POV Reina
Ik kijk Nourdine raar aan, het meisje loopt zijn kant op en bijt haar lip. Ze neemt plaats op zijn schoot en geef hem kusjes op zijn wang ' wie is dit meisje? Moet je niet in je bedje liggen? ' vraagt ze ik lach kijk haar boos aan. ' is dit één van je nieuwe kehba's? Vraagt ze ' haha luister meisje als hij je heeft ontmaagd tenzij je al ontmaagd bent gaat hij je weggooien ' zegt ze. Ik sta op en trek haar weg van Nourdine's schoot, ik ga voor haar staan en kijk haar van top tot teen aan. ' je wilt mij een kech noemen terwijl je siliconen reet eruit ziet als een bal met deuken en je borsten die er bijna uit springen.Ze kijkt me aan en lacht schamper ze duwt me naar achter en draait zich om. Wollah klaar ik trek haar aan haar arm en draai haar om als ik ga vechten met iemand moet die gene zien wat ik doe niet sneaky van achteren. Ik geef haar een stoot en trap haar in haar buik waardoor ze op de grond valt ik heb mijn hakken uit gedaan. Ik ga op haar zitten en geef haar een paar stoten ' wie wil je kech noemen huh? Ik ga je echt dood slaan ' zeg ik boos. Ik blijf haar stoten ' Reina safe klaar ' zegt Dounia maar ik blijf stoten en stoten al mijn woede opnieuw eruit ik weet niet wat er is met me maar de laatste tijd ben ik echt agressief. Ik wordt opgetild door Nourdine en hij neemt me mee naar buiten.
Opeens barst ik uit in tranen gewoon zomaar ben ik zo emotioneel. Hij trekt me in een knuffel en geeft kusjes op mijn haar. ' habiba niet stressen Wollah ik wil haar niet ik wil jou jij bent mijn mektab ik weet het zeker ' zegt hij. Ik lach en geef hem een kus op zijn wang. We lopen weer naar binnen ik zie dat die 2 sterren kech weg is gebracht ik loop naar de wc en was mijn handen en trek mijn handen aan. Ik loop weer terug en zie dat ons eten al is gebracht.
POV Dounia
Tijdens het eten is het super gezellig ik voel al een klik tussen mij en Ibrahim. Ik voel heel de tijd zijn ogen op mij branden, ' wat is er? ' vraag ik lachend ' je bent mooi ' zegt hij. ' oeff ik zie liefde bloeien' zegt Lizette ik steek me middelvinger op en stop een stukje van mijn pasta in mijn mond.Na het eten betalen de jongens alles want natuurlijk mogen de meisjes nooit iets betalen. Ik sta op en pak mijn jas dan pakt Ibrahim mijn jas en helpt me met het aantrekken. Ik voel hoe hij ademt in mijn nek voor ik zomaar in verleiding kom met iets slecht draai ik me om en loop weg.
POV Ibrahim
Ik zit met Dounia in de auto. Ze is opeens heel rustig en ze gedraag zich ongemakkelijk volgens mij omdat ik haar knuffelde van achteren. Ik snap dat ze zich ongemakkelijk voelt maar ewaja ik wou haar niet verkrachten of zo Wollah ik wou haar gewoon laten weten dat ik haar wil en alleen haar.Ik stop ergens bij een vluchtstrook en kijk haar aan ' Dountje ik wou je niet verkrachten Wollah ik vind je gewoon zo mooi en verleidelijk ' zeg ik. Ze knikt ongemakkelijk ' luister prinses ik ben nog steeds maagd hé effe dat je het weet ik heb gewacht op de juiste en hier ben jij mijn ware liefde ' zeg ik ze kijkt me met grote ogen aan. ' b..b..ben je nog maagd? ' vraagt ze verlegen ik knik ' tuurlijk ik ben niet haram bezig schat ik wou al een goede moslim zijn voor ik zou trouwen. Ze lacht ' dankjewel daar voor ' zegt ze ik knik en rij verder.
POV Lizette
Terwijl Dounia, Ibrahim, Reina & Nourdine weg zijn, geniet ik hier met Juliani op een terrasje. ' Lizette ik wil je effe zeggen dat ik je echt leuk vind en ik een leven met je wil opbouwen als je dat wilt' zegt hij. Ik knik blij en geef hem een kus. ' wat willen de tortelduifjes hebben? ' vraagt een ober. ' Ehm een martini met olijven erin aub ' zeg ik ' en voor u meneer? ' vraagt hij ' een Bacardi cola ' zegt Juliani.Ik leun tegen hem aan en maak een snap. Nooit gedacht dat ik zo snel op iemand kon vallen. ' babe ben je nog maagd? ' vraag ik. Hij lacht ' zie ik eruit als een meisje? ' vraagt hij. Ik zucht en schuif 2 plekken op.
POV Juliani
Nouja ik maakte gewoon een grapje wordt ze boos. Ik schuif naar haar toe en pak haar bij haar kin ' ja ik ben maagd prinses maar ook al was ik dat niet ik zou alsnog alleen jou willen en ik respecteer meisjes ' zeg ik. Ze lacht en geeft me een kusje ' love you papi ' zegt de ' love you to mamita ' zeg ik. Ik sta op en steek mijn hand uit ze pakt mijn hand vast en staat op. ' kom we gaan je naar huis brengen kleine mooie meisjes mogen niet tot zo laat buiten zijn ' zeg ik.In de auto zet ik mijn hand op haar been en een hand aan het stuur. Ik start de auto en rijd weg. Ik zet het liedje die osso - Broederliefde op en zet het geluid heel hard. ' DIE MANNEN ZITTEN VEEL OSSO RAAAAAA DIE MANNEN MAKEN NIKS MEE' schreeuwt Lizette. Ik lach en rap/zing mee. Als we voor haar deur zijn zet ik haar af en geef haar een kus ' welterusten prinsesje ' zeg ik ' welterusten baby ' zegt ze.
POV Nourdine
Ondertussen ben ik bij mijn huis met Reina thee drinken en effe praten. Ze staat op en loopt naar de wc, als ze terug komt trek ik haar mee naar boven. We lopen naar mijn balkon en kijken naar de mooie donker blauwe lucht. Ik knuffel haar van achter ik maak een foto van haar en zet het als mijn achtergrond (omslag). Ik zie hoe ze bibbert dus pak ik een dekentje uit mijn kamer en sla hem om haar heen.Ze bedankt me en knuffelt me ze legt haar hoofd op mijn borstkast. Dit gevoel is zo leuk hé het voelt zo vertrouwd. ' prinses je moet naar huis hoe graag ik ook wil dat je hier blijft dat kan niet we moeten halal blijven ' zeg ik...
Is dit het begin van een nieuwe liefde?
Thank you voor het stemmen btw ik ga een tijdje niks publiceren omdat ik bijna examens heb en ik veel moet leren.
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...