Vorige hoofdstuk
Ik hang op en trek mijn jas in en pak een paar wapens. Ik stap in de auto en rijd weg.
Nu
POV Reina
' ey die Yousef is vergeten de deur dicht te doen ' zeg ik, ze kijken me gelijk met grote ogen aan ' wollah vandaag gaan we weg ' zegt Lizette '
Als we vandaag niet weg gaan hier heet ik heen Dounia Kauki ' zegt Dounia iedereen begint te lachen. ' verzin alvast een andere naam dan ' zeg ik grappend. ' ik ga naar Nadia ik moet weten wat er is ' zeg ik ze knikken ik stap op en loop snel deur uit.Ik begin als een gek op de deur van Nadia te kloppen uiteindelijk gaat het open. Ik storm gelijk de kamer binnen voordat iemand mij ziet en me neerknalt. ' Reina wat doe je hier ga weg alsjeblieft ' zegt ze ' nee niet voordat jij me zegt wat er is ' zeg ik. Ik neem plaats op een stoel en neem een houding Zovan ik ga niet weg tot je uitgesproken bent. Ze zucht en verdwijnt in de badkamer. Ik loop naar Haar toe en hoor haar huilen ' Nadia meskiena wat is er praat met mij kifesh ben ik een vreemde voor jou of zo ? ' vraag ik.
Ze duwt me weg en begint te schreeuwen ' GA WEG TIEF GEWOON OP MAN WAT IS JE PROBLEEM ' schreeuwt ze. Moss ik draai me zo snel om en trek Shi scheve gezicht ' LUISTER GA NIET TEGEN ME SCHREEUWEN IK SNAP NIET EENS WAAROM IK ZO ACHTER JE KONTJE LOOP WOLLAH ** OP MATTIE GA JE ZO TEGEN ME DOEN ALS JE ME VOORTAAN ZIET KIJK ME NIET EENS KAOLO HMARA ' schreeuw ik ik spuug nog op de grond en steek mijn middelvinger op.
POV Dounia
Lizette en ik zijn druk in gesprek als Reina de deur keihard dicht knalt ' helemaal vergoten in haar hoofd wilt ze tegen me schreeuwen terwijl ik haar probeer te helpen saff heb mijn les geleerd ' zegt ze boos. Ik probeer mijn lach in te houden wollah Reina is hayeck grappig als ze boos is. Lizette staat op en geeft haar een knuffel terwijl dat echt niets is voor haar wollah Lizette haaaaaaaaaat knuffels echt letterlijke haat!!Wollah ik verveel me hier hé heb 2 dagen geen daglicht gezien en normaal geademd, ik weet niet wat deze mensen allemaal eten maar ey die geur hé verspreid zich sneller dan ebola mattie. Ik heb trouwens een vriend maar hij is in Marokko voor werk ach wat je maar werk noemt. Als hij terug komt ga ik een einde aan maken hij denkt hij is hier voor de lol of zo ik wil een man kinderen en een leven geen speeltje dan kan ik naar de Bart Smith gaan.
POV Lizette
Ik kijk op mijn telefoon ik heb nog steeds geen bericht gekregen van mijn vriend alsof ik niet boeiend ben. Ik ben al 2 dagen weg hoe merkt hij niks, ik sta zuchtend op en loop de badkamer in. Ik doe mijn ding en loop er weer uit ' hoertjes ' zegt een man. Wollah hij zoekt mij op hé ik ga zometeen echt een van hun aanvallen, ' wie noem jij hoertjes volgens mij bedoel je je zusje ' zegt Dounia wollah zij heeft schijt vandaag.Hij loopt boos op Dounia af ' wat zei je daar? ' vraagt hij boos ' dat je zusje een hoer is ' zegt ze. Hij pakt haar bij haar keel wollah klaar klaar mattie KLAAAAAAR. Ik ren naar hem toe en spring op zijn rug, Reina probeert hem weg te trekken terwijl Dounia hem steeds schopt in zijn geslachtsdeel. Als we harde schoten horen laten we gelijk los de jongen loopt boos onze kant op maar dan schiet iemand hem neer. ' Reina ' zegt Marouane. Reina rent als een kleine baby naar hem toe. Nasserdine de broer van Reina is daar ook.
POV Nasserdine
We lopen met z'n allen naar buiten, ' WAAR IS NADIA ? ' schreeuw Ik. Ik ren naar binnen en open alle deuren tot ik haar daar vind op de grond helemaal gebroken. Ik til haar op en ren naar buiten met haar. Als iedereen in de auto is rijden we weg.Thuis
We hebben ze allemaal naar de ziekenhuis gebracht om te checken of er iets was met hun. Nu zijn we thuis vandaag slaapt iedereen hier in mijn huis ik heb sinds kort een eigen huis. ' heeft iedereen gedoucht en schone pyjama's aan? ' vraag ik iedereen knikt ' ai dan mogen jullie op mijn bank zitten ' zeg ik ze kijken me allemaal dodelijk aan.Ondertussen hebben we pizza besteld en kapsalon. Morgen ga ik Nora dood maken wollah. Na het eten kijken we nog een film. Opeens begint Nadia te huilen ' wat is er habiba ? ' vraag ik shit wat zeg ik nou ' niks niks laat maar ' zegt ze ' ze zoekt aandacht woeleh ' zegt Reina. Ik kijk haar dodelijk aan, ik pak Nadia bij haar arm en trek haar naar mij toe. Ze ligt tussen mijn benen met haar hoofd op mijn borstkast met een deken over ons heen. Reina ligt met Marouane, Dounia en Lizette zitten allebei apart.
Ik zie Dounia kapot vies kijken naar mij en Nadia wat ik niet snap want zij scotte mij en vond me niet leuk. Ewaja nu heb ik gevoelens voor een ander wacht wat heb ik gevoelens voor Nadia. Ik schud het maar weg en kijk verder naar de film.
POV Nora
Laat me effe gaan checken bij mijn opgesloten vriendinnen. Ik stap ik mijn auto en rijd naar dat afgelegen plek. Ik stap uit en loop naar binnen ' ehm baas hallo wat doe je hier ? ' vraagt Zaka ' hoe bedoel je ? Ik ben de baas hier samen met mijn neef ' zeg ik droog. Hij lacht schamper en probeert me weg te houden van die kamer waar de meiden zitten. ' Zaka wat is er ? ' vraag ik boos ' eh niks niks wollah ' zegt hij. Ik trap hem in zijn geslachtsdeel en duw hem op de grond. Ik loop naar de kamer en zie niemand ' ZAKAAAAAA!!!!!!! ' schreeuw ik. Ik moet en zal ze vinden wacht maar!!Gaat Nora hun weer te pakken krijgen ?
Thankyouu voor de 14 stemmen op naar de 15 stemmen en 4 reacties
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...