046

3K 166 65
                                    

POV Nora
Ik wordt wakker en loop naar mijn balkon en heb een mooie uitzicht op de chanselise. Ik woon al 2 maanden ongeveer in Frankrijk met Nihal ik heb haar achternaam veranderd in Nihal Danielle Chang. De nacht nadat mijn zus was vertrokken heb ik gelijk tickets geboekt ik heb Marouane's voogdij afgenomen en als ik ooit dood ga dan wil ik dat mijn nicht Firdaous voor haar zorgt die ook in Frankrijk woont. Ik ben van plan nooit meer naar Nederland te gaan het brengt me alleen maar slechte daden toegewezen. Ik heb gelukkig al werk en ben bezig met richten op de islam is praktiseer meer en lijd een goed leven.

Ik maak mezelf klaar en trek mijn Blauwe khimaar aan met mijn blauwe huaraches. Ik loop naar Nihal's kamer en maak haar ook klaar ik trek haar licht blauwe jurkje aan en haar zwarte ballerina's. Na het ontbijten leg ik haar in haar kinderwagen en trek mijn jas aan. Ik loop naar de crèche en laat haar daar. Weer thuis aangekomen pak ik mijn werktas en loop ik naar buiten. Ik stap in mijn auto en rijd naar werk.

[ schrijfster: dit is het einde van Nora's POV simpel weg omdat haar perspectieven iets minder leuk of spannend zijn dus zij komt niet meer in het verhaal voor ]

POV Zounayra
Ik begrijp het niet wat ziet Nourdine in Reina wat hij niet in mij ziet? Ik sta op en neem een warme douche en trek daarna mijn witte RM trainingspak aan en witte Adidas. Verder kam ik mijn haar uit en krul het met een krultang. Ik loop naar beneden en trek mijn jas aan, ik pak mijn auto sleutels en loop weg.

Aicha's huis
Ik stap uit en bel aan. ' selem wie ben jij? ' vraagt ze ' selem gelti ' zeg ik ze lacht vriendelijk. ' ik ben Reina's beste vriendin is ze misschien thuis? ' vraag ik. ' eh nee ze is weg met een vriend ' zegt ze hahaha mijn dag wordt steeds beter. ' Ah Oke waar precies? ' vraag ik ' zuidplein ' zegt ze ' shokrane gelti fijne dag verder ' zeg ik ' ik ken jou ergens van hoe heet je eigenlijk? ' schreeuwt ze vragend ik ren naar de auto stap in en scheur weg.

POV Saïd
Reina en ik zijn nu in een Grieks restaurant, het is hier echt mooi. ' kan ik uw bestelling opnemen? ' vraagt Shi lekkere ober. Ik kijk hem hongerig aan en probeer heel smooth te doen ' Uhm ik wil de spanakopita en de sparkeling nude water ' zegt Reina ' ik wil graag de pasticcio ' zeg ik ' wat wilt u drinken? ' vraagt hij ' Ehm wat is de sparcol water? ' vraag ik. ' dat is water met een kleurtje en prik, in de kleuren roze, blauw, nude, geel & wit ' zegt hij. ' ik neem een champagne ' zeg ik. Hij knikt en loopt weg.

Onze drank wordt gebracht ik neem een slok, ' ga je nog drinken? ' vraag ik ze kijkt me lachend aan en neemt een slok ' HAHAHA dit smaak naar iets zonder smaak HAHAHAHAHAH ' lacht ze ik kijk haar lachend aan en begin helemaal stuk te gaan. Ik pak mijn telefoon en begin ons te filmen. (Omslag).

POV Zounayra
Nora's huis
Ik stap uit en bel aan dit wijf gaat me helpen vandaag ik ga zorgen dat Reina & Nourdine voor eens en altijd uit elkaar gaan. De deur wordt open gedaan door een witte vrouwtje ' hallo jij bent zeker Nora's huisvrouw? Zou ik me zusje mogen zien? ' vraag ik. Ze kijkt me niet begrijpend aan ' mijn zusje Nora Chang ' zeg ik. ' HENK KOM IS EFFE ' schreeuwt ze haar dikke man komt aanlopen en kijkt me raar aan. ' ze beweert dat hier ene Nora woont ' zegt ze. Ik kijk haar raar aan ' oh de vorige bewoner bedoeld ze, ze is een paar maanden geleden verhuist naar het buitenland ' zegt Henk. Ik kijk ze raar aan en schud me hoofd. Ze is gewoon verhuisd zonder me iets te zeggen vieze kehba. Haar pak ik later wel eerst Reina.

Stad
Ik stap uit en loop de garage uit, mijn dag wordt gemaakt als ik Reina en die zogenaamde vriend van haar tegen kom. Ik loop langs allemaal winkels en zie hun niet. Ik ga helemaal paranoia worden he ik moet hun uit elkaar krijgen. Plotseling zie ik een meisje en een jongen samen lopen dat meisje lijkt sprekend veel op Reina. Ik grijp mijn kans en maak een foto.

POV Nourdine
Ik heb net Nisrine in bed gelegd en effe gekookt ik ben zo moe niet normaal. Ik neem een douche en trek mijn huiskleding aan. Ik schep eten op en begin te eten tot de bel gaat ik zucht en sta op. Ik doe de deur open en kijk haar boos aan...

Wie staat er voor de deur?

Hi i'm back and i'm better, Thank you voor het wachten schattiesss. 53 stemmen dan ga ik verder ❤️.

Zounayra Chang - 23 jaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zounayra Chang - 23 jaar. ze is half Mandarijns en half Marokkaans. Ze is een stripper en heeft een dochter Nisrine. Ze is de zus van Nora, ze heeft donker bruine ogen aangezien je ze niet ziet.

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu