Vorige hoofdstuk
POV Reina
Ik wil net instappen als ik word geroepen ' meisje wacht alsjeblieft wacht ' zegt hij. Ik draai me om en leun tegen mijn auto aan ' eh sorry ik praat niet met jongens .. ' zeg ik en doe mijn deur open, hij pak mijn arm vast en trekt me naar hem toe ik kijk hem aan in zijn licht groene ogen. Opeens hoor ik iemand mijn naam schreeuwen met een bekende stem .. Shit ik ben de lul!!
Nu
Ik ruk mezelf los van hem en geef hem een klap ' WESH BEN JE GEK A KEHBA ' schreeuwt hij, Ik kijk hem met grote ogen aan. Hij hijst zijn hand op en wilt me een klap geven als een jongen zijn pols vast pakt en hem dreigend aankijkt. ' WAT WIL JE HAAR AANRAKEN! ' schreeuwt hij het enige wat ik nu kan ik gewoon voor me uitkijken, De jongen loopt bang weg. eh... eh... dankjewel ' zeg ik hij kijkt me aan en knip oogt naar mij DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN!! Ik lach verlegen en bijt op mijn lip. Hij lacht zo sexy naar me wayaw klaar ik ben verkocht ik bedoel nee Reina word niet verliefd asah!! ' Ik eh moet gaan ' zeg ik en stap in mijn auto ' waar bleef je man ' zegt Nora boos wayaw watts met haar man.
Er klopt opeens iemand op mijn raam , ik stap uit en kijk hem recht in zijn ogen aan. ' OMG ' schreeuw ik en spring op hem. ' ik zag je en riep je maar je was in gesprek ' zegt hij en lacht hij geeft me een kus op mijn voorhoofd ' alles goed schat ' zegt Marouan ik knik en vertel Dounia erover.
POV Nora
Wayaw deze Reina ze krijgt zoveel aandacht van boys man maar doet toch highclass. Ze vertelt Dounia iets over een Marouan moet effe checken, ik stap uit en zie die jongen waar ik expres tegen aan kwam in de Vapiano zeg wollah ze kent hem tfoe. ' alles goed Dounia ' zegt Marouan en geeft haar een knuffel en een kus op haar voorhoofd wayaw klaar bij mij doet hij zo gemeen bij hun doet hij zo. ' wie is dit? ' vraag ik hij kijkt me aan van doe niet dom maar die blik negeer ik gewoon.. ' mijn lieve neef en de oude cr... en voor Reina haar zin kan afmaken geeft Dounia haar een klap en barsten ze allebei uit van het lachen. ' 'innaha taddaei 'annaha la taerafani tamamaan kama tarashshahat eumadaan fi li (ze doet alsof ze mij niet kent terwijl ze net expres tegen me aan kwam) ' zegt Marouan wayaw ik kan geen Arabisch wats dit man?! Reina en Dounia rollen hun ogen schudden hun hoofd , wil echt weten wat hij zei.
Na 10 minuten te hebben gesproken met hem nou Reina en Dounia want hij gaf me geen aandacht besluit Reina te gaan, hij geeft hun allebei een knuffel en een kus op hun voorhoofd en mij? haha hij scott me kaolo erg. We stappen in en rijden weg, ' shit ben vergeten zijn nummer te vragen ' zegt Reina HAHAHA lekker ' ach wat jammer ' zeg ik ongeloofwaardig. Ze zetten me thuis af en rijden weg. Ik doe mijn routine en loop naar mijn bed het is 20:00u ik ben kapot.
POV Reina
Ik parkeer voor Dounia de huis en loop met haar naar binnen. Ik groet haar moeder , vader en 2 zusjes ' hallo geltoe Samira ' zeg ik.
Samira: moeder van Dounia 40 jaar
Omar: vader Dounia 41 jaar
Soumia: zusje van Dounia 10 jaar
Hasna: zusje van Dounia 5 jaar
Ik loop naar boven en help Dounia met haar tas in pakken want ze komt bij mij slapen. ' zal ik Lizette ook app'n? ' vraag ik ze knikt enthousiast.
Reina: BABYGIRL
Lizette: hii boo alles goed?
Reina: ja met jou? girls Night vandaag met Dounia?
Lizette: goed hoor, Mi like! meld me als je omw bent
Ik krijg een app binnen van me broer en moeder en vader e willi
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...