Ik zit nu in mijn oude kantoor, en het voelt zoals gewoonlijk. Ze hebben nog steeds niet een vervanger gevonden dus in de tijd dat ik hier ben ga ik hier zitten. Ik hoor geklop op mijn oude kantoor deur en zie jason. "Hey ik ga nu dan kan ik koken, rij je met mij mee of met stace?" Vroeg hij."Ik rij wel mee, dan kan ik je ook helpen koken" zei ik. Ik liep naar mijn tas en pakte alles in. "Stace, ik rij met jason mee ik kom morgen weer hier werken en dan blijf ik die nacht bij jou oke?" Vroeg ik voor de zekerheid. "Ja leuk zie je morgen dan houden we nog een meiden avond, neem je kleren mee waarin je uit gaat" zei ze. Ik knikte en liep naar beneden waar ik jason al in de auto zag zitten. Ik stapte in en we reden naar zijn appartement.
Boven aangekomen ruimde ik het huis een beetje op en jason begon te koken. "Jess kan je me helpen?" Vroeg jason. "Ja, 2 seconde" zei ik, ik legde alles neer en liep naar de keuken waar ik jason met deeg bezig was. "Wat ga je maken?" Vroeg ik.
"Mijn oma's taarten recept" zei hij terwijl ik mijn handen wasten. Ik liep naar de schaal met deeg en deed daar mijn vinger in om te proeven. Ik deed mijn vinger in me mond en sloot mijn ogen. Dit is de lekkerste taart die ik ooit heb gegeten. "Hey! Doe dat niet nog eens" riep hij.
"En dan?" Vroeg ik speels terug. Hij keek me streng aan maar ik kon het niet weerstaan om me vinger er weer in te doen en het op zijn wang te smeren. "O nee, nu ben je echt een oorlog begonnen" zei hij en pakte een ei de maakte die stuk op mijn kleren.
"Mijn kleren!" Riep ik. Ik pakte de zak met bloem en gooide de inhoud tegen hem aan. Ik probeerde weg te rennen op mijn hakken. Ja dat heb je goed gelezen probeerde. Hij zette me klem tegen de koelkast aan en ik voelde zijn handen mijn lichaam strijken. Ik probeerde niet mijn ogen te sluiten van genot. En toen gebeurde ik voelde de eieren die hij stuk sloeg op mijn hoofd naar beneden glijden. Het koude gloedje langs mijn wangen, hals en tussen mijn borsten heen gaan. Ik kreeg een rilling over me heen.
Ik voelde zijn warme frisse adem. Ik keek hem in in zijn ogen aan terwijl hij naar mijn lippen keek. Ik besloot om de eerste stap te zetten en planten mijn lippen op die van hem. Ik hoorde hem grommen wat me natuurlijk een ongelofelijke gevoel gaf. Onze tongen dansten samen, tot dat er een schok door me heen ging.Dit kan ik niet, hij is mijn beste vriend mijn oud collega. Ik brak af en sloot mijn ogen niet wetend wat ik moest zeggen. "Dat was pff" zuchtte hij terwijl hij me losliet. "Maar ik weet wat je gaat zeggen dit kan niet" zei hij. Ik knikte als een bevestiging. "Ga jij maar omkleden ik ruim wel op" zei ik. "Is goed de taart moet in de oven op 190 graden en hij moet er 40 minuten in" zei hij voordat hij zich omdraaide. Ik begon aan een taak die nooit leek te eindigen, deze troep opruimen.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Hey lovies! En wat vonden jullie hiervan? En wat vinden jullie van jason en jessica samen?
JE LEEST
cheated on his wife
Romansaik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...