ik liep rond en zag geen keukentje. ik dacht aan marco en liep naar de eerste kamer waar ik hem, nog een man en een vrouw zag. ik klopte op de deur en zag hem kijken. "hey waar kan ik je mee helpen?" vroeg hij. "euhm.. hebben jullie geen keukentje?" vroeg ik.
"kon niemand anders je niet daarmee helpen? " vroeg hij. "nou ik had niet zo'n warm welkom" zei ik met een nerveus lachje. de vrouw keek me met een lieve glimlach aan "hoi ik ben chantal, marco's verloofde bij wie zit je in de kamer als ik vragen mag?" vroeg ze. "bij fleur en eva." zei ik.
chantal gaf marco een dodelijke blik en begon al tegen hem te schreeuwen waarom ik bij hun ben gezet. de onbekende man liep naar mij toe en stak zijn hand uit "hey ik ben dave en jouw outfit is echt zoo mooi, ik zal je wel naar de koffietent beneden begelijden" zei hij. meteen wist ik dat ik met dave heel veel lol zou hebben en voor de duidelijkheid als je het nog niet wist hij is homo.
onderweg naar de koffietent vertelde hij allemaal roddels over de mensen die op kantoor werkten. aangekomen gaf de barista zijn nummer op mijn beker ik rolde mijn ogen en liep samen met dave weg. "hij was cute ga je hem bellen?" vroeg dave met wiebelende wenkbrauwen, ik begon te lachen en zei: "je mag hem hebben, ik ben net gescheiden en niet klaar aan een nieuwe relatie" zei ik denkend aan sam en mijn ouders die me hebben gebeld maar ik heb hun telefoontje genegeerd.
aangekomen op kantoor ging ik zitten en wachten op mijn clienten van die dag, na dat iedereen is gekomen ben ik aan de zaken verder gaan werken, de zaken hier zijn best makkelijk aangezien het hier bijna alleen scheidingszaken of aanklagingen zijn en geen moordzaken. ik kreeg de envelop terug van eva en ze liet me de rest van de dag met rust. er werd op de deur geklopt en ik zag dave staan.
"ga je mee het is half zes?" vroeg hij ik knikte pakte mijn tas in en liep met dave ,eva, fleur, cantal en marco naar beneden. ik zag iedereen naar hun auto lopen en ik liep naar de mijne. ik hoorde dave nog schreeuwen dat ik de mooiste auto had en begon te lachen. ik keek om me heen en zag dat ik zeker de duurste auto had van iedereen, wat natuurlijk geen wonder is als je in één van de beste advocaten bedrijf van nederland werkte.
een anoniem nummer belde me op en ik nam op. "ach jess wat fijn dat je opneemt" hoorde ik mijn moeder door mijn auto. "hallo moeder" zei ik kil tegen haar. "hoe gaat het met je? hoe was je eerste werkdag? we missen je" zei ze. "goed alles ging goed, hoe gaat het met papa" zei ik haar overslaand omdat ik weet dat ze zichzelf er bij gaat voegen.
"het gaat goed met ons, we vroegen ons af over een week is het al kerst en oud en nieuw kom je dan?" vroeg me moeder ik bleef even stil. "ik weet het niet je ziet me wel verschijnen als ik kom." zei ik. we zeiden elkaar gedag en ik reed naar huis waar ik ging eten en slapen.
................................................................................................................................................................ hey het is misschien raar maar beeld je maar in dat nederland meestal zonnig is bijna nooit regent en dat het een heel groot land is hhahaha en met groot bedoel ik dat jessica bijf 6 uur aan het rijden is om bij haar ouders te komen.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...