POV Nora
Ik kom aan bij mijn moeders huis, ik bel aan en geef haar aan mijn moeder. ' yemma ik ga naar de moskee ' zeg ik ze knikt. Ik stap in en rijd naar een Marokkaanse winkel.Ik koop allemaal mooie hijab's en een paar gebedstapijten ik koop ook 2 Korans de zwarte met gouden randjes en de witte met zilveren randjes. Ik loop de winkel uit en stap in mijn auto.
Thuis
Ik loop direct naar boven en geef mijn Koran en gebedstapijt een plekje in de kamer en trek gelijk mijn zwarte Niqab aan. Wauw ik zie er echt leuk uit nooit gedacht dat ik er zo mooi uit zou zien in een Niqab.. Ik trek mijn zwarte Nike RoshRuns en trek mijn CG jas aan. In de auto zet ik ismo's album op en rijd naar de moskee.Na het gebed loop ik weer naar de auto ook heb ik om vergiffenis gevraagd en heb Allah in mijn leven gelaten ik voel me gelijk beter. Ik ga nog geen Niqab dragen alleen een Hijab maar in sha Allah ga ik later een Niqab dragen.
Thuis
Ik maak een foto in mijn Niqab en plaatst het op Snapchat met als tekst " one day " (omslag). Ik trek hem uit en trek mijn gewone onesie aan mijn haar kam ik uit en doe het in een losse knot ik haal mijn mascara weg en smeer wat labello op mijn lippen. Nihal gaat vandaag bij mijn moeder slapen zodat Marouane en ik lekker samen kunnen zijn. Ik begin met het maken van vis bestilla. Na het koken ruim ik het huis een beetje op en zet allemaal kaarsen op de tafel en leg de vis bestilla ook op tafel. Voilà ik loop naar boven en trek mijn mooie oranje lingerie setje aan en daarboven mijn zwarte satijnen badjas.POV Marouane
Ik pak mijn spullen in en loop mijn kantoor uit. ' waar denk je heen te gaan? ' vraagt Nourdine ik zucht en draai me 90 graden om ' naar Fatima in de bergen ' zeg ik droog ' ik ga naar huis naar mijn vriendin mijn dochter wil je nog weten waar en wat ik ga eten? ' vraag ik sarcastisch hij rolt met zijn ogen en loopt zuchtend weg. Ik zie al ik ga me sowieso niet meer vermaken hier..Thuis
Ik loop naar binnen en hoor mooi Marokkaans muziek en zie dat alle lichten uit zijn. Ik trek mijn jas uit en was mijn handen, ik loop de keuken in en zie kaarsen op de tafel en heerlijke vis bestilla. Ik glimlach oprecht dit had ik nodig mijn mooie vriendin en heerlijk eten, ik schuif aan aan tafel en bedank god ik schep op. Na het eten help ik Nora met afwassen, ik loop naar binnen en trek mijn korte joggingbroek en plof neer op bed. Nora loopt de kamer in en trek haar badjas heel sexy uit damnnnnn!!!!!! Ze kruipt naar mij toe en bijt op haar lip ze begint me hevig te zoenen. Ja jullie weten wel wat er daarna is gebeurt..POV Adam
Ik parkeer in de garage en stap uit, we hebben Rachida eerst naar mijn moeder gebracht en we zijn iets gaan eten en hebben leuke dingen voor Reina gehaald. Ik loop naar de balie en vraag waar Reina zit.Ik open de deur en loop met Nour naar binnen mijn hart breekt in 2000 stukjes nu ik haar zo zie met al die draadjes enzo. Ik loop naar haar toe en krijg gelijk waterige ogen ' Reina habiba je moet wakker worden je moet vechten voor ons en het spijt me dat ik je heb verwaarloosd wollah sorry ik beloof je ik zal je vaker opzoeken maar vergeet niet ik houd van je en dat zal ik altijd doen' zeg ik met een brok in mijn keel. Ik voel hoe de water druppels langs mijn wang glijden op één of andere manier voelt het alsof het mijn schuld is.
POV Nour
Ik zie dat Adam worstelt met zijn gevoelens ik leg mijn handen op zijn schouders en leun naar voren. ' baby alles komt goed blijf sterk ' fluister ik in zijn oor. Ik voel gelijk dat hij wat rustiger word ik kan zijn lichaamstaal lezen op één of andere manier weet ik wat zijn emoties zijn als ik zijn lichaam aanvoel.Na een paar uurtjes besluiten we om te gaan. Ik pak Adam's hand vast als teken dat ik bij hem sta en dat ik nooit meer wegga.
Thuis
Ik leg Rachida gelijk in bed nadat ik haar pyjama heb aangetrokken en haar Inni mini tandjes heb gepoetst. Ik maak Adam's lievelingseten nu visschotel zoals zijn moeder het maakt natuurlijk kan ik het niet perfect maar zijn moeder heeft me wel geholpen in het begin zodat hij zijn moeders kookkunsten niet zou missen.Na het eten staat hij op om te gaan afwassen ' nee houbi ga maar douchen en lekker slapen ik doe het wel ' zeg ik. Hij knikt en kijkt me dankbaar aan. Na het afwassen zie ik dat hij in slaap is gevallen ik stop hem goed in en geef hem een kus op zijn voorhoofd. Ik neem zelf een douche en trek mijn pyjama aan. Ik poets mijn tanden en loop daarna naar de kamer. Ik kruip in bed en nestel me in Adam's armen en sluit mijn ogen.
POV Nourdine
Ik loop naar mijn assistent en vraag aan hem of hij alles kan opzoeken over Marouane. ' baas' roept hij ik sta op en versnel naar zijn kantoor ' ja ' zeg ik. Hij laat me allemaal dingen zien van Marouane hmm hij is nog getrouwd die Reina heet en heeft een vriendin die Nora heet en een dochter die Nihal heet. ' safe dankjewel ga maar naar huis ik sluit wel af ' zeg Ik. De schoonmaakster is ook klaar inmiddels ik roep haar en loop samen met haar naar buiten en sluit af. Als ik als laatste overblijf met haar geef ik haar altijd een lift niet voor slechte bedoelingen maar omdat ze zo hard werkt en ik liever niet heb dat ze alleen in de avond loopt.Ik zet haar af en zwaai haar uit ik wacht tot ze binnen is en rijd dan weg.
Thuis
Hmm ik wil wel meer weten over die Reina ze lijkt me echt een leuk meisje en knap is ze zeker. Ik eet het eten op die mijn huishoudster heeft gemaakt daarna was ik het af. Ik neem een douche en trek mijn pyjama aan. Morgen een nieuwe dag dus vroeg slapen vandaag.Ja I Know beetje een saai deeltje maar ja volgende wordt spannender 😈.
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...