Vandaag zijn de voorbereidingen van bibi haar feestje en tractatie.
Ik heb bibi net afgezet en ben nu onderweg naar de supermarkt om appels, versiering en lekkers voor haar feeste. Ik heb al een taart vesteld bij de bakker en die is zaterdag klaar.Nadat ik de boodschappen heb gedaan ben ik de kleine appeltaartjes aan het bakken die ze morgen gaat uitdelen. Ik zit te denken hoe mijn leven zou zijn als ik die keer geen seks met sam had gehad en bibi niet had gekregen hoe mijn leven er dan uit zou zien. Zou ik dan al iemand anders hebben?
Ik schud die gedachte van me af en haal de appeltaartjes uit de over en verberg ze dan in de koelkast. Ik zie dat ik nog twee uurtjes heb voordat ik bibi op moet halen en besluit dat ik dan nog even langs kantoor ga. Ik doe een denim skinny jeans aan met een witte overhemd en witte hakken. ik liep op mijn etage en hoorde dave al naar me roepen "hey sexy mama".
"hey dave hoe gaat het schat kom je ook op Bibi haar feestje?" vroeg ik terwijl ik hem een knuffel gaf.
"ja tuurlijk, iedereen komt zelfs eva." zei hij. ik begon te lachen, ik heb het gevoel dat eva me steeds meer mag, maar het niet wilt laten zien. nadat het gesprek was afgerond en iedereen nog even heb gesproken begin ik aan me zaak waar ik binnenkort een recht zaak over heb. "hey, heb je nog hulp nodig morgen of overmorgen?" vroeg chantal.
"euhm ja eigenlijk wel, zou jij van die lekker wraps kunnen maken die je laatst ook had, dan kan ik die als hapjes voor de volwassenen gebruiken" zei ik, de laatste jaren zijn chantal en ik vrienden geworden. "ja is goed, maar ik ga naar huis zie je overmorgen" zei ze. ik zei nog gedag tegen haar en werkte verder.
na een uurtje ging ik Bibi ophalen en zijn we naar huis gegaan, waar ik op stacey aan het wachten was.
HEY LOVIES, BEN JE VERGETEN WIE DAVE, CHANTAL, MARCO, EVA EN FLEUR ZIJN GA DAN EVEN TERIG NAAR H 11 EN 12.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...