POV Nadia
Ik kom aan bij Nasserdine ik was eerst effe naar huis gegaan omdat hij Reina ging helpen met haar spullen. ' hey ' zeg ik ' hey zina alles goed ? Hoe is het gegaan ? ' vraagt hij. ' goed kom zitten ik leg je alles uit ' zeg Ik. ' oké bereid je voor ' zeg ik. ' toen Reina was ontvoerd wist ik het eerst niet eens maar ik kwam Nora tegen in de winkel en ze zei waar ze waren tegen een man via de telefoon en toen appte ik Marouane en van hem mocht ik bij hem blijven zodat ik hun gelijk kon zien als ze er waren' zeg ik hij knikt. ' maar toen kwam hij alleen thuis en ik begon te huilen en hij knuffelde mij maar dat voelde niet goed dus liet ik los hij bleef maar aandringen en toen ik wou weglopen pakt hij mijn arm vast en tilde me op en.. en.. Ik kan het niet ' zeg ik huilend ' prinses rustig ik ben er voor je geloof me ' zegt hij. Ik knik en snuit mijn neus ' hij heeft me verkracht ' zeg ik snikkend.Je kan zien dat hij echt boos is en dat hij probeert rustig te blijven ' het spijt me zo erg ' zeg ik ' voor wat? ' vraagt hij. ' dat ik ontmaagd ben en je misschien gaat trouwen met een ontmaagde vrouw ' zeg ik beschaamd. Hij tilt mijn kin op en kijk me lang aan ' schatje wollah stop ik hou van je om wie je bent en ik zal je nooit oordelen achter alles zit een reden ' zegt hij. Hij gaat op zijn knieën ' Nadia YousYous ik heb je vader en moeder al gesproken en ze keuren het goed, ik wil jou en alleen jou ik wil een leven met jou ik zie iets in jou wat mij altijd gelukkig zal maken wil je met me trouwen? ' vraagt hij. ' JAAA OMG JAAA ' schreeuw ik en vlieg hem om zijn hals ' ik houd van je Nasser ' zeg ik.
POV Marouane
' habiba ik heb je gemist ' zeg ik ze loopt naar me toe en geeft me een harde klap op mijn wang. ' vuile verrader je verkracht mijn beste vriendin ' zegt ze. Ik leg mijn hand op haar schouder en meteen haalt ze die weg ' RAAK ME NIET AAN KILL WEET NIET WAAR JE HANDEN ZIJN GEWEEST TERING HOND ' schreeuwt ze ik pak haar bij haar kil en duw haar tegen de muur. ' E kehba praat niet zo tegen mij ik sla je dood ' zeg ik. ' ik heb toch nooit van je gehouden, ik moest met je trouwen om jou geld. Nu zijn mijn ouders lekker ik Marokko met jou geld en ben ik van je lelijke kop af ' zeg ik.Ze valt op de grond en huilt het uit ergens doet het me wel pijn we waren echt beste vrienden vroeger maar ewaja mijn ouders gaan voor. ' en trouwens Nadia's kut was lekkerder dan die van jou ' zeg ik glimlachend. Ze kijkt me vol woede en verdriet aan ' IK HAAT JOU VIEZE FLIKKER ' schreeuwt ze. Ik lach schamper en geef haar een knipoog ' cheerio zoals ze in Engeland zeggen ' zeg ik en loop de deur uit.
POV Reina
Ik sta op en loop naar de keuken ik huil het uit zo hard ik kan, ik schreeuw tegen mezelf ik gooi alles kapot. Waarom gebeurt dit. Mijn hele leven is overhoop gehaald mijn geld alles wat ik heb verdiend is weg mijn vertrouwen in de mensheid helemaal weg hoe kon hij mij dit aandoen ik haat hem. Ik trek mijn jas aan en pak mijn auto sleutels.Ouders thuis
Ik stap uit en loop het huis binnen mijn ouders lopen gelijk naar mij toe ' benti alles - ' effe niet ' zeg ik boos. Ik ren de trap op en laat mezelf vallen op bed. Ik voel me echt fuckedup, ik sluit me ogen en kan maar niet slapen. Ik neem een warme douche en de hete water stralen stromen over mijn lichaam heen. Ik kan altijd goed nadenken in de douche. Ik droog me af en smeer me in, verder trek ik mijn pyjama aan. Mijn haar heb ik gewassen ik smeer er wat olie in en föhn het droog ik vlecht het in een dutch braid. Ik haal al mijn make-up eraf en scrub mijn gezicht verder smeer ik er na het afspoelen nacht crème op. Ik loop naar mijn bed en kruip er in.Na een dutje word ik wakker ik heb echt goed geslagen het is nog steeds avond maar ja. Ik pak mijn telefoon en druk op Snapchat, als ik al mijn verhalen heb bekeken wat er 1000 zijn zie ik alleen Marouane's verhaal nog. Ik aarzel effe maar klik er op en bekijk Marouane's snapverhaal. Hij is bij Nora thuis hij filmt hoe ze samen eten en spelen met Nihal, dit had mijn leven moeten zijn. Ik had met Marouane moeten zijn zonder al deze problemen met een kindje. Ik sta boos en verdrietig op ik heb zo'n koppijn dood al dat huilen. Ik loop naar beneden en neem 4 pillen in en drink een halve fles trojka op.
POV Nasserdine
Ik stap in de auto en rijd weg naar Het huis van de ouders van Marouane. Ik stap uit en zie Marouane nog net zijn auto uitstappen ik ren er naar toe ik trek zijn deur open en trek hem zijn auto uit. ' vandaag ga ik jou levend begraven mattie ' zeg ik. Ik sla hem helemaal kapot daarna laat ik hem liggen op de grond. Ik stap in de auto en rijd naar het huis van mijn ouders. Ik stap uit en loop de oprit op, ik doe de deur open en zie Reina daar liggen op de grond. Ik versnel ernaar toe en voel haar pols ai ze ademt nog ik roep mijn ouders. Mijn moeder is helemaal in paniek en probeert mijn bewusteloze zusje een preek te geven terwijl
mijn vader alleen denkt aan Marouane dood maken ' HALLO HCHEUM ( schaam je ) JULLIE DOCHTER LIGT HIER BEWUSTELOOS EN JULLIE GAAN ZO DOEN BEL 112 A SAH ' schreeuw ik.Ziekenhuis
We wachten hier allemaal in het Ziekenhuis ik, me ouders, Nadia, Lizette, Dounia en Adam na 10 haar zie ik Adam. We hebben Soraya al gebeld en ze is gelijk bezorgd maar mijn ouders zeiden dat haar school voor gaat en dat wij dit oplossen.Er komt een dokter onze kant oplopen ' Familie Alhamdouli? ' vraagt hij mijn vader knikt. ' ik heb helaas slecht nieuws voor jullie ' zegt hij iedereen begint te huilen. Zo snel als het kan breekt mijn hart in 10000000 stukjes en flitsen mijn gevoelens in 1x weg..
Wat is er met Reina?
Hey bedankt voor de stemmen, sorry dat het zo lang duurde heb het druk. 23 stemmen en 5 reacties dan ga ik verder.
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...