034

3.1K 161 58
                                    

POV Marouane
Ik zweer haar familie is tt saai ze drinken heel de dag thee en kijken naar animal planeet inplaats van Ne3Ne3 thee drinken ze gewone thee. Ik sta op en zeg maar dat ik naar de wc moet want ik val bijna in slaap. Nadat ik van de wc kom word ik gebeld door mijn moeder.

Ik: yemma alles goed?

Mama: hallo mijn zoon

Ik: seh yemma je kan nog beetje Nederlands

Mama: bele3 femouk uff hasma (hou je mond uff schaamte)

Ik: smeh (sorry)

Mama: hoe gat in Nederland? Jij zeker niet wil komen naar Marokko?

Ik: nee shokrane, ik heb het hier goed. Ik ga Nora ten huwelijk vragen en we gaan binnenkort samenwonen dus ja alles komt Goed in sha Allah

Mama: safe ik ben trots op jou blijf out de boert van die familie Alhamdouli

Ik: shokrane, mohim ik ga ophangen ben bij de ouders van Nora Thalla. Groeten aan iedereen

Ik hang op en loop de woonkamer in waar ik Nihal over neem van Nora en plaats neem naast haar waarna ze tegen me aan komt liggen. ' jullie zijn mooi koppel ' zegt haar vader ik knik en geef Nora een kus op haar voorhoofd.

Thuis
Ik loop naar boven met een slapende Nihal in haar maxicose. Ik geef haar een douche en trek haar pyjama aan, ' Nora kom Nihal eten geven ' zeg ik. Ik geef Nihal aan Nora en neem alvast een snelle douche. Na het douchen trek ik mijn pyjama aan en poets alvast mijn tanden. ' kan je haar overnemen ze heeft al gegeten je hoeft haar alleen in slaap te wiegen ik ga douchen ' zegt Nora ik knik. ' kalm Noortje alles komt goed ' zeg ik. Ik neem Nihal over en neem plaats op de stoel waar we haar in slaap wiegen.

Na 7 minuten ongeveer slaapt ze al, ik ben zo blij met haar ze heeft mijn leven veranderd echt helemaal. Ik ga me nu focussen op de islam samen met Nora. Ik leg haar in haar bed en kruip zelf ook bed. Even later kruipt Nora in bed en schuift ze tegen me aan ' Mar weet je dat ik een moord zou doen voor een moment als deze ' zegt Nora ik zeg niks en streel over haar hoofd.

N E X T M O R N I N G
Ik neem snel mijn telefoon op voordat het geluid Nora en Nihal wakker maakt.

Ik: hallo u spreekt met Marouane

Onbekend: hallo dit is Nourdine ik ben je nieuwe baas

Ik: oké gefeliciteerd je belt me zo vroeg voor deze khra (onzin)

Onbekend: kill leer wat respect voordat ik je over 2 seconde werkeloos maak hmar en ten tweede ik wil je over 30 minuten hier hebben en niet later

En voor ik iets kan zeggen hangt hij op wollah ik weer zeker dat ik ruzie ga krijgen met hem. ** zemmer ik sta op en loop de badkamer in. Na het douchen trek ik mijn zwarte Dior pak aan met mijn zwarte Clarks. Ik breng mijn haar in model en spuit wat parfum op. Ik geef Nora en Nihal een kus. Beneden eet ik snel 2 broodjes met kaas en salade en drink nog snel een blikje Redbull leeg.

In de auto zet ik muziek op en rijd naar werk. Ik stap uit en bereid me voor op deze izanhoofd.

Werk
Wollah die gesprek met hem was zo irritant hé kaolo bouhalia (mongool). Ik krijg een bericht van Nora, ik zie een foto van haar in haar lingerie (omslag). Met als tekst "omdat je zo vroeg weg moest hier een opvrolijker". Maar welloe zo'n lingerie setje had Reina ook aan bij onze huwelijksnacht pff ik heb echt gevoelens voor haar ik dacht dat ik ze zo kon weghalen of negeren maar dat lukt niet.

POV Nora
Marouane is sowieso zo versteld dat hij niet eens kan reageren op de foto. Ik neem een douche en trek mijn paarse lingerie setje aan met mijn paarse jurk tot mijn enkels en mijn paarse Puma's. Mijn haar kam ik uit en laat het los. Ondertussen is Nihal wakker dus geef ik haar ook gelijk een douche. Voor haar trek ik haar paarse rompertje aan met haar zwarte broek met een paar scheurtjes en haar zwart op paarse puma's. Ik open mijn ramen en gordijnen voor frisse lucht, ik leg Nihal in haar stoeltje en zet babytv voor haar aan.

Ik ga effe eten en dan alles hier in huis schoonmaken. Na het eten begin ik met schoonmaken want eh het is een rommel! Na 2u ben ik eindelijk klaar Nihal is in slaap gevallen in haar stoeltje. Ik til haar op en trek haar jas aan ik zet haar alvast in de auto, ik trek zelf mijn jas aan en pak mijn zwarte MK tas met mijn benodigdheden erin. Ik stap in de auto en rijd weg.

POV Nour (vrouw van Adam)
Adam slaapt nog steeds ik vind het echt zielig voor hem, vooral omdat hij zich schuldig voelt hij wist van niks en is er pas achter gekomen wat Reina de komende maanden heeft meegemaakt. Hij heeft zijn familie ook verwaarloost maar ja als je eenmaal je eigen familie hebt ga je snel focussen op je eigen familie. Rachida slaapt nog alleen ik ben wakker, ik weet niet als Adam pijn heeft voel ik het ook. Ik besluit om op te staan en een douche te nemen..

Na het douchen droog ik me af en smeer me in, ik trek mijn Calvin Klein lingerie setje aan met mijn zwarte bloesje die ik van de voorkant in mijn witte broek met een paar scheurtjes stop en mijn witte Royaums. Mijn haar doe ik in een knot en 2 plukjes aan de voorkant los.

Ondertussen heb ik al ontbijt gemaakt en is Adam al klaar hij heeft het zelfde al mij aan alleen een zwarte Kenzo T-shirt inplaats van een bloesje. Zijn haar is mooi in model en Rachida heeft haar witte Kenzo setje aan en haar witte Royaums. Haar kleine haartjes zijn in 2 mini knotjes. ' yallah kom eten ' zeg ik.

POV Adam
Ik weet niet wat ik zonder Nour zou moeten na het eten trekken we onze CG = Canada Goose jassen aan. Ik zet Rachida in haar stoeltje en stap in samen met Nour in mijn gloed nieuwe Bentley. ' mogen we wel naar Reina nu? ' vraag ik Nour haalt haar schouders op ' het is het proberen waard ' zegt ze. Ik lach en start de auto op.

Op naar Reina dan..

Hey hey bedankt voor de stemmen en jullie enorme geduld. 27 stemmen en ik ga verder ❤️❤️. Ik ga trouwens vandaag niks kunnen plaatsen van C&K of Mijn leven nadat ik werd uitgehuwelijkt maar misschien morgen ben moe dus ik ga slapen thallas👋🏽.

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu