hoofdstuk 25

241 7 0
                                    

"Bibi kom op pak je schoenen, we gaan." zei ik voor de derde keer in tien minuten. ik stond op het punt om haar boos toe te spreken totdat ze met haar schoenen aan kwam rennen.  

"volgende keer wat sneller Biebs." zei ik en ze knikte.

"oke wat is je rechterschoen?" vroeg ik en ze wees haar linker schoentje aan en keek me aan met haar grote groene ogen, ik schudde nee en ze wees dit keer naar de goede. ik probeer haar te leren hoe ze haar schoenen moet aantrekken en te strikken.

"goed zo, nu doe je ze aan en maak je daarna een strikje." legde ik haar uit en na vijf minuten had ze haar schoenen zelf aangetrokken en kreeg ze daar een koekje voor. 

ik liep naar de auto en zette Bibi in haar stoeltje, ik liep snel naar binnen om een extra setje kleren te pakken voor de zekerheid en een tasje met drinken en eten. ik keek nog snel in de spiegel en bekeek mijn outfit goed, ik had een lichtblauw shortje aan en een witte hemd, sommige ouders vinden dat ik me te bloot of sexy kleed maar ik ben een single moeder, jong met een goed lichaam dus profiteer ik er nog van zolang het kan. 

na een kwartiertje gereden te hebben kwamen we aan bij haar peuterspeelzaal. ik haalde bibi uit haar kinderstoeltje en liep samen met haar naar binnen waar ik al meteen afkeurende blikken kreeg van sommige moeders en lustvolle blikken van sommige vaders waaronder landon de vader van liam, zijn vriendin de moeder van liam is overleden tijdens de bevalling.

"hey bibi al zin in je verjaardag?" vroeg landon "jaa dan word ik al zo oud" zei ze terwijl ze drie vingers opstak. "goedzo!" zei landon terwijl hij bibi een highfive gaf en ze daarna weg rende met liam. 

"Wat wil ze voor haar feestje hebben?" Vroeg hij.

"Maakt niet uit alles wat meisjesachtig is met prinsessen of roze vind ze prima, maar ik moet gaan ik zie je nog wel" zei ik en gaf bibi snel een kusje en liep naar mijn auto waar ik stacey belde.

"Hallo tegen de lekkerste moeder ooit" zei ze en ik begon te lachen.

"Hey kom jij donderdag of vrijdag?" Vroeg ik. "Donderdag en jason komt vrijdag, ik wil graag bij haar school tractatie zijn" zei ze.

"Is goed, kan je ook een paar flessen wijn halen?" Vroeg ik. Altijd wanneer stacey komt gaat ze langs de liqeur om mijn favorieten wijn te halen want hier hebben ze de wijn niet.

"Ja tuurlijk, ik neem nog wel wat extra mee. O jaa komt die knappe vader ook?" Vroeg ze. Ik begon te lachen want ik probeer stacey en landon te koppelen.

"Ja, maar houd je in er komen ook een paar van die irritante moeders" zei ik. Ik hoorde stacey zuchtte we zeiden elkaar daarna gedag en ik reed naar huis om te werken aan een zaak.

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu