hoofdstuk 9

457 16 6
                                    

En daar zag ik tot mijn grote schrik. Mijn moeder. Ik keek haar met grote ogen aan. "Oh liefje wat zie je er mooi uit" zei ze.

"Hoe durf jij!" Riep ik boos. Ik keek haar boos aan en daarna Sam. "Ik dacht dat ik jullie nog bij elkaar kon brengen" zei ze. Ik schudde mijn hoofd en liep weg. Ik bleef bij de deur stil staan.

"Morgen is mijn laatste werkdag, en vrijdag ben ik weg. Misschien is dit de laatste keer dat je me ooit ziet moeder" zei ik en liep de deur uit. Ik gooide de laatste doos op de achterbank. Ik wou wegrijden tot dat ik mijn moeder de deur uit zag rennen, ik keek haar aan en reed weg. Een huilende moeder achterlatend.

~

Vandaag is mijn laatste werkdag, ik ga vandaag mijn kantoor leeghalen en afscheid nemen van al mijn collega's. Ik loop het kantoor binnen en zie slingers hangen en ballonnen. Ik loop het hoekje om en zie mijn beste vrienden en collega's staan. "Verrassing!" Riep iedereen.

"Wat doen jullie" zei ik lachend. Ik legde de dozen neer die ik had meegenomen en gaf ze een knuffel. "straks komt nog een klein feestje" zei Stacey ik begon te lachen en deed mijn dagelijkse routine op kantoor. Ik liep mijn kantoor in met mijn dozen en begon langzaam alles in te pakken. Ik pakte al mijn boeken die ik gebruikte voor mijn studie die hier nog liggen, ik deed een kast open en haalde een stapeltje kleren eruit. Ik had altijd kleren op kantoor liggen voor als er koffie op kwam of iets anders.

"Stace kan je alsjeblieft naar beneden gaan om nog twee dozen te halen?" Vroeg ik. Ze knikte en liep weg met mijn auto sleutels. Ik draaide me om en begon alvast dingen op mijn bureau te leggen die in die dozen moeten. Ik hoorde geklop op mijn deur en draaide me om en zag daar de enigste echte Sam Parker.

"Wat doe je hier?" Vroeg ik. "Luister je moeder kwam alleen om te kijken of ze nog wat kan doen om ons bij elkaar te houden, ze wist niet dat we al gescheiden waren omdat jij het nog niet verteld hebt" zei hij. Mijn bloed begon te koken.

"Oh dus jij denkt hier te kunnen komen op mijn laatste werkdag mij de schuld lopen te geven van wat jij verzweeg. Je had ook kunnen zeggen je moeder is hier in plaats haar in de voorraad kast te verstoppen!" Riep ik het hele kantoor bij elkaar. Jason kwam aan rennen om te kijken wat er was, zijn houding veranderde meteen toen hij Sam zag.

"Wat doe jij hier?" Vroeg hij dreigend. "Oh ja laten we je nieuwe vriend er bij halen dat maakt alles beter" riep hij jaloers. "je bent jaloers, had je niet vreemd moeten gaan. Jason en ik zijn vrienden" zei ik lachend.

"Ik geloof je niet ik zag hem toch laatst in je kont knijpen" zei hij. Deze man is niet te geloven. "Hier zijn- wtf doe jij hier!" Riep Stacey boos en gooide een doos naar hem. Ik hou van deze vrouw.

"Ik kwam hier om rustig met Jess te praten maar blijkbaar lukt dat niet. Bel me als je nog wil praten.

"ik ga jou zeker niet bellen en het is Jessica voor jou" zei ik boos. Hij liep weg en ik liet een gefrustreerde kreun horen en ging verder met inpakken terwijl Stacey hielp en Jason terug naar zijn cliënten ging.

~

Ik ben klaar met alles en er staat nu muziek op door het hele kantoor voor mijn afscheidsfeest. Ik ben eerst samen met Stacey naar huis gegaan om me om te kleden en me make-up te doen. Ik wist dat ik zou drinken dus ik ben ook met Stacey meegereden. (Zie afbeelding Jessica links en stacey rechts)

  (Zie afbeelding Jessica links en stacey rechts)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


We kwamen aan op kantoor. Het kantoor is op verdieping 10 en we hebben allemaal verschillende verdiepingen en op de eerste verdieping staat een grote ruimte die leeg is voor bedrijf feestjes. Hij is versiert met slingers en woorden op de muur 'we gaan je missen'. Er was een dj en een bar.
Maar nu is de vraag is het slim om dronken te worden op een bedrijfsfeest? Waarschijnlijk niet maar op dit moment boeide het me weinig. 

Ik danste zwoel op de muziek, met me heupen swingent en in me linker hand een drankje.

Vroeger heeft mijn moeder mij op dansles gezet ik kan verschillende dansen en goed. maar het liefts dans ik zwoel met mijn heupen swingen. Vroeger toen ik negentien was ging ik voor de lol met vrienden naar de club voor plezier en voor de jongens. We gingen dan zwoel dansen/schuren/twerken en dat sloeg veel jongens aan de haak. Zo heb ik ook sam leren kennen en zijn we uiteindelijk getrouwd geweest en gescheiden.

Het liedje van drake - one dance kwam op en je kan het al raden door de drank en de muziek nam mijn lichaam het over en zat ik de draaien met mijn heupen.
Toen kwam er een ander liedje op en pakte ik jason zijn hand want ik zag hem is een keer dansen met een meisje en ik ken deze dans ook.

Iedereen begon te juichen toen het klaar was en jason had er een stijven aan over. de rest van de avond kon ik me niet meer herinneren.

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu