Ik word wakker in de armen van Marouane, gelijk gaat er een leuk gevoel door mijn buik heen. ' goedemorgen mamasita ' zegt Marouane met een ochtendstem. Gelijk kijk ik hem aan als een mongool ' kan je me vaker zo noemen het is leuk haha ' zeg ik. Hij knikt en we staan op, hij slaat op mijn bil en geeft me een kus op mijn nek.
Nadat we allebei hebben gedoucht en zijn aangekleed, kam ik mijn natte haartjes uit en doe er wat olie in en föhn het droog. Ik breng mascara aan en en rode lippenstift. ' kom foto maken baby ' zegt Marouane ik spring als mongool naar hem toe en sta in een pose. * klik * hij bekijkt de foto en lacht tevreden ' stuur naar moi ' zeg ik hij knikt en plaats te foto op Snapchat en stuurt het naar mij. Vervolgens plaats ik het ook op Snapchat ( omslag ).
Ik maak een ontbijtje voor ons terwijl deze hmar nu al zit te playstationen braaawww??? Hoe bedoel je verslaafd.. ' ey zemmer kom eten ' zeg ik hij draait zijn hoofd nog sneller dan dat usain Bolt rent, gelijk kijkt hij me boos aan. ' HAHAHAHAHAHAHAHA kom etuuuuhh ik honger ' zeg ik ' bolle varken ' zegt hij ik steek mijn middelvinger op en neem plaats aan tafel.
' babe wat denk je ervan als we onze tickets naar Marokko veranderen, dan gaan we in de zomer 3 weken Marokko en 3 weken Turkije ? ' vraag ik. ' maar mijn ouders willen in December gaan voor kerst en nieuwjaar ' zegt hij ' I Know maar ik wil zo graag onze eerste kerst en nieuwjaar met iedereen vieren ' zeg ik. ' oké ik zal het regelen met mijn ouders ' zegt hij.
POV Marouane
Ik trek mijn jas aan en geef Reina een kus ' habiba ik effe naar mijn ouders heb ze lang niet gezien ' zeg ik ze knikt en gaat verder met afwassen. Ik stap in de auto en rijd weg, morgen weer werken totaal geen zin in.Ouders thuis
Ik stap uit mijn auto en stop mijn sleutel in het sleutelgat. ' yemma , baba ' roep ik. Mijn moeder loopt naar beneden in haar Marokkaanse huisjurk en mijn vader in zijn Kaftan. ' selem alles goed ? ' vraag ik ' selem gaat goed alhamdoulillah ' zeggen ze allebei.Ik schuif aan tafel en eet een klein beetje aangezien ik al bij Reina had gegeten. ' wat brengt jou hier mijn zoon ' zegt mijn vader ' Reina wou de tickets naar Marokko verplaatsen voor in de zomer zodat we onze kerst en nieuwjaar met iedereen kunnen vieren ' zeg ik. Mijn moeder kijkt me teleurgesteld aan ' weldi waarom? ' vraagt ze ' je weet dat je oma ziek is ' zegt mijn vader. Ik knik en zucht ' oké als jullie willen dan gaan jullie Reina en ik blijven ' zeg ik. Mijn moeder staat op en begint te tafel af te ruimen. Ik sta op en leg 4 briefjes van 500 op de tafel en loop weg. ' MAROUANE ! ' schreeuwt mijn moeder nog nooit heeft ze tegen mij geschreeuwd. ' je geeft ons maar €2000,- ?? Hoe moeten we hiervan leven, jou vrouw maakt al ons geld op en haar familie blijft rijk ons plan was dat jij met haar zou trouwen en haar geld zou stelen ' zegt ze boos ' Yemma ben je nog steeds met dat bezig ik werk toch ' zeg ik boos.
' MAROUANE IK WIL NIET DAT JE HET SLECHTE PAD OP GAAT ' schreeuwt ze ' EN JIJ DAN? JIJ LAAT ME IEMAND BEDRIEGEN EN BESTELEN HOE GEMEEN KAN JE ZIJN ' schreeuw ik boos. ' MAROUANE ALS JIJ DIE DEUR UIT LOOPT BEN JE NIET MEER WELKOM ' schreeuwt mijn vader als ik de deur open doe. ' saf kijken wie jullie huur gaat betalen ' zeg ik boos en sla de deur dicht.
POV Dounia
Ik pak een kop koffie en loop terug naar mijn kantoor. Er word op mijn deur geklopt terwijl er staat " NIET STOREN " maar ja mensen zijn blind. De deur gaat open en een vrouw loopt verder naar binnen ' wat zijn jullie voor een bedrijf, jullie zouden mij terug bellen in 2 dagen er zijn 2 weken voorbij en niemand heeft nog gebeld' zegt ze boos. Ik sta op en kijk haar scheef aan ' maar wie denk je dat je bent ? ' vraag ik ' Janneke ' zegt ze bot.' Janneke luister dan nooit maar dan ook nooit meer ga je zo als een bezeten aap mijn kantoor binnen komen ben ik duidelijk hmara ' zeg ik boos. Ze is duidelijk een Nederlander met haar wijde broeken haar crocs en haar Tijgerprint T-shirt. ' noem je mij een aap ? En jij dan kut Marokkaan jullie zijn zelf Afrikaans kut allochtonen ' zegt ze Wayaw dit was de druppel. Je mag alles vinden van elk land maar als je gaat discrimineren ben je faya.
Ik loop naar haar toe en vraag Allah alvast om mij te vergeven. Ik geef haar een wahed harde vuist tegen haar kaak ze staat op en kijkt me bang aan ' potverdikkie ben je helemaal bekuikerd, dit ga ik verdomme melden bij de directrice ' zegt ze ik begin te lachen ' weet je waar ze is toevallig ? ' vraagt ze opeens lief ' ehm ja hoor ze staat hier voor jou ' zeg ik. ' ja leugenaar een allochtoon zouden ze nooit zo'n functie geven eerder een schoonmaak functie HAHAHAHAHAHHAA ' zegt Janneke. Wollah ze zoekt mij ik ga haar één maar dan ook één harde klap geven dan is het gelijk klaar. Ik pak mijn kaartje en laat die aan haar zien ' zal ik het nog voor je oplezen ? ' vraag ik ze schud haar hoofd en loopt kapot snel weg.
POV Lizette
Ik zit met mijn moeder op de bank we kijken samen Tv, ik ben vandaag vrij. Deze maanden waren zo geweldig ik gepromoveerd tot creative director. Dounia is ook gepromoveerd tot directrice van het bedrijf Reina heeft promotie gekregen en mag de nieuwe fashion line regelen. Ik ben zo trots op ons gewoon de 3 musketiers zijn aan het rocken vriend.Mijn telefoon gaat af ik neem op.
Ik: hallo ?
Nora: hey met Nora
Ik: wollah ik heb je gezegd niet mij bellen vriend
Nora: Ugh jij bent zóóó met de nadruk op zo, vervelend
Ik: jij bent zóóó met de nadruk op zo, een kehba
Nora: hater, ik wou je vragen of je Reina's nummer kan sturen ik wil het met haar uitpraten
Ik: nee tief op
Nora: IK ZWEER HET JE WERK NIET OP MIJN ZENIEUWEN DIE HORMONEN KILLEN MIJ IK GA BIJNA BEVALLEN DUS STRES ME NIET
Ik: EY MARIKU TEGEN WIE SCHREEUW JE ZO LAAT ME NIET DOOR DEZE TELEFOON SPRINGEN EN JE KAPOT SLAAN
Nora: ik zei het je toch het zijn de hormonen sorry maar mag ik haar nummer
Lizette: NEE , val me niet lastig met mpp
Ik hang op en leg mijn telefoon weg, stinkdier dat ze is wilt ze tegen me schreeuwen. Ba p katota d bo mae ( ga naar de *** van je moeder in het Kaapverdiaans ). ' ey Lizette niet zulke dingen zeggen ik ga je een bofatada ( platte Hand ) geven ' zegt mijn moeder.
POV Nora
Goed als hun mij Reina haar nummer niet willen geven fijn, dan maar op mijn manier. Ik pak mijn telefoon stuur een sms naar mijn neef.Ik: doe het ze hebben erom gevraagd. App me gelijk als het goed is gegaan
Ik kruip in mijn bed en doe het licht uit.
Slaap lekker Nora, wat gaat er gebeuren met Reina, Lizette of Dounia ??
Thanks voor de 14 stemmen duurde wel beetje lang maar ewaja alles op z'n tijd. Anyways 14 stemmen, 4 reacties en ik ga verder ❤️❤️
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...