hoofdstuk 19

370 12 0
                                    


ik ging op de lounge bank zitten en keek naar de sterren hemel. denkend over hoe mijn leven zou zijn als ik niet eerder thuis was gekomen van werk en Sam had betrapt. zou ik er achter zijn gekomen? zouden we nog samen zijn? helaas kan niemand op mijn vragen antwoorden. de deur ging open en daar zag ik mijn beste vriendin binnen komen met koekjes en een wijn fles. "hey girl" zei ze en legde alles neer. ik pakte een koekje en at het gulzig op. "en wat speelt er nou tussen jou en Jason?" vroeg ze ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "kom op jess denk je nou dat ik niet zie hoe hij naar je kijkt en dat hij helemaal versteef toen je moeder over Sam begon wat by the way echt niet kon" zei ze. 

"we hebben een paar keer gezoend en weet je nog die keer dat we uit gingen?" vroeg ik. ze knikte "-we hadden seks die nacht en sinds dien komt er een moment dat we opeens zoenen en op het punt staan seks te hebben en dan stop ik het" zei ik. "wow, maar voel je wat voor hem?" vroeg ze verbijstert. ik haalde mijn schouders op en keek weer naar de sterren hemel. "wat gaan we doen met nieuwjaar?" vroeg ik. 

"we gaan uit en dan zien we wel"zei ze. ik schonk wat in me wijn in me glas en nam daar een grote slok van. "die actie die je moeder net deed was wel laag" zei Stacey. ik keek haar aan en knikte "je weet hoe me moeder is, als er iets in haar hoofd zit kan je het er niet meer uit krijgen en ze extravert. dan gebeuren er rare dingen. weet je nog die keer dat toen me moeder deed alsof ze ziek was zodat ik niet uit zou gaan" zei ik tegen haar en begon te lachen, waarna stacey snel volgde.

ik hoorde iemand op de deur tikken, ik draaide langzaam naar achteren en zag mijn vader het gebaar maken dat we gingen eten. "kom we gaan de gevulde kip van me moeder eten" zei ik tegen Stacey. "hoe weet je-" zei ze tot ik haar onderbrak. "stace, het is mijn moeder en het is kerst" ze moest lachen om mijn woorden en liep met me mee naar de eetkamer. ik ging tegen over Jason en Stacey zitten. mijn ouders zaten allebei aan de hoofd van de tafel.

"lennerd wil jij het gebed starten?" vroeg mijn moeder aan me vader. de enigste tijden per jaar dat mijn vader het gebed doet is tijdens kerst, Pasen en verjaardagen. "wij danken god voor deze heerlijke maaltijd en onze gezondheid, moge Jessica, Jason en Stacey hun waren liefde vinden-" ik keek op en zag Jason naar me kijken. "-en mogen we allemaal oud en gezond blijven amen" zei mijn vader waarna iedereen amen op zei en begon te eten. 

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu