ik deed de deur open en liep naar binnen met sam achter me aan. ik liep naar de woonkamer waar ik jason en stacey een film zag kijken. "hey" zei ik en ging tussen hun in zitten. ze keken me allebei raar aan en daarna naar de deur opening waar sam stond als een klein kind omdat hij niet wist wat hij moest doen.
"wat doet hij hier?" vroeg jason terwijl hij een arm om me heen sloeg.
"hij blijft hier tot zondag op de bank, dan kan hij bii leren kennen." zei ik.
"maar ik slaap op de bank." zei jason met de toon dat hij geen zin heeft om een bank met sam te delen.
"nou dan slaap je een nacht bij mij." zei ik met en grijns naar jason die begon te lachen. ik keek sam aan die met zijn ogen rolde.
"o ja sam, kan je in de keuken achter je een wijntje paken je vind het vast wel en pak dan ook maar wat voor jezelf." zei ik en keek de film zijn rare blik negerend.
"ik kom terug verhuizen." zei ik en jason en stacey keken me geschrokken aan.
"mijn contract stopt over vier maanden en ik heb aangegeven dat ik hem niet wil laten verlengen." zei ik.
"dan kunnen we eindelijk weer een meidenavond houden!" riep stacey enthousiast en ik begon te lachen.
toen sam de kamer in liep werd het weer stil, ik keek op de klok en zag dat het bijna drie uur was. "ik ga bibi ophalen, jason ga je mee?" vroeg ik hij knikte en liep met me mee.
~
"Dus nu je terug komt waar ga je slapen?" Vroeg hij."Als het mag eerst bij jouw voordat ik een goede appartement vind."
"Jess ik wacht al zolang op je sinds je klaar bent met sam zou je dan niet gewoon bij mij kunnen blijven wonen en dan we iets groters zoeken?" Vroeg hij, wat me verbaasde.
"Ik moet er even over na denken oke, hoe bibi alles gaat vinden enzo" zei ik en hij stemde er mee in.
Ik parkeerde voor de peuterschool en liep met jason naar binnen waar ik bibi al zag staan wachten.
"Hey was het leuk?" Vroeg ik terwijl ik haar een kusje gaf. Ze vertelde al de dingen die ze heeft gedaan onderweg naar huis.Ik parkeerde de auto en haalde bibi uit haar stoeltje. Ik liep hand in hand met haar naar boven terwijl zei door vertelde over haar dag op school. Ik deed de deur open en liet haar binnen waar ze haar schoenen en jasje uitdeed en naar binnen liep.
"Papaaa!" Hoorde ik haar blij roepen. Ik sloeg mijn hand tegen de muur omdat ik het nog steeds moeilijk vind, maar ik doe alles voor bibi.
"Hey kom hier" zei jason. Hij pakte me bij mijn armen en sloeg zijn gespierde armen om me heen. ik liet een dieepe zucht uit en kon mijn schouders uindelijk ontspannen. de welbekende gevoel in me buik kwam langzaam omhoog, het gevoel dat ik jarenlang niet voor een man heb gevoeld.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...