hoofdstuk 13

366 14 1
                                    


ik werd wakker van een telefoon die afging. ik keek erop en zag dat het stacey was. "hallo?" vroeg ik slaperig. "hey met stace lag je te slapen?" vroeg ze. 

"ja remember stace het is een uur eerder hier" zei ik. "o ja sorry jason en ik vroegen ons af hoe het ging en of je met kerst komt?" vroeg ze "ja het gaat goed, ja ik denk dat ik kom maar dan moet ik even bij jullie slapen want ik ga dan ook naar me ouders maar daar wil ik niet slapen" zei ik. we besloten dat ik de en keer bij jason zou slapen en de andere keer bij stacey.

Omdat ik nu al wakker was besloot ik al te gaan douchen en aan me ochtend routine te beginnen. Ik trok een blauwe broek met lichtblauw en wit gestreepte broek aan en bordeauxrode brutels

 Ik trok een blauwe broek met lichtblauw en wit gestreepte broek aan en bordeauxrode brutels

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar beneden en maakte mijn ontbijt en lunch. Na het ontbijt zag ik hunter buiten met iemand bezig die er niet zo goed uitzag ik nam aan dat hij stijf van de pillen stond. Ik zwaaide naar hunter die me een knipoog terug gaf.

Ik reed naar kantoor en  Ik kocht nog wat koffie bij de koffieshop en liep naar kantoor. Zoals gewoonlijk is het hier een kil gevoel en iedereen is in dezelfde kleuren gekleed. Ik groette iedereen en ging aan het werk. Ik had een bespreking en een rechtzaak die ik natuurlijk weer heb gewonnen. Je vraagt je zeket af, is het niet saai als ze steeds een rechtzaak wint.

Nee dat is het zeker niet, ik laat mijn zaken graag variëren en wijs soms ook zaken af omdat de dan teveel op elkaar lijken dan is het wel saai ja.

SCROLL OF BLADER VERDER ER IS EEN DUBBELE UPDATE ;) 

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu