Er zijn al 5 dagen verstreken en morgen ga ik terug naar Amstelveen. Ik loop op dit moment samen met dave, chantal en marco door het winkelcentrum om cadeautjes en outfits uit te zoeken voor oud en nieuw en kerst.Chantal en ik liepen een lingerie winkel in en dave en marco liepen mee naar binnen, marco begon al meteen met sexy lingerie Voor chantal te zoeken, die zei meteen afkeurde of omdat het de verkeerde kleur had of omdat het te was. Ik pakte twee sexy setjes, twee basic setjes en twee voor onder een straples jurk en chantal deed precies hetzelfde. We liepen verder naar een kleding winkel waar chantal en ik jurken en gewone kleren gingen passen en de jongens pakken.
Na een uur geshopt te hebben liepen we met veel tassen naar een plek waar we kunnen lunchen. Ik nam een broodje tonijn en de rest een ander soort broodje. "Ben je bang dat je sam tegenkomt?" Vroeg dave. "Nee, ik hoop het niet en anders doe ik alsof ik hem niet zie" zei ik.
"Wie is sam?" Vroeg chantal nieuwsgierig. Ik slikte even en keek haar aan. "De reden waarom ik ben verhuisd is door sam we waren bijna drie jaar getrouwd maar hij is vreemdgegaan" zei ik en nam snel een slok van mijn water. Ze knikte begripvol en stapte over op een ander onderwerp. "Zou jij misschien samen met mijn moeder, schoonmoeder, schoonzus en dave mijn trouwjurk uitzoeken?" Vroeg chantal.
Ik knikte hevig omdat ik al brood in mijn mond had, na dat ik het had opgegeten zei ik natuurlijk ja en vroeg ik wat voor model ze zou willen hebben. "Ik weet het nog niet ik vind alles wel mooi" zei ze. Ik pakte mijn telefoon en zocht naar de trouwfoto's van mij en sam op en liet de jurk aan haar zien. "Owh wauw die is echt mooi" zei ze.
"Ik heb hem nog, als je geen jurk kan vinden mag je hem hebben we hebben toch ongeveer dezelfde maat" zei ik. Ze gaf me een glimlach en we praatte nog verder over haar bruiloft en wat ze allemaal gaan doen.
Toen ik klaar was met lunchen reed ik nog even naar kantoor, om mijn laptop en mappen op te halen zodat ik nog kan werken als ik weg ben. Daarna reed ik naar huis en begon met inpakken ik nam 1 koffer mee met verschillende feestkleren en natuutlijk de cadeautjes. Ik legde de koffer in mijn auto en liep naar hunters huis en klopte aan.
De deur ging open en daar zag ik een dame in een badjas , ik keek haar raar aan maar vroeg daarna waar hunter was. Ze draaide zich om en liep weg. Ik besloot om naar binnen te lopen en zag daar hunter op de bank zitten, Hij nam me mee naar de gang "wat is er?" Vroeg hij. "Ik ga vannacht weg naar mijn beste vrienden en ouder ik ben er even niet dus kan je opletten?" Vroeg ik.
"Ja tuurlijk, ik zal uitkijken en als er een dief is schiet ik hem neer" zei hij serieus. Ik keek hem geschrokken aan en wou zeggen dat hij het niet moest doen totdat hij begon te lachen. "Chill doen jessica heb een one night stand, laat die spieren ontspannen je bent te gespannen" zei hij en nam weer een heisje van zijn joint. Ik glimlachte en liep weg. Ik nam een douche en liet me zoals hunter zei ontspannen. Ik kleedde me om in een witte tank top zonder bh, een zwarte legging en zwarte nikes.
En nu opweg naar me oude oude huis en een 6 uur lange rit. Ik zet mijn muziek aan en begin met rijden.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...