ik werd wakker van gelach die ik beneden hoorde. ik keek op mijn telefoon en zag dat het tien uur was. ik sprong uit bed deed mijn haar goed, en liep snel naar beneden. waar ik sam en bibi aantrof, ze zaten te tekenen. ik zuchtte van opluchting dat er niks aan de hand was.
"goedemorgen, we hadden je laten liggen er licht een ontbijtje in de keuken." zei hij terwijl hij een zoen op me wang gaf. ik keek hem boos aan hij kwam met zijn gzicht dichterbij, ik kon zijn ruwe stoppels op mijn wang voelen.
"speel een beetje mee voor bibi, o ja die pyjama staat je goed." zei hij wat mijn wangen nog rooder maakte van woede. ik had een zwarte satijnen nachtshirt aan met een bijpassend shortje.
"mama kijk is." zei bibi en hield haar tekening omhoog.
"owh wat mooi! zijn dat mama, jij en jason en tante stacey?" vroeg ik. ze schudde haar hoofd.
"nee dat zijn mama, papa, broertje, zusje en ik." zei ze.
"broertje en zusje?" vroeg ik nieuwschierig.
"ja nu papa er vaker is, wil ik een broertje en een zusje want je zei toch als twee mensen van elkaar houden en ze willen nog een kindje krijgen ze die" zei ze.
"oh, bibi moet je is luisteren-" zei ik terwijl ik op de bank ging zitten met haar op mijn schoot en sam naast me, iets te dicht bij.
"mama en papa houden heel veel van jou, maar als mama en papa te lang bij elkaar zijn krijgen ze ruzie en dat is niet leuk." zei ik tegen haar. "maar jullie liefde toch?" vroeg ze met tranen in haar ogen.
"papa en mama houden nog van elkaar maar niet genoeg om nog een kindje te krijgen of samen te zijn. papa en mama krijgen op een gegeven moment iemand anders waar ze genoeg van houden om een ander kindje mee te krijgen,
dus nu weg met die krokodillen tranen en dan mag je zometeen met papa naar de speeltuin en dan gaat mama het huis klaarmaken voor je feestje." zei ik snel voordat ze niet zou huilen.
ik zette haar naast me neer en gaf haar een kusje op haar wang, en liep daarna naar de keuken om te eten. ik zag dat sam wentelteefjes heeft gemaakt. ik ging zitten en dacht of dit het leven zou zijn die we samen zouden kunnen hebben. ik schudde de gedachte weg en begon aan mijn ontbijt.
~
na mijn ontbijt had ik het huis schoongemaakt met de hulp van stacey en jason. we waren bezig met de versieringen totdat ik erachter kwam dat ik geen ladder had. "jason kan je me optillen zodat ik dit kan ophangen."
"kom op mijn nek zo zwaar ben je niet" zei hij terwijl hij ging hurken. ik sprong op zijn nek en waarschuwde hem dat hij rustig moest doen. ik hinh de slinger op en zei dat hij me weer naar beneden kon zetten wat hij niet wou doen.
"jason zet me neer!" riep ik lachend.
"nooit, nu heb ik mijn koniging en ik zal haar nooit meer loslaten!" zei hij met een nepzwaard van bibi die hij in de lucht deed. stacey en ik konden niet meer stoppen met lachen. stacey pakte een andere zwaard en ze begonnen nep te vechten met mij nog op jason zijn schouders. jason prikte stacey in haar buik en zei viel op de grond.
eindelijk zetten jason me neer. "mijn koniging we hebben gewonnen, zegen mij nu met een zoen" zei hij ik begon te lachen en gaf hem een zoen op zijn mond net iets te lang dat het zou moeten duren. vlinders gingen los in mijn buik.
"ik zal u nu kronen als mijn koning." zei ik terwijl hij op een knie ging met zijn zwaard op de grond terwijl hij daar op leunde met zijn hoofd neerbuigend. "bij deze kroon ik jason nu tot mijn koning en lover" zei ik lachend terwijl ik een tiara op zijn hoofd zette. stacey lag op de grond van het lachen, bij het gezicht van een licht gespierde man met een tiara op.
"mag ik nu mijn koniging kussen?" zei hij. ik knikte en maakt e een buiging. hij pakte me bij mijn heupen vast en trok me naar hem toe terwijl hij mij zoende. wat een lange zoen zou moeten voorstellen werd verstoord door de kuch van iemand.
"sam.... bibi" zei ik geschrokken. "we waren maar aan het grappen maken." legde ik bibi uit.
"maar jullie kusjes, jullie samen?" vroeg bibi. ik keek jason aan en hij knikte.
"als jij dat goed vind bibi, zijn we samen en ben jij ons prinsesje" zei jason en hoorde stacey grinniken. "ja ik goed maar, ik wil broertje of zusje" zei ze en gaf jason een knuffel.
"zullen we daar even mee wachten" zei sam die de sfeer verpeste.
"ik ga me klaarmaken boven, bibi, stacey komen jullie mee?" ze stemde er beide mee in en liepen met mij naar boven.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...