POV Reina
Ik keek Nourdine verlegen aan ' sorry hbibi ' zeg ik hij lacht en tilt me op ik sla me benen om hem heen en leg me hoofd op zijn nek. ' nee ik moet sorry zeggen ' zegt Nourdine als hij me op zijn schoot neerlegt en plaats neemt op de bank. ' heb je al gegeten? ' vraagt hij ik knik. Onze lippen zijn 1 cm van elkaar vandaan net als we bijna de fout in willen gaan hoor ik Nisrine huilen ' ik ga wel ' zeg ik. Ik til Nisrine op en wieg haar in slaap terwijl ik zit op een stoeltje. De bel gaat. Ik hoor Nourdine praten met Zounayra, wollah deze kech zoekt mij kaolo vuisten hé. Ik merk dat Nisrine al slaapt ik kus haar voorhoofd en leg haar in bed in sha allah krijg ik ook een schattig kindje. Ik loop rustig de trap af en zie Zounayra blij kijken naar Nourdine, ik pak haar telefoon uit Nourdine's hand. ' normaal zou ik jou geen uitleg geven over MIJN privé leven maar aangezien jij en zusje Nora niet weten hoe je je eigen man moet vinden ' zeg ik. ' dat is Saïd, mijn beste vriend sinds de crèche en hij is gay ook al was hij niet gay zal hij toch mijn beste vriend zijn want weet je ik heb liever 1 mannelijke beste vriend dan 10 neppe vriendinnetjes ' zeg ik. ' dus als je het niet erg vind ga mijn huis uit ' zeg ik ' eh dit is niet jou huis.. ' zegt Zounayra lachend ' kijk daar ga je de fout in, want ik ben Nourdine's toekomstige vrouwtje en jij bent zijn oud vuil doei Zounayra xx aan je stripper vriendinnetjes ' zeg ik.
Ik doe de deur dicht en kijk Nourdine aan die helemaal dood gaat van het lachen ' wallah respect je hebt haar zoals ze in 2005 zeiden je hebt haar uitgedist ' zegt Nourdine. Ik lach hem uit en geef hem een duw.
POV Soraya
Ik sta op en neem een snelle douche vandaag ga ik afspreken met Mertje my bestfuckingfrenn zoals alwayssss. Ik trek mijn zwarte hoodie aan tot over mijn kont en mijn witte legging met mijn witte Fenty x Puma slippers aan. Mijn haar kam ik uit en laat het los, verder breng ik wat mascara aan en spuit ik parfum op. Ik pak mijn telefoon en benodigdheden en stop ze in mijn zwarte mini rugtasje van LV. ' yemma ik ga naar Meryam ' zeg ik. Ik pak mijn auto sleutels en loop naar buiten.
Ik toeter 3x voor deze behaarde zwaluw naar buiten komt ' ewa heks ' zeg ik ' ewa dikbil ' zegt ze. Ik start de auto en rijd weg. Onderweg luisteren we naar Boef - Slapend rijk 😏. We komen aan bij onze bestemming en stappen uit. ' waar zijn we? ' vraagt ze ' een spa bitch ' zeg ik. Haar ogen glinsteren helemaal. Ik begin gek te doen zoals altijd en Meryam begint mij te filmen ' NIET OP SNAP ZETTEN ' schreeuw ik ' WALLAH JIJ HEBT PECH HAHAHAHA ' zegt Meryam lachend. ' oké maak mooie filmpje lan ' zeg ik. Ik doe heel smooth althans dat probeer ik ' oké deze mag je wel plaatsen ' zeg ik (omslag). We lopen de spa binnen en worden gelijk geholpen.
POV Zounayra
Ik wacht hier in mijn auto tot Reina naar buiten loopt. Ik zie haar Nourdine knuffelen en dan weg lopen. Ik wacht tot ze wegrijdt en rijd dan achter haar aan. Als ze voor haar huis stopt stap ik uit en pak haar van achteren ik gooi haar op de grond en kijk haar lachend aan. Opeens zet ze kracht op haar handen en slaat ze haar benen om mijn nek en doet ze shi gekke flip en zit ze opeens op mij en lig ik op de grond. Ze begint me te slaan, haar zus loopt naar buiten en trekt haar van me af ' wa Reina ik zag jou opeens beef ' zegt ze. Ik sta op en voel bloed druppelen op de grond ik voel op mijn achterhoofd, ja hoor ik bloed. Ik stap in de auto en rijd weg.
POV Dounia
Over 1 week is mijn bruiloft wallah ik kan niet wachten A sahbe!! Gewoon die adrenaline die je krijgt zovan bitch i'm getting married! Wollah als die boosooggooiende kechs mijn bruiloft gaan verpesten wordt ik Sheytana en dan wordt het gataaaaar! Nog effetjes en dan kan ik wakker worden naast mijn mannetje.. Nooit gedacht dat ik zou trouwen althans niet uit me zelf ik dacht altijd dat me moeder me ging dwingen ofzo of dat ik alsof deed want ja Dounia is MOB. (schrijfster: R.I.P. Parsa 😫😭 Allah y rahmoe 👼🏻). Ik sluit me ogen en val in slaap...Hi Thank you voor de stemmen, 65+ dan ga ik verder 💋.
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...