Ik werd wakker in een bed, naakt. Ik keek om me heen en herkende deze omgeving. Ik stond op en trok de kleren van gisteren aan. Wat me verbaasd is dat ik geen kater heb. Ik pakte mijn tas en liep weg. Ik liep door de woonkamer en besefte dat ik in het huis van Jason was. Ik wou uit de deur lopen naar mijn auto tot dat ik zijn stem hoorde. "Wil je geen ontbijt?" Vroeg hij. Ik draaide me om en zag hem naakt, ik ging zijn lichaam af en zag zijn grote vriend. Ik keek hem met grote ogen aan."Doe niet zo ongemakkelijk jess niets wat je gister niet heb gezien" zei hij lachend. Ik liep naar zijn keuken en maakte ontbijt voor ons twee ik was net klaar toen hij aangekleed aan kwam. "Luister jas-" begon ik maar werd onderbroken door hem.
"Ja ik weet wat je gaat zeggen dit was een fout het gebeurd niet nog een keer je verhuisd morgen blablabla het is niet erg jess nog even goeden vrienden" zei hij. Ik nam gelukkig adem en knuffelde hem voordat we gingen eten. Ik kreeg een berichtje van stacey ik keek op mijn telefoon en zag een filmpje van mij en jason dansend. Mijn wangen kleurden rood. Ik liet het aan jason zien. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht.
"Je kan heel goed dansen" zei hij. "Jij danst ook niet verkeerd" zei ik. Ik hoorde Jason zijn telefoon af gaan en hij keek erop en begon te lachen en te typen.
Ik keek hem aan met opgetrokken wenkbrauwen. "Niks de jongens van kantoor zijn jaloers" zei hij, even nadenkend van wat hij bedoelde begreep ik het. Ik ruimde de tafel op en liet jason mij naar stacey brengen en hij reed door naar werk.
Ik liep binnen en stacey trok me naar de bank waar al thee klaar stond. "Hoe was het? Heeft hij een grote?" zei ze snel. "Rustig stace, ik was zo dronken dat ik gisteren nacht niet herinner, en ja Jason heeft best wel een grote you know what i mean" zei ik met een rood hoofd.
"J-jason? Je ging naar huis met Jason?" Vroeg ze verbaasd. "Ja, met wie dacht je dan?" Vroeg ik. "Ik dacht met thomas" zei ze. Ik schudde mijn hoofd en legde haar nog uit dat het gewoon goed is tussen ons.
~
Vandaag is de dag dat ik ga verhuizen naar de andere kant van Nederland. Ik heb alle dozen in mijn auto gezet, meubels zaten al in de loft die ik heb gekocht de oude bewoners hoefde hem niet meer. Het is een prachtige oude loft en ik heb zin om daar te wonen. Nu sta ik buiten te wachten op jason die samen met stacey afscheid gaan nemen. Ik heb al doei gezegd tegen stacey en dat ze altijd langs kan komen als ze wilt. Jason kwam aan rijden en ik maakte me klaar voor afscheid. Hij stapte uit en liep meteen naar me toe om een knuffel te geven.
"Ik ga je missen kleintje, bel me als je aan bent gekomen of als er iets is oke? Ik hou van je en ga je echt missen." Zei hij. "Tuurlijk, hou ook van jou en kom is een keer langs alleen of samen met stace." Zei ik. Ik knuffelde stace nog een keer en reed weg. Een zes uur lange rit staat me tegemoet. Ik doe muziek op en scheur over de snelweg.
~
Aangekomen zette ik mijn auto neer en deed de deur open. Het is een prachtige loft een beetje oud, maar een likje verf maakt alles beter. Ik liep de trap op en zag een twee persoon bed.Na alles gechekt te hebben liep ik naar buiten om mijn dozen in te laden bij de laatste doos kwam mijn buurman naar buiten, hij had blond haar, bruine ogen en zijn armen zaten vol met tatoeages. "Hoi ik ben hunter en jij?" Vroeg hij en schudde mijn hand. "Jessica, woon je hier al lang?" Vroeg ik.
"Ja, 4 jaar ongeveer" zei hij ik knikte. "Wil je binnenkomen of?" Vroeg ik. "Nee dankje, ik wou me gewoon even voorstellen als je iets nodig hebt je kan altijd even aankloppen" zei hij. Ik knikte en liep met mijn doos naar binnen. En begon alles uit te pakken.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...