Vorige hoofdstuk
POV Nora
Goed als hun mij Reina haar nummer niet willen geven fijn, dan maar op mijn manier. Ik pak mijn telefoon stuur een sms naar mijn neef.
Ik: doe het ze hebben erom gevraagd. App me gelijk als het goed is gegaan
Ik kruip in mijn bed en doe het licht uit.
Nu
POV Nora
N E X T M O R N I N G
Ik word wakker omdat iemand mij belt, ik draai me om en pak mijn telefoon. Uf het is 10:00u en word nu al gebeld ik neem snel op voordat diegene ophangt.
Nora: hallo?
Onbekend: yo baas
Nora: zemmer waarom bel je zo vroeg heb je aids in je hoofd of zo?
Onbekend: sorry baas, het is geregeld ik heb Lizette, Dounia & Reina hier
Nora: hahaha goed zo, kijk zometeen op je bankrekening ik ga er €2000,- opzetten
Onbekend: oké dankjewel baas, fijne dag verder
Ik hang op en leg mijn telefoon in de lader, blij kijk ik naar het plafond. Nu dat die 3 bitches weg zijn kan ik mijn leven met Marouane beginnen, want ik ga binnenkort bevallen en dan moet Marouane mijn vriend zijn. Ik sta op en neem een snelle douche, ik trek mijn kleren aan en doe mijn haar in een knot. Verder breng ik wat make-up aan en spuit ik parfum op, Ik maak een foto en plaats het op Snapchat.
De foto
Ik pak mijn grijze Michael Kors tas en stop mijn benodigdheden er in, Ik trek mijn grijze yeezy's aan. Ik pak mijn tas op en loop naar beneden, ik groet de schoonmaakster en pak mijn ontbijt die ze voor mij heeft gemaakt. Na het eten pak ik mijn grijze Michael Kors tas en mijn telefoon. ' IK GA WEG ALS JE KLAAR BENT MET SCHOONMAKEN MAG JE NAAR HUIS EIND VAN DE MAAND STAAT JE SALARIS EROP 'schreeuw ik naar de schoonmaakster. Ik open de deur en loop naar buiten, ik stap in mijn zwarte nieuwe Bentley ik had eerst zo'n kleine auto en die was lelijk.
Stad
Ik parkeer mijn auto en stap uit. Ik loop de forever 21 in en kijk voor nieuwe kleren, ik bots tegen een meisje aan met lichte ogen en donkerbruin haar. ' eh sorry ' zegt ze ' geeft niet ' zeg ik. Opeens word ik gebeld.
Ik: hey, ja je moet Dounia, Lizette en Reina nu gaan bewaken want Sjaf heeft vrij nu
Onbekend: waar zijn ze?
Ik: hachimstraat 350 H het is een grote villa met rode deuren ga snel voordat ze ontsnappen
Ik hang op en draai me om wacht is effe ik herken haar ergens van, tja zal wel niets zijn joh. Ik betaal alles en loop daarna de winkel uit , vervolgens weer winkels in en dan winkels uit. Uiteindelijk beland ik in een HAS, ik bestel een grote kapsalon met 1 rode Fernandes en nog een Turkse pizza. Nadat mijn eten komt tast ik gelijk toe. Met een volle buik sta ik op ik betaal de man en loop naar mijn auto, ik stap in en scroll wat door mijn insta. Tot mijn verbazing vind ik een foto van Reina, Dounia, Lizette en dat meisje in de winkel samen ik vloek mezelf helemaal dood en app Surandy dat hij daar zo snel mogelijk heen moet en zoveel mogelijk mannen moet klaar hebben.
POV Nadia
Nadat ik snel uit de winkel ben gerend heb ik Marouane gelijk gebeld en hij is er direct met zijn vrienden heen gegaan. Hode als die chimi niet zwanger was he hmara dat ze is. Ongeduldig wacht ik thuis bij Reina , eindelijk gaat de deur open en zie ik alleen Marouane naar binnen lopen. Ik barst in tranen uit ' waar zijn ze ? ' vraag ik hij antwoord niet en neemt me in zijn armen het voelt vertrouwt maar ook slecht. Ik schud mezelf los en kijk beschaamd naar beneden ' Marouane alsjeblieft doe dit niet ' zeg ik , ik heb een zwak voor brede jongens met blauwe ogen als hij me in verleiding brengt kan het zo mis gaan. Hij pak mijn hand en een raar gevoel gaat door mijn buik heen ' alsjeblieft maar 1 keer ik heb effe afleiding nodig' zegt hij ik schud me hoofd en loop langs hem heen om me jas te pakken. Hij trekt me aan mijn arm en tilt me op, ik stribbel tegen maar word toch meegenomen naar boven.
Hij gooit me op bed en scheurt zowat mijn kleren uit ' MAROUANE STOP PLEAS DENK AAN REINA ' schreeuw ik en hij kust me op mijn nek. Uit schrik verlaat ik een kreun ' ja vind je wel lekker he ' zegt hij 'hou op pleas' zeg ik. Hij trekt zijn kleren uit en stopt zijn geslachtsdeel in mijn mond ' HAAL HET ERUIT ' zeg ik met moeite ew dit is zo vies. Tranen rollen over mijn wang heen waarom gebeurt dit met mij waarom, hij haalt het eruit en stopt het hard in mijn vagina. Ik schreeuw het uit ' AAUWW ' schreeuw ik hij gaat steeds harder en sneller. Ik probeer me in te houden en tegen te stribbelen maar het lukt niet echt. Onbedoeld kreun ik hij kijkt me tevreden aan en gaat sneller dieper en harder terwijl hij kusjes plaatst op mijn nek. ' HOU OP PLEAS ' schreeuw ik huilend. Na 30 minuten stopt hij en ploft hij neer op bed. Ik grijp mijn kans en ren naar de badkamer..
Thuis
Ik neem een douche en trek mijn lingerie setje aan en dan mijn pyjama, ik heb ook maar gelijk mijn haar gewassen. Ik kam het uit en doe er olie in waarna ik het daarna droog föhn. Ik blijf maar huilen en huilen hoe kon dit gebeuren mijn eer is gewoon afgenomen door iemand die niet mijn man is. Ik doe het gebed. Ik bel mijn moeder huilend op.
Ik: yemma
Mama: benti wat is er ?
Ik: yemma sorry echt sorry mama
Mama: Nadia wat is er?
Ik: ik ben verkracht yemma, ik wou het niet maar hij wou niet stoppen yemma sorry
Mama: benti wacht ' OMAR HIER KOM NU JOU DOCHTER HUILEN ' schreeuwt de moeder van Nadia
Vader: benti wat is er?
Ik: ik ben verkracht door de man van mijn collega Reina, Zij en haar 2 vriendinnen Lizette en Dounia zijn ontvoerd en ik hoorde de vrouw die zwanger is door de man van Reina praten over dat ze hun gevangen had dus belde ik Marouane en hij kwam me ophalen en zette me bij hem thuis af zodat als hij de meisjes had gevonden ik hun gelijk kon zien. Maar toen kwam hij alleen thuis en begon ik te huilen hij nam me vast en knuffelde mij ik schudde me los en zei hem dat hij moest stoppen. Toen zei hij dat het maar 1x hoefde alleen zodat hij zijn gedachtes bij Reina weg kon halen ik zei nee en wou langs hem lopen om mijn jas te pakken maar toen pakte hij me vast en tilde me op. Toen heeft hij me verkracht
Vader: hoe heet hij?!
Ik: Marouane , baba sorry het was niet mijn bedoeling
Vader: benti ik ben niet boos op jou je bent een goed meisje alles gebeurd met een reden habiba sta klaar ik kom je ophalen je blijft bij ons slapen tot hij opgepakt is
Ik: oké beslama baba
Ik hang op en pak een grote koffer en stop al mijn spullen er in. Na 10 minuten gaat de bel ik ren de trap af en doe de deur open en er word meteen een doek op mijn mond gezet en voor ik het weet val ik weg.
Wat is er gebeurt met Nadia?? En waar gaat ze heen?
Sorry dat het zo lang duurde schatjes maar hier een nieuwe deel 14 stemmen en ik ga verder. Trouwens ik ben straks in Luxemburg dus heb geen WiFi ..
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...