** 2 weken later **
Ik word wakker naast mijn mannetje Marouane we zijn precies 1 week getrouwd en we zijn gisteren terug gekomen van onze huwelijksreis in Bora Bora. Het was echt geweldig en natuurlijk wel moeilijk om uit huis te gaan , nu is Nasserdine alleen thuis wel zielig maar ja. Ik sta op en geef Marouane een kus , na het douchen droog ik me af en smeer me in. Mijn haar kam ik uit en smeer er wat olie in en beetje producten, ik föhn het droog en stijl mijn haar.
Outfit
Marouane slaapt nog steeds echt een slaapkop , Ik loop naar beneden en maak een ontbijt voor ons klaar. Ik voel 2 armen om me heen me optillen ' Marouane stop !! ' zeg ik hij legt me neer op de grond en kietelt me. ' Marouane stop ! ' zeg ik lachend, hij lacht en stopt dan. Ik sta op en ga verder met het maken van eten, ' wat? ' vraag ik aan Marouane als hij lang kijkt. ' wat heb je aan ? Ga iets anders aan doen is te bloot ' zegt hij ik kijk hem raar aan ' nee ik houd dit aan ' zeg Ik.
Na het eten ruim ik alles op , gelijk erna maak ik heel het huis schoon. ' prinses je maakt jezelf alleen moe ik ga schoonmaakster regelen ' zegt Marouane ik zucht en rol met mijn ogen. ' ik ga naar de stad met Dounia en Lizette heb ze sinds de bruiloft niet meer gezien ' zeg ik Marouane knikt en geeft me een kus.
POV Marouane
Ik mis Reina nu al en ze is pas een half uurtje weg , trouwen met haar is het beste wat me is overkomen! Ik loop naar boven en doe mijn routine. Om eerlijk te zijn het huis ruikt heerlijk. Na het douchen trek ik mijn zwarte broek aan en mijn witte TNF T-shirt aan met mijn zwarte Balenciaga's. Mijn haar doe ik in model spuit wat parfum en Voilà ben gelijk die freshe Marokkaan.Onbekend: hey Mar
Ik lees mijn bericht van onbekend , wie is dit ?
Ik: wie is dit ?
Onbekend: Nora dit is me nieuwe nummer
Ik: kill tief op ben getrouwd hoef jou niet
Onbekend: Mar maar dit is belangrijk oké , kom om 14u naar het vroesenpark
Ik: en als ik niet kom?!
Onbekend: dan moet je me niet schreeuwen of aanklagen als je later achter te waarheid komt
Ik: Chww ( tjoerie ) ai maar als het voor bullshit is hé
Ik leg me telefoon in de lader het is 12:00u, effe boodschappen koken en cadeautjes kopen voor Reina.
Als ik terug ben van de AH ruim ik alle boodschappen op in de kast en begin ik met koken. Ik ga heerlijke witlof schotel maken!!!! Na 1u ongeveer is het eten klaar nu nog de cadeautjes.
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...