048

2.7K 149 29
                                    

** 1 week later **

POV Dounia
Vandaag is de dag dat we met z'n allen naar Marokko gaan, Reina en haar familie, mijn familie, Lizette en haar familie & Nadia en haar familie. Ik sta op en neem een snelle douche het is inmiddels 05:00u 's ochtends. Ik pak mijn koffer en stap in de auto met mijn familie. Morgen is mijn bruiloft.

Schiphol
We checken allemaal in en lopen naar de dichtstbijzijnde restaurant, ' e willi ik ga gewoon trouwen ' zeg ik iedereen lacht en kijkt me blij aan. Na het eten bij de Mac Donalds lopen we naar de gate om in te stappen. Ik zit naast mijn zusjes en mijn future husband Ibrahim een rij naast mij zitten mijn ouders en mijn tantes en zo gaat dat verder. We zijn met 100 mensen besef hé allemaal voor Míjn bruiloft..

3u & 55min later

We stappen uit en lopen naar de taxi's we hebben 25 auto's nodig elke taxi heeft 4 zit plaatsen.

Hotel
We komen aan bij het hotel waar iedereen verblijft behalve Reina, Lizette, Nadia en ik wij verblijven in Reina's vakantiehuis en de boys verblijven in Nourdine's vakantie huis. Nadat iedereen is ingecheckt en weg is rijden we weg.

Reina's villa
' HOOOOOOOODEEEEE REINA E WILLI E WILLI!! ' schreeuwt Nadia. ' safe safe niet overdrijven nigh ' zegt Reina. Iedereen begint te lachen. We lopen naar binnen en krijgen Shi rondleiding. ' oké Dounia jou kamer is hier bij de 1e deur, Lizette jou kamer is bij de 2e deur, Nadia jou kamer is bij de 3e en de ena laatste is van niemand die zou van Nora moeten zijn maar ja kechs zijn niet welkom hier binnen en de laatste is mijn kamer ' zegt Reina. Iedereen knikt en rolt zijn koffers in hun kamers.

POV Reina
Ik verwissel mijn kleding voor mijn lange gele jurk en mijn gele sandalen. Ik kam mijn haar uit en laat het los hangen ik breng wat mascara aan en transparante lip gloss. Ik spuit parfum op en pak mijn zwarte hand tasje. ' dames ik ga effe Nourdine's kindje ophalen want hij heeft wat zaken die hij moet regelen nu hij toch hier is ' zeg ik. Ik stap in mijn auto yes ik heb auto's hier 5 om precies te zijn. Dit zou van mij en Marouane moeten zijn maar ja god heeft andere plannen voor mij. Ik stap in mijn matte zwarte Lamborghini en scheur weg.

Ik bel aan bij Nourdine en gelijk wordt de deur open gedaan. ' Hey zina ' zegt Nourdine ' Hey lieverd ' zeg ik. Ik loop naar binnen en groet iedereen ' seh Nourdine heb je andere kech gefixt? ' vraagt een van zijn vrienden. Ik loop naar hem toe en kijk hem van top tot teen aan ' herhaal dat eens? ' vraag ik. ' ik vroeg iets aan Nourdine niet aan jou ' zegt hij ' ik zei herhaal dat eens als je ballen hebt? ' vraag ik. ' ik heb ballen wil je voelen? ' vraagt hij. Ik geef hem een stoot tegen zijn neus aan en duw hem op de grond ' en jij beweert dat je ballen hebt kowed van mijn reet A sahbe ' zeg ik. Ik loop terug naar Nourdine en pak zijn hand vast ' Ahmet a zemmel is mijn vriendin ' zegt Nourdine nog.

Ik pak de slapende Nisrine op en haar koffer. ' als er iets is bel me okey' zegt Nourdine. ' safe schat komt goed ' zeg ik. Ik leg Nisrine in de auto en stop haar koffer in de achterbak. Ik stap in en rijd weg.

Mijn villa
Ik zie al de girls in hun bikini's in het zwembad zwemmen. Ik pak Nisrine uit de auto en haar koffer en loop de trappen op. ' ik zie jullie loeven mijn osso? ' vraag ik ze lachen en schudde hun hoofd. Ik leg Nisrine op mijn bed en trek haar kleren uit deze Nourdine kon niet eens haar pyjama aan trekken. Ik trek haar pyjama aan en stop haar in bed, ik leg allemaal kussens naast haar voor het geval ze zomaar valt. ' dames ik ga weer weg effe iets regelen ' zeg ik. Ze knikken ' Nisrine ligt te slapen als ze wakker wordt bel mij ' zeg ik. Ik stap weer in en rijd weg.

Ik kom aan bij een reisbureau. De meiden en ik willen voor Dounia en Ibrahim een huwelijksreis regelen. Ik zat te denken aan de Malediven of Santorini. Ik regel alles met de man en betaal de reis. ' shokrane ' zeg ik hij lacht en zwaait me uit. Nou alles is gedaan nu lekker genieten!

POV Onbekend
** De vlucht naar Marokko - Marrakech vertrekt over 6 minuten wil iedereen naar de gate lopen ** ik lach en pak mijn koffer Marokko here I come..

Riad Le Perroquet Bleu Suites & Spa hotel waar ze in verblijven.

Laatste deeltje tot na de examen ❤️.

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu