** 1 week later **
Mijn wekker gaat af en dan besef ik dat het vandaag mijn dag is. Ik sta op en trek me badjas aan en was me gezicht, er word op mijn deur geklopt ' binnen ' zeg ik. Mijn moeder loopt naar binnen haar ogen stralen gewoon al de 2e kind in misschien een paar maanden tijd die gaat trouwen dat is het beste gevoel voor een ouder, weten dat je kind vanaf dit moment op haar eigen voeten kan staan en zien hoe goed je je werk hebt gedaan.
' benti de ziana komt zometeen ' zegt mijn moeder ik knik en ze loopt mijn kamer uit. Ik zit nu op me bed te denken aan hoe mijn leven zal zijn na de trouwdag , al sinds kleins af aan woon ik hier en slaap ik in deze kamer wat ga ik deze kamer en huis missen. Ik laat een traantje vallen ' oké Reina klaar vandaag moet je alleen blij zijn ' zeg ik, ik sta op en maak me bed op en ruim me kamer op.
Na het eten loop ik weer naar boven en begin ik met me routine. Ik droog me af smeer en trek me witte lingerie aan, ik trek me witte kaftan met diamanten aan en mijn witte hakken. Straks in de zaal doe ik pas me jurk aan , na 2u ben ik helemaal klaar de Ziana heeft me make-up gedaan en mijn haren. Wayaw ik zie er oogverblindend uit gewoon wauw!!!
Binnen 20 minuten staat de helft van mijn familie binnen en geloof me de helft bij mij is voor de meeste mensen hun hele familie.. We lopen met z'n allen naar de auto's , ik stap in bij mijn ouders Adam en Nasserdine.
Zaal
Ik loop via de achter deur naar binnen en check alles 2x , ' oké yallah laat de mensen binnen ' zeg ik. Ik wacht boven op mijn negaffa die me jurk bij haar heeft , de deur gaat open en mijn negaffa loopt naar binnen. Ik trek mijn jurk aan mijn make - up en haar was al gedaan , ik spuit parfum uit en flos mijn tanden nog effe.Reina heeft deze jurk aan met witte hakken en haar haar is krullend en 2 vlechten zijn aan elkaar vastgeknoopt. Ze heeft witte oogschaduw en op de rand van haar oogleden heeft ze grijze glitter. Verder heeft ze mascara op en bb Cream met haar transparante lipglos en een klein beetje glitter in het midden.
POV Marouane
Ik trek na het douchen me zwarte pak aan en doe wel 20x me haar opnieuw. ' MAROUANE KOM NAAR BENEDEN ZIED ' schreeuwt mijn moeder, ik ren als een speer naar beneden en kijk me moeder boos aan. Ik haat het als me ouders zo schreeuwen alsof ze haast dood gaat kaolo dramatisch..Na 40 min zijn we eindelijk klaar ' yallah we gaan ' zegt mijn vader.
Zaal
Ik stap uit en loop de zaal binnen de hele weg heeft mijn familie getoeterd. We lopen naar binnen en ik zie Reina al staan praten met een paar van mijn nichtjes , het begon als een verplichting maar nu heb ik sterke gevoelens voor haar.Er zijn al 3u voorbij en alles is alsnog zo leuk , we krijgen nu ons eten opgediend. Eerst harira en dan vis pastilla , couscous , marmita en als toetje ijs met fruit er om heen. Wollah mijn ma en Reina's ma hebben echt gouden handjes hun hebben alle eten gemaakt hier.
POV Reina
Na het eten is het tijd voor de troon ( dat je word opgetild en meegenomen ). ' Reina Marouane wacht op jou hij wilt foto's maken ' zegt mijn moeder. Ik loop naar Marouane en we maken foto's met de hele familie , nichtjes , neefjes etc. ' is tijd kom ' zegt mijn tante.Voor de 2e keer loop ik naar boven en trek mijn andere jurk aan en mijn andere schoenen. De ziana doet mijn haar anders ( ze stelt het ) en mijn make-up. Ik kom beneden aan en iedereen maakt foto's echt leuk.
Ik doe de melk en dadels met Marouane en iedereen maakt foto's en begint te joelen. Daarna snijden we de taart , Marouane geeft me een kus op
Mijn voorhoofd en meteen word er een foto gemaakt ( omslag ). ' OMGG MEID JE BENT ECHT MOOI!! ' schreeuwt Dounia ' hahahaha ' lach ik en knuffel haar. Lizette komt aanrennen en springt haast op mij ' daaamn mami je bent echt mooi wollah ik ga huilen voor het eerst ' zegt ze , ik heb zulke goeie vriendinnen ben ze echt dankbaar.Ik loop naar boven en trek mijn licht grijze kaftan met glitters aan en mijn grijze sleehakken. Ik doe me make-up anders heb nu licht grijze oogschaduw en witte glitters op de rand van mijn oogleden , nude kleurige lippenstift en mascara bb Cream. Ik loop weer naar beneden en zie iedereen dansen wollah dit kan ik niet missen, ik ren er naar toe en begin te dansen.
De avond verliep zo goed het is al weer 03:00u 's nachts, ben kapot ! Nadat ik iedereen heb gegroet stappen Marouane en ik in de auto , afscheid nemen was focking moeilijk!!
POV Marouane
We komen aan in onze nieuwe huis alles is er al , gisteren hadden we al onze kleren hier gebracht en de rest. ' baby pak je koffer in we gaan naar Bora Bora ' zeg ik , Reina's gezicht veranderd van moe naar blij ' zeg wollah ? ' vraagt ze ik knik.We zitten inmiddels al in het vliegtuig we hebben allebei onze grijze Nike trainingspak aan en onze grijze huaraches. We hebben een vliegtijd 19u kapot lang en de tijdverschil is 11u ik ga sowieso slapen ben moe , als we in de lucht zijn is het precies 5u 's ochtends.
19u later in Bora Bora
We lopen de vliegtuig uit het is nu precies 22:00u ( heb het uitgerekend lol ).Resort
Als we aankomen in onze resort beginnen we gelijk met uitpakken ben echt moe man en heb hayeck honger. Na 30 min komt onze room service , na het eten bellen we beiden onze ouders en vertellen hun dat we veilig zijn aangekomen.POV Reina
We zijn misschien pas een uurtje hier in ons resort het is echt mooi wil nooit meer terug. Ik loop de badkamer binnen en haal al me make-up er af , was mijn gezicht en poets me tanden. Zoekend kijk ik door de badkamer heen opzoek naar mijn rode lingerie set voor Marouane ' gevonden !! ' schreeuw ik ' wat heb je gevonden ? ' vraagt Marouane ' niks haha ' zeg ik.Ik doe me haar in een strakke staart en doe vaseline op mijn lippen , ik loop de badkamer uit en trek mijn badjas uit ik laat het vallen op de grond. Marouane en ik belanden in een hevige zoenpartij en ja jullie weten waar dat heen gaat..
Als we onze ding hebben gedaan nemen we allebei een douche , ik was gelijk me haar en doe er producten in meteen diffuse ik het. Marouane klopt op het bed als teken dat ik naast hem moet liggen ik zie dat hij de lakens enzo heeft vervangen. Ik sluit me ogen laat me gaan ben zo blij dat hij mijn man is.. In Sha Allah word ik gelukkig !!
Oh Reina geniet van je huwelijksreis want als je terug bent staat je iets zwaars te wachten ..
Hey weer een nieuwe deel hopelijk vinden jullie het leuk , btw sorry als ik de Marokkaanse/Turkse bruiloft verkeerd heb gedaan ben geen Marokkaan of Turk dus weet er niet veel van.
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...