014

5K 227 136
                                    

Vorige Hoofdstuk

Ik parkeer de auto en stap uit , mijn make-up koffer rol ik naar de deur. ' ben thuis Mar ' zeg ik , Ik loop verder naar binnen uit schrik laat ik mijn telefoon vallen ' ben je serieus ? ' vraag ik. 

Nu

' oooooomgggg ' schreeuw ik en spring op Marouane , hij heeft heel het huis volgepropt met Rozen ' wil je me vergeven prinses ? ' vraagt hij ik knik en geef hem een dikke kus. ' love you schatje ' zeg ik ' love you to prinses ' zegt hij. We lopen naar boven en hij laat het bad vollopen , ondertussen kleed ik me uit en loop de badkamer in. Hij sluit me ogen en leun met mijn hoofd tegen Marouane aan , ' Reina ik wil praten is dat goed ? ' vraagt hij ik knik. ' ik ben vandaag naar Nora gegaan ik wou weten wat er in die brief stond , toen heb ik hem verscheurd en op haar gegooid ' zegt hij ' omg' zeg ik lachen. ' ja en toen zei ik tegen haar dat ik niks meer met hun te maken wilde hebben toen zei ze hier zul je spijt van krijgen ' zegt hij , ' uff ze kan je niet met rust laten Jezus ' zeg ik boos ' maaaaaar.... ' zeg ik.

' Dat betekent niet dat je je dochter dan moet verwaarlozen want je gaat spijt krijgen ' zeg ik ' ja i know maar ik wil je geen pijn doen ' zegt hij ' ik vind dat je je taak als vader niet moet opgeven ' zeg ik. Uiteindelijk stoppen we met praten en genieten van het moment ook al word ik steeds aangerand door Marouane wollah jongens he..

POV Marouane 

' BABY KOM ETEN! ' schreeuw ik Reina rent de trap af en springt op mijn rug ' WHERE IS MY FOOD?! ' vraagt ze quasi boos. ' rustig a hyena tazz ' zeg ik. We zitten nog niet eens 2 sec aan tafel en Reina begint al met opscheppen ' yekk hongerig nigh? ' vraag ik. Na het eten was ik alles af ben lief vandaag ' ben kapot gelukkig ben ik morgen vrij ' zegt Reina. 

We lopen naar boven poetsen daarna onze tanden. ' denk er over na schat ' zegt ze ik knik en loop naar bed, Reina kruipt in mijn armen en drukt zichzelf stevig tegen me aan. 

 N E X T M O R N I N G 

POV Reina 

Ik word wakker door de zon die in mijn ogen schijnt hmm Marouane is er niet hij is vast gaan werken , ik sta op en ruim de kamer op. Na het douchen droog ik me af smeer me in en trek mijn zwarte satijnen huis jurkje aan en mijn haar stijl ik. Verder doe ik wat make-up op en open alle ramen en gordijnen ik heb nog geen zin om me aan te kleden, Ik open de deur en loop naar beneden ik zie een pad vol met rozenblaadjes. Ik kijk op me telefoon en besef dat het vandaag 14 Februari is , opeens hoor ik geluid ik loop verder en zie Marouane piano spelen. ' BABY WHEN I LOOKED AT YOUUUUU I ALREADY KNEW YOU WAS THE ONEEEEEE YEEAAAH ' zingt Marouane wollah hij klinkt als verkrachte kat zijn piano skills zijn ook heel slecht. ' OOK AL HEB JE WAHED GROTE VOORHOOFD JE BLIJFT WEL ME BABY ' zingt Marouane ' hahahahahah kaolo junk je verkracht mijn oren ' zeg ik. De hele tijd film ik hem en zet alles op Snapchat.. 

Ik pak een kussen en gooi het naar hem en het gaat rechtstreeks af op zijn gezicht ' au a hmara ' zegt hij nep boos ' deze ezedjief ek tabra ( sla je hoofd op tafel ) ' zeg ik. Hij staat op en rent achter me aan ' HAHAHAHAHAH help mij shi gekke junk wilt mij verkrachten schreeuw ik door de deur Marouane pakt me vast en trekt me naar achteren en slaat kapot hard op me kont ' Hmmm jou billuh ( Ta-Joela uitspraak ) ' zegt hij. Ik maak een foto van de gang en zet het op Snapchat.

 Ik maak een foto van de gang en zet het op Snapchat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu