Jason liep achter ons aan met mijn tas. We liepen naar mijn auto en Stacey ging zitten om te rijden. Voordat ik ging zitten draaide Jason me om. "Het komt goed, we gaan een scheiding aanvragen en pakken alles van hem af" zei hij terwijl hij me knuffelde.Ik stapte de auto in en Stacey deed muziek op terwijl ik zachtjes door huilde. We kwamen aan in haar appartement en ik ging meteen op de bank liggen terwijl zei de logeerkamer klaar maakte en drank en eten ging pakken.
3 uur later en een wijn fles en een paar biertjes voel ik me stukken beter. Zo goed zelfs dat ik mijn telefoon weer heb aangedaan en overspoeld ben door berichtjes en voicemail van Sam.
Hubby: Jess neem op
Hubby: het was niet mijn bedoeling
Hubby: ik moest mijn frustratie kwijt.
Hubby: het spijt me
Hubby: ik hou van je <3
Me: blijjjkbaaer niet genoehoeg
Me: stoop met belleeeeh
Hubby: ben je dronken? Waar ben je?
Me: gaaat jpu niiks an
Ik gooide mijn telefoon op de bank en begon te dansen met geen muziek op. "Kom we moeten slapen morgen moeten we weer werken" zei Stacey. Ik begon te lachen maar besloot toch om met haar mee te gaan naar de logeerkamer waar ik op me bed in slaap viel.
"Jess, jess, Jessica!" Riep Stacey en ik schrok wakker ik keek om me heen en beelden van gisteren vlogen door mijn hoofd en ik begon weer te huilen. "Jess kom op hij is je tranen niet waard" zei Stacey. Ze gaf me een glas water en twee pilletjes die hielpen met mijn kater. Ik douchte snel deed mascara op en een spijkerbroek met een overhemd aan. Ik liep naar de woonkamer en zag daar een heerlijk ontbijtje voor me klaar staan.
"Jess schiet alsjeblieft op we moeten snel gaan anders komen we te laat" zei ze. Ik dronk snel mijn drinken en nam een paar happen van me yoghurt met fruit en we liepen daarna naar mijn auto. Ik reed naar het kantoor begroette iedereen net zoals gewoonlijk en nam de lift naar etage 4.
Aangekomen bij de etage zag ik Jason al op me wachten. "Hey euhm voordat je naar binnengaat moet je weten dat Sam daar zit" zei Jason. Ik zuchtte diep pakte een mok deed daar koffie in en liep naar mijn kantoor met Jason achter me aan. Ik deed de deur open en zag Sam op mijn bank slapen. Ik pakte een waterflesje uit mijn tas deed hem open en gooide het over hem heen.
"Wtf!" Riep hij boos zijn uitdrukking veranderde meteen toen hij mij zag.
"Bab-" begon hij maar ik liet hem niet verder praten. "Rot op" zei ik en ging achter mijn bureau zitten en begon met alles op te starten. "Oh ja Jason heb je de papieren voor de scheiding al?" Vroeg ik aan hem en Sam keek me geschrokken aan.
"Scheiding? Je wilt toch niet scheiden denk goed na we zouden een kindje nemen" zei hij. "Ik ga er meteen aan beginnen" zei Jason en liep weg.
"Ja we gaan scheiden het boeit me niet meer dat je een kind met me wilt ik wil het niet meer met jou ga nu mijn kantoor uit voordat ik bewaking bel" zei ik. Hij keek me aan of ik serieus was. Ik pakte de telefoon op klaar om te bellen maar hij liep al weg. Ik liet een lange adem uit en begon te huilen.
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...