POV Reina
Ik sta op en loop naar mijn balkon, ik pak een flesje water en drink het helemaal leeg. Ik heb altijd fucking veel dorst in de ochtend niet normaal. Na effe genieten van de zon loop ik terug naar binnen en neem een douche. Ik trek mijn paarse Nike trainingspak aan en mijn paarse Nike Tanjun. Mijn haar vlecht ik uit en doe het in een staart zodat ik een beetje van die messy krullen heb. Ik breng mascara aan en labello verder spuit ik parfum. Ik pak mijn telefoon, bankpas, labello en sleutels en stop ze allemaal in mijn jas zak. Ik open mijn ramen en gordijnen en maak mijn bed op.Niemand is nog wakker dus dan maar snel een broodje maken Nourdine komt me zo ophalen. Na het eten van een broodje met chocopasta en het drinken van warme melk ruim ik mijn bord en beker op. De bel gaat, ik loop naar de deur en open het. ' hi ' zeg ik ' Hey ' zegt hij. Hij ziet er fresh uit we hebben alle onze Nike trainingspak aan en onze Nike tanjun schoenen alleen hij heeft alles in donker blauw.
POV Nourdine
Ik doe de deur open van de bijrijderskant en laat Reina instappen. Dan loop ik naar de andere kant en stap zelf in. ' ik heb ontbijt gemaakt bij mij we gaan daar eten en dan ga ik je alles uit leggen ' zeg ik.Thuis
Ik leg het ontbijt op tafel en we beginnen met eten. ' Reina Uhm ik was niet echt eerlijk tegen je, ik ben niet maagd allang niet meer ' zeg ik. ' ik heb zelfs een dochter, kijk ik was getrouwd met een meisje genaamd Zounayra mijn dochter is bijna 2 maanden en heet Nisrine ' zeg ik ze zucht. ' ik was gelukkig getrouwd althans dat dacht ik maar eindstand kwam ik erachter dat ze een kech was en gingen we scheiden en toen was ze zwanger van me dus vandaar dat ik een dochter heb ' zeg ik. Ze staat op en loopt naar me toe en knuffelt me ' ik houd van je en als jou dochter bij jou leven hoort hou ik ook van haar als mijn eigen dochter ' zegt ze Wollah ik moet echt snel met haar gaan trouwen hé.Na het eten wassen we samen af en plof ik neer op de bank. Ze trekt een lange t-shirt van me aan en ze had een zwarte legging onderaan dus ja. Reina gaat tegen mij aan liggen en ik sla een deken om ons heen. Samen kijken we zo Netflix.
POV Dounia
Vandaag ga ik naar zalen zoeken met Ibrahim ik kan niet wachten tot ik zijn vrouwtje ben en we eindelijk ons leven kunnen beginnen. Ik sta op en neem een douche, ik trek mijn zwarte broek aan met een paar gaten en mijn witte t-shirt die over mijn kont komt en mijn zwarte laarzen met gouden stuts. Mijn haar kam ik uit en smeer olie erin verder föhn ik het droog en krul het met een krultang. Ik spuit parfum op en breng mascara aan. Vandaag heb ik effe geen zin in lenzen dus zet ik mijn bril op.Ik pak lange zwarte jas en pak mijn sleutels. Ibrahim staat al voor de deur. Ik open de deur en loop naar buiten ik stap in en geef Ibrahim een kus op zijn wang. Hij start de auto en rijd weg. Ik maak een foto en plaats het op Snapchat (omslag).
POV Ibrahim
Ik neem een snelle douche en trek mijn zwarte RM trainingspak aan en mijn zwarte Adidas. Mijn haar breng ik model verder spuit ik parfum op en poets mijn tanden. Ik trek mijn jas aan en loop mijn huis uit. Ik stap in de auto en rijd naar Dounia. Ik app haar dat ik buiten sta ze loopt naar buiten en stapt in meteen krijg ik een kus op me wang. De hele tijd maakt ze selfies Wollah ze is echt knap ma sha allah.We komen aan bij een zaal, ik parkeer de auto en stap uit. We lopen naar binnen en zien een hele grote zaal met een deur naar een andere zaal we willen mannen en vrouwen apart. Na iets van 4 zalen te hebben bezocht hebben we gekozen voor de 1e. ' zullen we ergens gaan eten? ' vraag ik ' ja kom naar MarocForChoice is een nieuwe Marokkaanse restaurant ' zegt Dounia ik knik en tik het in de TomTom.
POV Nora
' NORA, NIHAL HUILT!!! ' schreeuwt Marouane. Ik zucht sta op en loop naar Nihal's kamer ik til haar op en geef haar borstvoeding. Daarna leg ik haar weer in bed, ik loop naar de badkamer en neem een snelle douche. Ik trek mijn witte legging aan met mijn witte t-shirt en mijn witte sokken en daarboven een niqab. Ik verricht het gebed en pak daarna de Koran en trek mijn niqab uit. Ik lees de Koran. ' NORA, NIHAL HUILT WEER ' schreeuwt Marouane, ik word helemaal gek van hem sinds hij weet dat Reina een nieuwe vriend heeft is hij zo geïrriteerd en emo. Ik begin me gevoelens voor hem kwijt te raken, ik draag al een maandje een hijab en in sha allah binnenkort een niqab want ik wil me Beter focussen op de islam.Ook ben ik gestopt met drinken en Marouane en ik vrijen niet meer ik zei hem pas na het huwelijk. Ik heb al mijn schaarse kleding weggooit en omgeruild voor betere en bedekkende kleding. Ik hoor Nihal maar huilen en huilen ik sta geïrriteerd op en loop erna toe. Ik til haar op en verschoon haar luier en geef haar een douche ik trek daarna haar mooie pyjama voor haar aan en neem haar mee naar mijn kamer. Ik leg haar daar op mijn bed met kussens naast haar en dan kruip ik ook in bed en lees de Koran voor aan haar.
POV Reina
De bel gaat Nourdine staat op en loopt erna toe. ' Kan jij op Nisrine passen vandaag? Ik ga naar de lounge met vriendinnen ' zegt een bekende stem. Ik sta op en loop erna toe tot mijn verbazing zie ik iemand die ik haat ' is dat ze moeder van je kind? ' vraag ik bot. Hij knikt schamend. ' ook leuk jou te zien Reina ' zegt Zounayra 'wacht jullie kennen elkaar? ' vraagt Nourdine. Ik knik. Als Nourdine terug komt met Nisrine in zijn hand legt hij haar in haar bedje naast de bank en komt naast me zitten. ' hoe ken je Zounayra? ' vraagt hij nieuwsgierig. ' het is de zus van....Nisrine Alham - 1,5 maand. Ze is half Marokkaans kwart Congolees en kwart Mandarijns.
Wie is Zounayra?
60 stemmen en ik ga verder ❤️
JE LEEST
Different.. {Voltooid}
Romance' Kijk hem dan hij is hayeck mooi! ' zegt Dounia ' ja mann damnn papi ' zegt Lizette. Ik rol met mijn ogen ' opgedonderd met liefde ze zijn allemaal het zelfde.. ' zeg ik. Dat is wat ik dacht totdat ik hem ontmoette , hij is anders gewoon anders da...