hoofdstuk 37

226 8 0
                                    

"doei papa" riep bibi, toen ze sam uitzwaaide. hij toeterde nog even en reed daarna weg. "hebben we dat ook weer gehad" zei ik tegen jason en hij begon te lachen. "kom dan gaan we nog even naar de speeltuin" zei jason. 

we liepen hand in hand naar de speeltuin, waar wij op het bankje gingen zitten en bibi van de glijbaan af ging.

"jason, ik vind het echt fijn hoe jij met bibi omgaat, alsof het je eigen dochter is." zei ik met liefde in mijn ogen naar hem kijkend. 

"ja ik hou ook van haar en van mijn toekomstige kinderen." zei hij. ik deed mijn wenkbrauwen omhoog  en hij begon te lachen. 

*3 maanden later* 

ik deed de laatste doos in de truck, deed de deur dicht op sloeg op de deur als teken dat hij weg kon rijden. ik liep mijn lege apartement in en dacht aan het moment dat ik hier bibi als pas geboren baby naar binnen bracht en haar heb opgevoed tot wie ze nu is. 

een traan gleed langs mijn wang die ik wegveegde. "kom je, bibi zit al in de auto?" zei jason. ik knikte en trok mijn sneakers aan die bij mijn confortabele outfit paste. "nog 7 uurtjes rijden ongeveer en dan start ons nieuwe leven." zei ik.

 "een leven vol kantoorseks als je terug komt bij de zaak" zei jason met een grijns, ik begon te lachen en liep naar de auto.

...

"mama, hoelang nog?'' vroeg bibi al voor de zoveelste keer/ ik draaide me hoofd om en zag haar grijnzen.

"nog heel even schat" zei ik en ging weer goed zitten. 

"heb je er al over na gedacht om terug te komen bij de zaak?" vroeg jason. ik knikte "ja ik kom niet meer terug, ik wil huismoeder worden voor de kinderen" zei ik en vreef over mijn buik. jason keek me vragend aan en zag daarna mijn hand op mijn buik.

"maak je een grapje?" vroeg hij. ik schudde nee, jason trok naar me toe en zoende me, we waren even van de wereld tot een auto achter ons begon te toeteren omdat het stoplicht weer op groen was. we begonnen te lachen en reden door naar ons nieuwe huis. 

we kwamen aan en parkeerde de auto voor ons nieuwe huis waar de verhuizers de dozen en meubels naar binnen brachten. ik keek het huis op een neer dat uit 3 verdiepingen bestond, de woonkamer die groot genoeg is voor een grote familie. daarnaast een open keuken en eetkamer in een. op de tweede etage zijn vier kamers en twee badkamers en de derde etage is de zolder die in twee kamers is verdeeld voor de was en opbergruimte of eventueel nog een slaapkamer. 

"bibi papa komt jou zometeen ophalen dan mag jij een paar daagjes bij papa slapen zodat jason en ik het huis mooi kunnen maken" zei ik. bibi begon te springen omdat ze haar vader weer kon zien en haar opa en oma leren kennen. 

van mijn ouders heb ik nog niks gehoord waar ik ook niet echt de behoefte voor heb. jason zijn ouders daarin tegen zijn ook niet bepaald blij dat jason en ik samen zijn ze hadden hem liever gezien met iemand anders maar daar tekken wij ons niks van aan. het belangrijkste zijn dat we blij met elkaar zijn en met de baby. 

.....

we zijn inmiddels al een paar dagen verder en de laatste doos is net opgeruimd. we hebben nu nog twee dagen zonder bibi die we gaan benutten om met elkaar te zijn.

"hoe is het met mijn vrouw" vroeeg jason terwijl hij mijn buik aanraakte en in me nek beegon te zoenen. "niet nu jason we zijn net weer uit bed" zei ik lachend en legde zijn eitje op het bord. "ik kan het niet helpen dat mijn vrouw zo mooi is." zei hij.



cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu