POV Marouane
Ik word wakker naast Reina op de bank en achter mij liggen Lizette en Dounia en voor mij liggen Nasserdine en Nadia. Ik sta op en loop naar de wc ik doe mijn ding en loop terug in de gang kom ik Nadia tegen. ' hey ' zeg ik ze kijkt me vies aan en spuugt op mij ' hond ' fluistert ze zacht. Ze doet gewoon heilig Moss ze vond me hayeck lekker.Ik neem een douche en trek daarna mijn zwarte Nike tech aan met mijn zwarte Nike 95. Ik breng mijn haar in model en spuit nog wat parfum op, na mij doucht Reina en dan Nadia dan Lizette dan Dounia en dan Nasserdine. Allemaal hebben we onze zwarte Nike tech aan met onze Nike 95. Gisteren hadden we allemaal kleren gehaald.
POV Reina
Ik loop de keuken in en begin met het maken van ons ontbijt. Ik begin met een fruitsmoothie en Ne3Ne3 thee met msemmen, cakejes, ei en gevulde deeg. Na 2,5 uurtjes ben ik klaar ' AAN TAFEL HONDJES ' schreeuw ik. Iedereen schuift aan en schept op. Na het eten wassen Lizette, Dounia en ik alles af terwijl de jongens boodschappen doen voor Nasser. Na 3 uurtjes zijn we klaar met heel zijn huis opruimen want hij woont hier pas 1 maand en het huis moest schoongemaakt worden dus Voilà.' wat gaan we vandaag doen ? ' vraag ik ' kom picknicken ? ' vraagt Dounia ik knik ' ja hode ' zegt Lizette. Marouane's telefoon gaat af hij staat op en loopt naar een andere kamer. Na 3 minuten komt hij terug ' wat is er ? ' vraag ik ' Nora gaat bevallen en ik moet haar brengen wollah ze strest mij ' zegt hij ' moest je maar niet vreemd gaan ' zegt Nadia ik geef haar een dodelijk blik en krijg er dan eentje terug van Nasserdine. Wat is er met hem man wtf .. Marouane groet ons allemaal en loopt de deur uit.
POV Nora
Vandaag wou ik die bitches weer pakken maar ik kreeg kapot veel buikpijn. Ik heb Marouane gebeld en hij komt er aan. Als de bel gaat doe ik met moeite open ' Leggo ' zegt hij ' wacht de tassen ' zeg ik hij pakt de tassen en helpt me naar de auto.Ziekenhuis
We waren er in 2 minuten hij reed tt snel ook. ' hallo ze gaat bevallen ' zegt hij ' awh wat leuk zeg je eerste kind ? ' vraagt de vrouw. Ik antwoord snel met ja en pak zijn hand vast. Hij doet dit keer niks wat beter is zo komen we als een echt stel over. Ik word in een rolstoel gezet en meegenomen naar een kamer.' u bent op 7 centimeter mevrouw nog 3 centimeter en u mag gaan persen ' zegt de verpleegster. OMG dit doet zoveel pijn hé ik schreeuw het uit ' Nora houd je bek mattie ' zegt hij ik kijk hem boos aan. ' zijn jullie altijd zo ' vraagt de verpleegster ongemakkelijk ' ja haha zo is het leven soms van een getrouwd stel ' zeg Ik. ' kill houd je kaolo bek mattie welloe getrouwd stel ik heb haar per ongeluk zwanger gemaakt en nu laat ze me niet met rust ' zegt hij. ( schrijfster: Ik ga stuk HAHAHAHAHAHHA Marouane is echt gemeen wollah ).
Na 8 uurtjes mag ik eindelijk beginnen met persen. ' oke Nora op 3 mag je persen ' zegt de dokter. ' 1 2 3 persen ' ik pers zo hard ik kan ' 1 2 3 persen ' ik verzamel al mijn kracht en energie en pers zo hard dat ik per ongeluk een puf laat. Na 10 minuten hoor ik gehuil, mijn hart vult zich met vreugde de tranen stromen over mijn wangen heen. Marouane kijkt haar met grote ogen aan zelfs bij hem stromen de tranen op zijn wang. ' En hoe gaat dit schatje heten ? ' vraagt de dokter. ' Nihal Daniella Mohim Chang ' zeg ik. ' mama maak een foto ' zeg ik. Ik bekijk de foto en glimlach deze dag kan niet meer stuk ( omslag ).
POV Marouane
Ik kijk mijn dochter vol liefde aan nooit gedacht dat ik zoveel van iemand kon houden. Ik pak mijn telefoon en bel mijn ouders op na 5 minuten te hebben gesproken hang op.Reina: hbibi is ze al geboren?
Ik: ja schatje ze hebben net net meegenomen om haar te checken
Reina: awh hoe heet ze?
Ik: Nihal Daniella Mohim Chang, Nora heeft haar naam gekozen
Reina: oh okey als je nog wilt komen picknicken we zijn in het Vroesepark
Ik: is goed zina
Ik leg mijn telefoon in mijn zak en probeer toch maar beleefd te doen tegen Nora. ' gaat het ? ' vraag ik ze kijkt me lachend aan en knikt 'bedankt voor alles en sorry voor wat ik heb gedaan met Reina en haar groepje ' zegt ze met moeite.
POV Nasserdine
' en ? ' vraag ik ' ze is geboren en ze heet Nihal Daniella Mohim Chang ' zegt Reina verdrietig ' je wou dat het jou kind was hé ' vraagt Lizette Reina knikt en drinkt haar glas met Bacardi cola helemaal op. ' tja niks aan te doen alles is mektab ' zegt Dounia iedereen knikt. ' komt hij zometeen ? ' vraag ik Reina haalt haar schouders op ' zien we dan wel ' zegt ze droog.Heel de tijd kijken Dounia en Lizette Nadia vies aan wollah ik begrijp het niet wat is er gebeurt. ' Reina kom eens mee ' zeg ik. Ik loop met haar een stukje verder ' wat is er gebeurt tussen jullie en Nadia ? ' vraag ik. ' wollah meh ik weet ze was opeens boos toen ze ons zag en heel emotioneel' zegt Reina ' en toen ik met haar wou praten ging ze me barrie daarom ben ik boos en Lizette en Dounia omdat ze zomaar ongesteld deed ' zegt ze. Hmm raar dit er zit sowieso meer achter maar ja zo zijn meisjes altijd ik ga er niet mee bemoeien.
We lopen terug en zie Marouane zitten ' faka bro ben je blij met je kleine meid ? ' vraag ik hij knikt en trekt Reina naar zich toe. ' ai nu iedereen er is gaan we het gezellig maken ' zegt Marouane. Iedereen knikt.
Wanneer gaat Nadia het vertellen of beter hoe lang kan Marouane het geheim houden??
Bedankt voor de stemmen, 15 stemmen en 4 reacties dan ga ik verder
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...