd mijn ogen rolde.

"stel je ons niet even voor?" vroeg lauren een van de moeders die me altijd vies aankeek. 

de deurbel ging en stacey riep vanuit de keuken dat zei de deur open zou doen. "dit is jason mijn vriend-" zei ik terwijl hij een arm om me heen sloeg en een kus op me haar gaf, op dat moment keek ik wat hij aanhad. hij had een zwarte broek aan en een grijze overhemd die bij mijn jurk matched.

"-en dit is sam, bibi haar vader." zei ik en keek wie er net binnen zijn gekomen. eva, dave, chantal, marco en fleur. 

iedereen begon gesprekken met elkaar waar ik dankbaar voor was. "hoelang kennen jullie elkaar?" vroeg chantel.

"jason en ik kennen elkaar al sinds we 19 zijn dus dat is bijna 7 jaar" zei ik en glimlachte naar jason.

"mama wanneer taart eten?" vroeg bibi mij. "haal jij je vrienden maar dan ga ik met papa taart halen." zei ik tegen haar waarna ze meteen weg rende.

ik liep naar sam toe die in gesprek was met lauren en twee anderen moeders. "ik dacht al dat ik die prachtige groene ogen herkende, bibi is een fanatastisch meisje." zei lauren.

"dankjewel" zeiden sam en ik tegelijk. "jij en je man hebben ook een leuk kind, waar is je man trouwens zou hem graag willen ontmoeten." zei sam, ik nam snel een slokje van mijn wijn om mijn lach in te houden. 

"sam, kom we gaan de taart klaarmaken." zei ik en we liepen samen naar de keuken. onderweg naar de keuken zag ik landon met fleur flirten, ik gaf haar snel mijn duimen omhoog en liep de keuken in. 

"hey, wat doen jullie hier?"vroeg ik aan marco en chantal. ze keken elkaar blij aan en vertelde mij hun grote nieuws! 

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu