017

3.8K 195 41
                                    

Vorige hoofdstuk

Ik voel iemands adem in me nek ik draai me om en er word een doek op me mond gedaan en langzamerhand word alles zwart...

Nu

Ik open me ogen en word wakker in een bekende plek , ik wrijf in me ogen en knipper 5x dan besef ik dat ik in mijn eigen huis ben. Even bedenk ik me dat ik droom maar dan gaat de deur open, een bekende jongen loopt naar binnen ' ah je bent wakker ' zegt hij. Ik concentreer me op zijn gezicht en dan besef ik me wie hij is '  LAAT ME GAAN ' schreeuw ik. ' nee Reina pleas luister ' zegt hij ' je hebt 2 minuten ' zeg ik. ' het spijt me van alles wat er is gebeurd ik ging vandaag in de middag naar me moeder en ze zei me dat er iemand kwam bij haar en die vroeg waar ik woonde ' zegt hij ' het was Nora en je had gelijk je bent nooit vreemd gegaan Reina wollah sorry ik smeek het je vergeef me en dan zal ik nooit meer fouten maken ?' vraagt hij.

' Nooit fouten maken bestaat niet ' zeg ik bot ' wat moet ik doen zodat je me vergeeft ?' vraagt Marouane. Ik wil hem wel vergeven maar ik weet niet of ik dat kan , hij heeft al zoveel geflikt in misschien een half jaartje tijd. ' Mar ik beloof niks maar je kan het proberen net zoals ik ga proberen jou te vergeven ' zeg ik. ' ik wil nu naar huis ' zeg ik vast beraden hij knikt en loopt naar beneden..

Thuis

Ik loop naar binnen en gelijk begint de hell 'WAAR WAS JIJ? ' schreeuwt Nasserdine ' laat me met rust ' zeg ik ' e willi laat me met rust ben je gek Reina waar was jij ben je wel lekker in je hoofd ?' vraagt mijn moeder. ' Eğer 21 daha alabilirsiniz size hiçbir ceza anlamına gelmez ki nerede boze söyleyeceksin (je gaat nu vertellen waar je was dat je 21 bent betekend niet dat je geen straf meer kan krijgen) ' zegt mijn vader. Ik ren de trap op mijn kamer in en doe mijn deur op slot, ik loop de douche in en laat de warme water stralen over me heen stromen heerlijk dit effe relaxen. Ik ga denk ik een ticket naar Frankrijk - Marseille kopen en effe bijpraten met Soraya.

Na het douchen droog ik me af smeer me in en trek mijn pyjama aan , ik poets me tanden gelijk en haal me make -up van me gezicht af. Mijn haar doe ik in een staart , ik loop naar mijn bed en kruip erin heb in niemand zin maar ook echt NIEMAND!

N E X T M O R N I N G

* Beep Beep Beep Beep *

Hugh ik was zo blij dat ik deze kut wekker 2 dagen niet hoefde te horen , ik sta op en ruim direct mijn kamer op. Gelijk erna loop ik naar de douche , mijn haar was ik grondig en het zelfde geld voor mijn lichaam. Na het douchen droog ik me af smeer me in en trek mijn kleren aan hoe graag ik ook een trainingspak aan wil doen het mag niet naar mijn werk echt klote. Ik kam mijn haar uit en doe er producten in vervolgens föhn ik het droog en stijl het plat mijn haar doe ik daarna in een strakke staart, verder breng ik mascara aan en Nude kleurige lippenstift + ik spuit parfum op. Als laatste maak ik een foto en zegt het op Snapchat..

De foto + haar outfit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De foto + haar outfit

Beneden zitten mijn ouders en Nasserdine in de keuken te praten ' goedemorgen ' zeg ik ' reina ik begrijp het niet wat was er gisteren ? ' vraagt me moeder ' ik leg jullie uit wanneer ik thuis kom ' zeg ik en pak een wentelteefje van Nasserdine's boord en drink zijn Ne3Ne3 thee op ' wat doe je !' zegt hij boos. Ik geef hem een kus op zijn wang en trek mijn bontjas aan ' doeeeeg ' zeg ik ' REINA WACHT DOE IETS ANDERS AAN ! ' schreeuwt mijn vader. Ik kijk naar beneden en zie dat er inkijk is shiiet shiiet ja ik heb geen tijd meer ik pak een paar paperclips en clip de 2 stukken aan elkaar waardoor er niks meer te zien is. Wayaw nieuwe mode hayeck lauw! ' AL GEFIKST ' schreeuw ik terug.

POV Marouane

Ik word wakker zonder Reina naast mij ik mis haar met de dag meer wollah ik heb echt spijt , ik ga alles doen zodat ze me vergeeft. Ik sta op en neem een snelle douche , na het douchen droog ik me af smeer me in en trek mijn zwarte broek met gaten aan mijn donker groene Lacoste polo en mijn donker groene Lacoste schoenen aan. Ik spuit parfum op. De kamer ruim ik op en open alle ramen en gordijnen, beneden drink ik snel een smoothie en eet een appel op.

Ik rijd naar de bloemen winkel en haal rozen voor Reina wollah ik wil gewoon dat alles goed komt. In de winkel pak ik allemaal rozen bij elkaar en reken af. Onderweg kom ik Nora tegen ze loopt hand in hand met boy zeker haar nieuwe vriendje.

' hallo kan ik u helpen ? ' vraagt de vrouw bij de balie en ze leunt expres voorover zodat je haar inkijk ziet. ' ik ben hier voor Reina ' zeg ik. Ze knikt ongeïnteresseerd en geeft me de verdieping en kamer.

Ik doe de deur open en heb al spijt dat ik ben gekomen ik gooi de bloemen op de grond en loop weg.

Wat is er gebeurt waarom is Marouane boos ?

Dankjewel voor de 11 stemmen moppies love naar jullie. 10 stemmen en ik ga door ❤️❤️❤️❤️

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu