bijna 3 jaar later.
"Taart.. taart.... taaaaart!" Riep mijn twee jarige dochter springend op mijn bed. "nee Bibi over 4 dagen ben je pas jarig" zei ik vermoeiend. ik draaide me om en zag dat het zeven uur was.
"mama?" vroeg bibi. "wat is er prinses?" vroeg ik en keek haar groene ogen aan die me iedere dag aan sam lieten denken.
Bibi is ongetwijfeld het dochtertje van Sam, in de dingen die ze doet zie ik daar alles van terug. het was een grote schok toen ik er achter kwam toen ik zwanger was, ik heb moeten verhuizen naar een appartement met 3 kamers en heb mijn loft moeten verkopen. ik ben nog steeds een advocate alleen werk nu minder sinds ik Bibi heb. ik heb geen een keer gedacht aan arbortus aangezien ik al twee jaar heel graag een kindje wou hebben en zei is dan ook mijn alles. ik vond het altijd afgezaagd dat ouders altijd zeiden ik zou mijn leven voor hem/haar geven maar nu ik ook een dochter heb snap ik wat ze bedoelen.
"komt papa voor mijn verjaardag?" vraagt ze. ik moest even slikken en recht op in me bed zitten, ik pakte bibi en zette haar op mijn schoot. "ik weet niet of papa al terug is, maar als hij terug is komt hij zeker langs" zei ik.
ik weet niet eens of sam weet dat bibi bestaat. ik heb het tegen me ouders, stacey, jason en hunter verteld. mijn ouders heeft ze nog nooit gezien, ik heb nooit de behoefte gehad om haar te laten zien aangezien mijn moeder een paar dingen over mij heeft gezegd toen ze erachter kwam dat ik zwanger ben. ze heeft stacey en jason al wel een paar keer gezien en ze is gek op hun. hunter past soms op als ik een vergadering heb of als me werk uitloopt. ieder jaar op een feestdag en haar verjaardag krijgt ze zogenaamd een kaart van haar vader met het land waar hij is en hoeveel hij wel niet van haar houd, want ik heb bibi verteld dat haar vader de hele wereld rond reist om mensen te helpen
"kan je me over papa vertellen?" vroeg ze met haar grote groene ogen. "tuurlijk prinsesje maar eerst ga je in bad" zei ik en nam haar mee naar de badkamer en deed haar in bad. "haren los of vast?" vroeg ik. ze zette haar vinger op haar kin en zei mmmmmm, dat doet ze altijd als ze denkt. "oke ga jij je maar aankleden dan ga ik beneden ontbijt maken en over papa vertellen" zei ik. ze rende haar kamertje in en ik liep naar beneden om haar broodje te maken.
bibi rende de keuken in en ging op haar stoel zitten. ik zag dat ze haar gele romper aanhad, wat een van haar favorietje outfits is. ik legde haar bordje voor haar neus en begon mijn kwark met musli te eten.
"jouw papa is de liefste, grappigste, gekste en romantische man die ik ooit heb gekend. vroeger als mama en papa elkar niet mochten zien van opa en oma klom hij via de ladder naast het raam naar mijn kamer, en dan gingen we films kijken en gek doen en dan ging hij weer weg." zei ik en bibi begon te giechelen. ik wil haar niet opvoeden met haat voor haar vader maar juist liefde.
"klaar!" riep ze en bracht haar bordje naar de keuken en ze liep daarna naar haar speelgoed. ik at mijn eten op en ging snel douchen en trok mijn kleren aan
JE LEEST
cheated on his wife
Romanceik liep naar binnen gooide mijn werktas op de grond en hing mijn jas aan de kapstok. "sam!" riep ik zoekend naar mijn man. ik liep de keuken in en daar was hij niet. hij was ookal niet in de woonkamer. ik liep naar de trap en zag daar een hak en de...