012

4.3K 217 34
                                    

~ 09:00u 's ochtends ~

Ik sta op en loop naar beneden ik hoor de telefoon over gaan.

Ik: hallo?

Onbekend: ...

Ik: hallo?

Onbekend: blijf van Marouane af anders krijg je spijt

* gesprek beëindigd *

wauw raar dit , ik loop weer naar boven en duik terug in bed ' wie was dat ? ' vraagt Marouane ik negeer hem en draai me om. Hij trekt me aan mijn arm ' wie was dat ' vraagt hij wat luider ik schud mezelf los ' hou je bek en laat me met rust ' zeg ik. ' hoe praat je tegen mij ?' vraagt hij boos wollah hier heb ik geen zin in , ik sta op en loop weg ik sla de deur met een klap dicht kinderachtig hoor dit.

~ 12:00 ~

* Beep Beep Beep Beep *

Ik doe mijn wekker uit en sta op vandaag werk in niet vanuit mijn kantoor maar moet ik iemand opmaken voor een modeshow. Ik loop terug naar mijn slaapkamer want ik sliep in de gastenkamer. Na het douchen droog ik me af smeer me in en trek mijn kleren aan , vandaag ga ik wel voor iets meer make-up omdat ik het visite kaartje van mijn bedrijf ben. Ik breng bb Cream aan mascara aan lippenstift , eyeliner en blush aan verder niks nog een beetje parfum. Mijn haar doe ik een knot. Ik maak een foto in de spiegel en plaats het op Snapchat.

foto + outfit van Reina

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

foto + outfit van Reina

POV Marouane

Als Reina de kamer uit loopt sta ik op en loop de badkamer binnen , het gaat laatste tijd echt slecht tussen ons. Na het douchen droog ik me af smeer me in en trek me zwarte broek aan met mijn Burberry T-shirt en mijn Burberry schoenen. Mijn haar doe ik in model en spuit nog wat parfum op , ik zie er hayeck fresh uit!!

' Reina ik heb geen zin in ruzie dus kan je normaal doen? ' vraag ik ze lacht schamper en kijkt me lang aan ' ik moet normaal doen? ' vraagt ze ' jij bent de gene die vreemdgaat een andere vrouw zwanger maakt mij slaat en me dan nog wilt schreeuwen omdat je wilt weten met wie ik in gesprek ben , denk je nog steeds dat ik normaal moet doen?' vraagt Reina. Ik schud me hoofd en loopt naar de gang en trek mijn jas aan ' ik zie je straks wel ' zeg ik boos en sla de deur dicht.

In de auto rijd ik naar mijn mattie moet effe praten want ik weet niet meer wat ik moet doen..

Zouan thuis
Ik bel aan en wacht tot de deur open gaat ' ewa broer ' zeg ik ' ewa ' zegt hij. Ik plof neer op de bank en hij komt al terug met energie en een shisha pijp ' ai wat is er dan ? ' vraagt hij , * Marouane legt hem alles uit van A tot Z * . ' je hebt het verkloot man a dombo ' zegt hij ' ja man hoe moet ik het goed maken ? ' vraag ik hij staat op en pakt zijn computer. ' boek een vlucht naar een land en verwen haar daar en laat zien dat je het waard bent ' zegt hij ik knik en geef hem een mannelijke knuffel ' thanks man bro 'zeg ik.

In de auto gaat mijn telefoon gelijk over..

Ik: hallo ?

Nora: hey met mij

Ik: Nora wollah wat is er ?

Nora: wil je naar mijn huis komen en praten ik heb je nu nodig

Ik hang op.

POV Nora
Ik lig nog in bed heb laatste tijd geen energie meer mijn kleine meid vreet alles op. Ik neem een warme maar toch relaxte douche en droog me af smeer me in. Ik ga voor een lange grijze maxi jurk met mijn grijze huaraches. Mijn haar doe ik in een hoge slordige knot verder breng ik mascara aan en transparante lipgloss.

Wat ga ik ontbijten ?? Uiteindelijk ga ik voor wentelteefjes en gember thee. Na het eten was ik af en daarna wacht ik geduldig tot Marouane komt..

* ding dong *
' kom binnen' zeg ik, hij zit op de bank en kijkt me vragend aan. ' ik wil met je praten over onze dochter .. ' zeg ik hij knikt en maakt een gebaar van praat dan! ' je weet dat we een dochter krijgen en die hebben veel vader liefde nodig anders gaan ze het slechte pad op ' zeg ik hij lacht ' niet altijd jij hebt je vader bij je maar toch ben je een kehba ' zegt Marouane. ' nog iets je moet stoppen met mij namen noemen die opmerkingen beledigingen enzovoort ' zeg ik hij haalt ongeïnteresseerd zijn schouders op..

' alsjeblieft als ze geboren is wil je dan vanaf dat moment haar alle aandacht geven die ze nodig heeft ? ' vraag ik hij knikt ' sowieso het is mijn dochter ik ga haar goed behandelen maar je moet weten ik doe dit voor haar en niet voor jou ' zegt Marouane ik knik.

Binnenkort ben je toch van mij Whahaha 

' weet je al namen ? ' vraag ik ' nee daar komen we later wel op , trouwens ik wil dat ze mij achternaam krijgt ' zegt Marouane. ' ze krijgt van jou en van mij ' zegt Nora.

POV Reina
Ik kom thuis aan van werk en wollah ik ben tt moe geen energie voor niks.. Ik neem een koude maar echt koude douche want mijn lichaam doet pijn van al het staan. Na het douchen droog ik me af smeer me in en trek mijn pyjama aan , mijn haar vlecht ik in een zijvlecht.

Morgen moet ik 07:00u 's ochtends bij een event zijn ga vandaag vroeg slapen. Ik ga vandaag geen moeite doen ik maak een snelle spaghetti met garnalen en salade erbij that's it!

De deur gaat open en Marouane komt naar binnen ' Reina ik was vandaag bij Nora thuis om dingen te bespreken over de baby ' zegt hij ' oké ' zeg ik. Als hij denkt dat alles goed komt door 1x te zeggen waar hij was en wat hij deed haha dan heeft hij het goed mis.

' ey hoor je dat ? ' vraag ik hij knikt en staat op van tafel , ik eet verder mijn spaghetti op. Hij legt een envelop op tafel en ik open het meteen..

Lieve gasten,

Zoals jullie weten ben ik al 4 maanden zwanger , van een meisje. Vandaar dat ik een babyshower ga organiseren jullie zijn van harte welkom op mijn babyshower!! Doe iets roze aan maakt niet uit wat maar sowieso moet iets roze zijn alvast bedankt.

Voor vragen en andere dingen hier nummers.

Mama: 06********
Papa: 06********

Veel kusjes Nora & Marouane de gelukkige ouders van de babygirl 💗👶🏽

Ik kijk Marouane aan en verscheur het briefje ' ongelofelijk ' zeg ik ' wat is er? ' vraagt hij. ' doe niet dom ' zeg ik boos en sta op, ik was de borden af als Marouane me opeens omdraait ' baby wat is er ? ' vraag hij. ' vraag de gelukkige.mama.van.de.babygirl ' zeg ik en schud mezelf los.

Zij heeft echt ballen eerst wilt ze me man stelen dan bedreigd ze mij vervolgens wilt ze een babyshower organiseren en expres wilt ze mij uitnodigen?!!!! Het is dat Allah mij nu helpt want anders was ik nu voor haar deur en zou ik haar klappen !! Ik poets me tanden en was mijn gezicht , ik smeer er nachtcrème op en Wayaw me gezicht is kaolo zacht oeff.

Ik kruip in bed en zet mijn wekker om 04:00u het is nu 19:00u ik ga serieus zo vroeg slapen moet 04:00u opstaan. ' Reina pleas praat met me ' zegt Marouane ' niet nu ik ga slapen moet vroeg op ' zeg ik. Hij verdwijnt in de badkamer en komt 10 minuten later weer terug ' sorry ik wist van niks weet eigenlijk nog steeds niet wat er is ' zegt hij.

Hij kruipt ook in bed en omhelst me even wil ik hem wegduwen maar iets in me houd me tegen en zorgt ervoor dat ik daar blijf liggen. Kon het maar elke dag zo zijn 😍😍😍

Jaha Reina het huwelijk is niet altijd maneschijn en rozengeur .. Maar ja het ergste moet nog komen mop get ready 🙂

Was bijna vergeten te plaatsen 🙃😂

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu