De geur van koffie kwam mijn neus binnen en ik opende mijn ogen. Ik stond op en zag Jason zonder overhemd in de keuken ontbijt maken. Ik zou liegen als ik niet aangetrokken zou zijn tot Jason maar we zijn te goed bevriend om een relatie te beginnen. "Goedemorgen" zei ik. Hij draaide zich om en schonk me een glimlach. "Stacey kwam langs en heeft wat kleren gebracht" zei hij en wees naar de deur waar een tas lag. Ik glimlachte en pakte de tas.Ze had een zwarte broek gepakt met een grijs overhemd en grijze hakken, ik ben blij dat ik zulk vrienden heb die ook nog is mijn stijl weten. Ik deed mijn haar in een hoge staart en keek in de spiegel, ik zag er best goed uit zonder make-up ik besloot dat ik er redelijk uitzag en liep naar de keuken waar Jason zijn overhemd al aan had gedaan. Hij floot en ik sloeg hem speels op zijn arm.
Ik ging zitten en dronk mijn koffie en at mijn eitje op, toen ik klaar was reden we naar kantoor en scheiden onze wegen naar onze eigen kantoor kamers. Na aan een paar zaken gewerkt te hebben besloot ik dat het tijd was voor een pauze.
"Hey stace, ga je mee lunchen?" Vroeg ik. "Ja! Ik ben zo toe aan wat eten" zei ze. Ik begon te lachen en we liepen samen naar een restaurant 'west' om de hoek. We gingen zitten en er kwam een knappe jongen met een paar tatoeages naar ons. "Goedemiddag dames, kan ik jullie bestelling opnemen?" Zij hij met een knipoog.
"Ik wil graag de geitenkaas salade met de dressing apart en een lipton ijsthee" zei ik hij nam ook de bestelling van Stacey op en liep daarna weg.
"Misschien is het handig om je ringen af te doen aangezien je bijna weer op jacht kan" zei ze met wiebelende wenkbrauwen. Ik begon te lachen en deed na een lange tijd naar mijn ringen te kijken snel mijn ringen in mijn portemonnee.Na twintig minuten waren we klaar met eten en was onze pauze voorbij. Ik betaalde de rekening. Stacey wou eerst niet dat ik de rekening betaalde maar ik drong er op aan, aangezien ik voor niks bij haar op de bank mag slapen. Ik kreeg het bonnetje van die leuke ober met zijn nummer erop. Ik glimlachte nog naar hem en liep samen met Stacey naar kantoor.
Aangekomen op kantoor keek ik in me agenda en zag dat ik geen cliënten meer had voor vandaag. "Jess, zullen we naar de vergaderzaal dan kunnen we je zaak bespreken." Zei hij. Ik knikte pakte mijn notitieblok, pen, telefoon en liep samen met Jason en Stacey naar de vergaderzaal.
"O ja stace zoek je een nieuwe auto? Ik wil mijn range verkopen" vroeg ik. Ze gaf me een bezorgde blik "nee maar hoezo?" Vroeg ze.
"Ik wil gewoon een andere, hij doet me aan Sam denken en ik wil sparen voor een appartementje en decoratie." Loog ik. Ik wil eigenlijk verhuizen naar de andere kant van Nederland om een nieuwe start te beginnen, maar dat mogen hu nog niet weten. "Kan je hem niet aan de garage verkopen?" vroeg Jason er tussen. Op dat moment ging mijn telefoon.
"Met Jessica par- Bennett" verbeterde ik mezelf, dat is een puntje waar ik nog wel aan zou moeten werken en wennen. "Goedemiddag met Rick ik bel voor u witte range rover met zwarte velgen en designer bekleding" zei hij. "O ja euhm hebben jullie misschien interesse om hem te kopen ik hoef hem niet meer" zei ik. Ik hoorde de man met een andere man praten. "Ja we willen hem kopen voor 48 duizend" zei hij. Ik stemde ermee akkoord aangezien ik hem voor 40 duizend had vanwege Sam.
"Oke ik heb Sam zijn advocaat gebeld ze komen morgen" zei jason ik knikte na nog wat besproken te hebben gingen Stacey en ik naar huis.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...