023

3.4K 191 35
                                    

Soraya kijkt op en blijft als Shi gekke standbeeld zitten , ik pak het stuur en maak wahed gekke bocht en knal net niet tegen een paal aan. Wollah ben hayeck goeie driver ' BEN JE KAOLO GEK DAT JE ZO'N ZELFMOORD ACTIE OP ME GOOIT ' schreeuw ik. Ze pakt haar tas en stapt uit de deur slaat ze dicht , als mijn moeder hier was had ze warme klappen gekregen. Ik pak mijn tas en stap uit ' SORAYA JE ZUS STAP NU IN DIE AUTO ' schreeuw ik , ze mag wel ouder zijn maar ze weet als ik boos ben moet je niet leuk kan je dood worden. Ze draait zich om en loopt met tegenzin naar de auto, ' BEN JE HMARA DAT JE HIER WILT INSTAPPEN? NA DIE ACTIE VAN NET MAG JIJ VOOR DE KOMENDE MAANDEN NIET RIJDEN ALS IK MET JOU BEN ' schreeuw ik. Ze loopt de andere kant op en stapt in.

Ik stap in en rijd weg ' ik weet niet wat jou probleem is maar beter doe je normaal vriend nu ben ik echt boos je wilt me niet van me slechte kant zien ' zeg ik boos , wollah dan ben ik gekke Sheytana! Ik parkeer in de garage en stap uit.

Ik hang mijn jas op en loop direct door naar mijn kamer vandaag is mijn laatste dag hier en dan verloopt het zo. Ik trek mijn kleren uit en verwissel ze voor een lange T-shirt , ik pak alvast mijn kleren voor morgen en pak mijn koffer in. Niet lang erna ben ik klaar.

Ik pak de benodigdheden voor Pastilla en begin met koken. Na het koken roep ik Soraya aan tafel , ' Sor ik wou effe sorry zeggen dat ik zo schreeuwde maar je had wahed gekke actie op ons gegooid ' zeg ik. ' en je hebt geen rede om boos of depressief te blijven , jij was degene die het had uitgemaakt ' zeg Ik. Ze knikt en neemt een hap.

Na het eten was ik alles af en ruim het huis een beetje op. Ik maak thee voor Soraya en breng het naar Soraya's kamer , ' hier drink maar en ga slapen , ik ga ook zo morgen hoef je niet op te staan heb een taxi geregeld ' zeg ik. Ze drinkt haar thee in 3 slokken op en overhandigd mij de mok. Ik was het snel af en loop naar mijn kamer , ik poets mijn tanden en haal mijn make-up van me gezicht af. Ik pak mijn koffer en zet het in de gang in maak een foto en plaats het op Snapchat ( omslag ).

Ik loop terug naar de kamer en leg mijn telefoon in de lader.

~ 03:00u 's nachts ~
* TRING TRING TRING TRING *
Ik druk op snooze en sta op oef geen zin maar ja. Ik neem een snelle douche en trek mijn Chelsea trainingspak aan met mijn zwarte Adidas aan schoenen. Mijn haar doe ik in 2 vlechten verder smeer ik vaseline op mijn lippen.

Ik stop mijn pyjama en vieze ondergoed nog in de koffer , oké ben klaar. Ik ruim de kamer op en bekijk het vol trots. Ik geef Soraya een kusje en een knuffel ' schat sorry van alles ik houd van je echt waar , en ik kom in sha Allah snel weer terug maak je geen zorgen ik ben niet boos ' zeg ik. Ze kijkt me aan en knuffelt me dood ' sorry Reina wollah ik kom over 2 maanden terug ik ben klaar met Marseille ' zegt ze ik knik en geef haar een kus op haar hoofd.

Ik doe de deur dicht en pak mijn koffer en sluit alle lichten , de taxi is er. Ik bekijk via het raam nog 1x haar appartement onbewust rolt er een traan over mijn wang ik ga haar missen man.

Aéroport Marseille Provence
Ik ben eindelijk langs de douane en de check in. Ik koop een frikandel broodje en een karamel frappuccino of hoe je dat ook schrijft.. Na het eten is het tijd om te gaan , ik loop naar de gate en uiteindelijk via de slurf naar binnen. Ik neem plaats en wacht geduldig tot het vliegtuig is opgestegen zodat ik kan slapen. Na 15 min zijn we eindelijk in de lucht , ik sluit mijn ogen.

POV Marouane
Mijn wakker gaat af om 5u 's ochtends , ik sta op en begin met het opruimen van het huis. Na een half uur ben ik klaar , nu nog koken ik maak Reina's lievelingseten spaghetti met garnalen en pesto saus. Ai klaar nu klaarmaken en me vrouwtje ophalen, na het douchen trek ik mijn Real Madrid trainingspak aan met mijn witte Adidas schoenen. Ik breng mijn haar in model en spuit parfum op. 

Ik stap in de auto en rijd naar Schiphol. Onderweg rijd ik zo snel hé heb schijt ik heb me mooie vrouwtje gemist. Ik kom aan Schiphol na 35 minuten als je weet hoe snel ik heb gereden vriend, ik parkeer de auto en loop naar binnen. ' kan ik u helpen? ' vraagt een mevrouw ' nee dankjewel ' zeg ik. Ik pak 30 rode rozen en 10 witte rozen en nog een chocolade doos, ongeduldig sta ik hier te wachten tot Reina naar buiten loopt. ' MAROUANE ' schreeuwt ze ik draai mijn hoofd en ren naar haar toe en til haar op ' habiba ik heb je gemist ' zeg ik. Ze lacht verlegen en geeft me een lange kus ' hier je rozen en chocola zina ' zeg ik. 

Thuis

Na het eten heeft Reina nog haar koffer opgeruimd en iedereen ge-appt dat ze veilig is , wollah ze heeft energie te veel ik zou gelijk al gaan slapen als ik thuis was. Ik poets me tanden en trek mijn pyjama aan wat bestaat uit een grijze joggingbroek 😏. ' babe ik ga effe snel afwassen ' zegt Reina wayaw ze is gek ' nee ga slapen yallah ' zeg ik ' maar.. ' ' nee nu ' zeg ik. Ze loopt zuchtend de trap op. 

Na het afwassen laat ik de luiken zakken en doe het alarm aan , we hebben een redelijk groot huis mensen kunnen zomaar het idee krijgen om te stelen toch. Ik kruip in bed en trek Reina naar mij toe ze slaapt al mijn mooie prinsesje wollah ik houd van haar meer dan mijn eigen leven en ik zal haar goed behandelen vanaf nu. 

hmm beseft Marouane eindelijk wat voor een mooie prinses hij heeft? 

10 stemmen en 3 reacties en ik ga verder , btw jullie stemmen heel weinig tho heb soms 50 of meer lezers en 5 stemmen... 


Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu