Vorige hoofdstuk
Ik hang op en pak een grote koffer en stop al mijn spullen er in. Na 10 minuten gaat de bel ik ren de trap af en doe de deur open en er word meteen een doek op mijn mond gezet en voor ik het weet val ik weg.
Nu
POV Nadia
Ik word wakker in een zwarte kamer ik zie nog heel wazig en ik voel me misselijk. Waar ben ik het enige wat ik weet is dat ik gisteren de deur open deed en nu ben ik hier. ' HALLO IS IEMAND DAAR IK HEB HONGER ' schreeuw ik de deur gaat open en een jongen van 23 misschien loopt de kamer binnen. ' Ewa Zina klaar om te neuken ? ' vraagt hij ik krijg flashbacks van gisteren en begin te huilen. ' e willi e willi waarom huil je wees blij dat je je eer mag geven aan mij ik ben ** lekker ' zegt hij. Ik huil nog harder ' ik ben niet meer maagd ' zeg ik huilend ' HAHAHAHAHAHHAHAHA HARAM WIE IS JE BROER ? ' vraagt hij ' heb ik niet ' zeg ik. ' ja daarom hé kechje ' zegt hij.Ik begin harder te huilen en harder ' ik ben verkracht ' zeg ik hij stopt met lachen en neemt plaats voor mij. ' wie heeft dat gedaan ? ' zegt hij boos, ' waarom boeit het jou jij wou ook mijn eer afnemen ' zeg ik boos. Hij pakt mijn kin vast ' ik maakte grapje ik doe dat soort dingen niet, ik lever alleen drugs verder ben ik opzoek naar een vrouwtje' zegt hij. Zijn woorden raken me diep ' dus je wilt me niks aan doen ? ' vraag ik ' nee nee ik doe niet mee aan dit project ik weet wel door wie je hier zit ' zegt hij ' wie dan ? ' vraag ik. ' Nora Chang ofzo iets het is mijn baas ze heeft nog 3 andere meisjes Reina, Lizette en Dounia ' zegt hij.
Mijn hart blijft stil staan bij Reina wat moet ik haar vertellen en hoe. Gaat ze me geloven of gaat ze me haten waarom gebeurt dit allemaal. ' wat? ' vraagt die jongen. ' niks niks ' zeg ik hij knikt en staat op ' Turkse pizza , kapsalon of Broodje kebab ? ' vraagt hij ' kapsa ' zeg ik hij knikt ' shokrane ' zeg ik. Hij glimlacht lief en knipoogt naar me.
POV Reina
Ik word wakker en zoek naar Lizette en Dounia. ' Doun Liz waar zijn jullie ? ' vraag ik. ' hier 'zeggen ze. Ik sta op en loop hun richting op volgens mij zitten we hier al 2 dagen ik weet niet eens welke dag het is en hoe laat het is. ' HAAL ONS HIER UIT JULLIE MOEDERS WOLLAH ' schreeuw ik ' ALS WE HIER UIT ZIJN KNAL IK ZELF JULLIE HOOFDEN ERAF ' schreeuwt Lizette. ' HAAL ONS HIER WEG IK RAAK GESTREST MATTIE IK GA DIE DOOR INTRAPPEN HÉ ' schreeuwt Dounia.Ik kruip naar de deur en kijk door het gat heen ik zie dat die ene Azzedine of zo kapsalon heeft gehaald. Ik begin harder op de deur te kloppen ' DIE KAOLO DEUR OPEN MET MPP ' schreeuw ik. De deur gaat open en hij kijkt me droog aan ' wat is er lan ? ' vraagt hij geïrriteerd ' wij willen eten kill we zitten hier Shi 2 dagen of zo en enige wat we hebben gegeten is brood met water' zeg ik boos. Hij zucht en geeft ons 3 kapsalon bakjes ' shokrane wollah La3tiksaha ' zeg ik ' Shokrane ' zeggen Lizette en Dounia. ' eh wie zit er in die kamer hiernaast ? ' vraag ik. ' een meisje genaamd Nadia of zo ' zegt hij.
Mijn hart stopt met kloppen ' welke Nadia ? Achternaam ? Leeftijd ? Werk ? ' vraag ik hij krabt aan zijn hoofd en pak een boekje erbij en bladdert wat door. ' Nadia YousYous 22 jaar ze is een styliste ofzo' zegt hij Lizette, Dounia en ik kijken gelijk strak ' BRENG HAAR NAAR HIER NU ' Schreeuw ik ' kill doe rustig Wayaw 'zegt hij en verdwijnt de andere kamer in.
POV Lizette
Nadia loopt de kamer in en kijkt ons allemaal bang aan ' e willi waarom kijk je zo ?! Je kent ons hoor ' zeg ik droog. ' haal me hier weg ik wil niet hier blijven ' zegt ze ' ga dan weg ' zegt Dounia. ' Ewa jullie waren toch vriendinnen ? ' vraagt Yousef ' ja blijkbaar niet ' zegt Reina. ' alsjeblieft haal me hier ik kan hier niet blijven ' zegt Nadia en ze begint te huilen ' Waarom huil je man kill ben je 5 ' zegt Dounia boos.' Nadia kom ' zegt Yousef hij pakt Nadia bij haar arm en trekt haar mee. Dan gaat de deur dicht.
POV Dounia
' wat was dat? ' vraag ik Lizette haalt haar schouders op ' wollah meh ik weet ' zegt ze. Reina is hayeck stil ' Ey Reintje wat is er ? ' vraag ik ze haalt haar schouders op ' ik moet haar zien ze heeft iets daarom doet ze zo ' zegt ze. Ik zucht ' laat haar Moss ze wilt ons niet saf dan mag ze opdonderen ' zeg ik ' je hebt helemaal gelijk ' zegt Lizette. Ondertussen eten we onze Kapsalon want die waren we bijna vergeten bro voelt zo lekker he om na 2 dagen of zo eindelijk normaal eten te krijgen.POV Yousef
' Nadia wat is er praat met me? ' vraag ik ze schud haar hoofd en loopt weg, ik pak haar arm vast en krijg gelijk een klap op mijn wang. ' kifesh deze ?! ' vraag ik ' sorry wollah sorry ik eh.. Nee laat ' zegt ze. Ik trek haar naar mij toe en til haar kin op ' Je gaat me nu zeggen wat er is ' zeg ik. * Nadia legt Yousef alles uit van A tot Z * ' wollah ik ga hem dood slaan ' zeg ik ze begint te lachen en geeft me een knuffel.Ik blijf nog met haar in haar kamer tot ik word gebeld door Nora dat ik een klus heb in België Antwerpen ' Nadia ik moet werken als ik terug ben kom ik effe bij je kijken 'zeg ik ze knikt en geeft me een knuffel. Ik sta op en verlaat de kamer.
POV Marouane
Ik word en kijk op de klok het is 12:00u 's middags. Ik sta op en neem een heerlijke douche gisteren was een fout maar het was heerlijk. Ik heb totaal geen spijt. Na het douchen trek ik mijn Barcelona trainingspak aan met mijn zwarte Nike 2017. Mijn haar breng ik mooi in model verder spuit ik nog parfum op.Ik maak msemmen met Ne3Ne3 thee. Na het eten was ik alles af en bel Nasserdine op.
Ik: ey bro, ehm Reina, Dounia en Lizette zijn gepakt door Nora
Nasserdine: sinds wanneer ? Waar zijn ? wollah ik ga haar dood maken
Ik: sinds eergisteren
Nasserdine: en je zegt het nu pas a hond
Ik: sorry ik denk dat ik weet waar ze zijn
Nasserdine: ai is cool haal me op in 5
Ik hang op en trek mijn jas in en pak een paar wapens. Ik stap in de auto en rijd weg.
Gaat het hun lukken ?
Bedankt voor de 14 stemmen moppies ik probeer zoveel mogelijk te publiceren maar school gaat voor heb namelijk binnenkort mijn SE
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...