hoofdstuk 20

419 17 0
                                    

na het etentje met mijn ouders hebben we cadeautjes uitgedeeld en zijn we daarna naar huis gegaan. van mijn ouders heb ik een prachtig setje sieraden gekregen, van Stacey schoenen en van Jason een feest jurk die ik vanavond aan ga doen want het is oud en nieuw vandaag.

ik werd vanochtend om tien uur wakker vanwege het vuurwerk. nu zit ik aan de eettafel in Stacey haar appartement te bespreken naar welke clubs we gaan. "ik wil naar jimmy who gaan want daar is een soort gemaskerd feest." zei Stacey. ik knikte en keek nog of we naar een andere club konden gaan. "ik vind het prima ik kan niet echt een andere vinden" zei ik. ik stuurde de locatie naar Jason aangezien hij de bob gaat zijn vanavond. 

"hey ik ga nog even douchen, dan ga ik boodschappen doen en kom ik terug om me klaar te maken" zei ik terwijl ik naar de badkamer liep. ik liep naar de douche gooide me kleren in de wasmand en stapte onder het warme water dat mijn spieren liet ontspannen. "pff Jessica je moet vanavond echt even een one night stand hebben" zei ik tegen mezelf aangezien ik een beetje gefrustreerd raak. 

na mijn douche liep ik naar mijn tas en pakte een zwarte boek met gaten erin en een zwarte trasher shirt. ik deed mijn haar in een warrige knot en liep naar de deur waar ik leren laarsjes pakte van Stacey. "stace ik ben weg en ik heb je laarsjes aan" riep ik bij de deur. zonder op haar antwoord te wachten pakte ik mijn auto en reed naar de supermarkt.

ik stapte me auto uit en liep naar de deur van de supermarkt, ik keek om me heen en zag de zelfde auto als die van sam. shit shit shit oke jess je pakt snel brood, pizza en wat drinken en dan ben je weg zei ik tegen mezelf.

ik pakte een karretje en keek de hele tijd met mijn hoofd naar beneden zodat ik Sam niet hoefde te zien. ik kwam bij mijn laatste bestemming aan het brood, ik pakte snel het brood en zuchtte opgelucht dat ik Sam niet ben tegen gekomen. ik deed het in mijn karretje en duwde mijn karretje totdat ik een kletterende geluid hoorde dat er karretjes tegen elkaar zijn aangekomen.  

"shit, sorry het spijt me" zei ik snel en wou door lopen totdat ik iemand mijn naam hoorde zeggen. "Jessica?" vroeg de persoon waar ik net tegen aan was gereden. ik keek op en mijn ogen werden groot "s-ssam?" stotterde ik. ik keek hem aan en wist precies waarom ik verliefd op hem ben geworden zijn donker bruine haar, zijn groene ogen en brede schouders. "hoe gaat het?" vroeg hij. 

"gaat goed en jij" vroeg ik. "gaat wel, eva had een miskraam en nu zijn we uit elkaar" zei hij. "wie is eva?" vroeg ik snel zonder na te denken. "je weet wel met wie ik-" hij werd onderbroken door mij. "o ja ik weet al weer wie." zei ik ongemakkelijk. "heb jij een vriend?" vroeg hij. "nee, ik date wel heb af en toe een one night stand maar dat is het al weer" loog ik, de enigste man met wie ik seks had naast Sam is Jason. "oh oké, nou gelukkig nieuw jaar alvast he" zei hij en liep weg. ik zuchte hard en liep snel naar de kassa.

thuis aangekomen vertelde ik alles aan Stacey en ze begon te lachen. na mijn verhaal deed ik mijn make-up, de jurk aan die jason mij gaf en me haar. 

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu