011

4.9K 214 80
                                    

Vorige hoofdstuk
Ze staat boos op en loopt naar boven.. Ik voel me echt schuldig ik weet dat het fout was om vreemd te gaan en nu dit  , ya Allah waarom heb ik zoveel tegenslagen ?
Nu

POV Reina

Ik leg me hoofd op een kussen en schreeuw het uit waarom gebeurt dit allemaal , het enige wat ik wou was een gelukkig leven leiden met Marouane. Na het huilen van 3 minuten besef ik me dat met huilen ik niet ver kom en dat hij het niet waard is om over te huilen. Na het douchen trek ik mijn pyjama aan en poets me tanden , mijn verlof is al over ik had van mijn werk 2 weken vrij gekregen en het weekend vrij om uit te rusten van mijn bruiloft maar morgen begint de real life weer.

N E X T M O R N I N G

* Beep Beep Beep *

Ik sla op mijn wekker en sta op en zie Marouane nog naast me liggen effe serieus als hij niet wilt wakker worden word hij ook niet wakker alsof hij dat instelt. In de douche was ik mijn haar en scrub mijn lichaam en gezicht ook scheer ik de plekken die geschoren moeten worden, gewoon die meisjes dingen. Na het douchen droog ik me af smeer me in en trek mijn kleren aan , ik breng mascara aan bij mezelf en bordeaux lippenstift. Ook smeer ik wat Arganolie in me haar en föhn daarna stijl ik het recht spuit beetje parfum op en voilà.

Beneden maak ik mijn lunch voor op werk vandaag heb ik zin in salade met pijnboom pitten, kip, avocado, komkommer, mozzarella & dressing saus. Ik doe het in een bakje en maak nog 2 broodjes gezond met een smoothie. Als ontbijt maak ik pannenkoeken met Ne3ne3 thee , na het eten zet ik Marouane's ontbijt in de magnetron en was daarna alles af.

Ik loop nog snel naar boven en pak me tas in , ' omg mijn make-up tafel ziet er echt rommelig uit ' zeg ik. Ik sorteer mijn make-up en maak daarna een foto en zet het op Snapchat. Ik zie er lekker mooi uit ook #JunkOutfit, ik maak een foto van mezelf in de spiegel en zet het op Snapchat. Het is nu 11u en begin kwart over 11 dus heb geen tijd meer om hier te blijven hangen.

De foto + outfit van Reina

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De foto + outfit van Reina

POV Nora

Als ik wakker word wrijf ik over mijn buik , Ik ben gewoon zwanger van Marouane maar die kaolo kehba Reina moet weer verpesten. Ik hield echt van haar ze was echt me beste vriendin maar dan gaat ze trouwen met hem de jongen die ik leuk vind , het boeit me niet dat ze werd uitgehuwelijkt hij is al van mij en ik ga hem terug krijgen geloof me maar.

Na het douchen trek ik mijn kleren aan ik heb al aardig een buikje wat wel heel leuk is , Mijn ouders weten het ook al en die zijn niet meer zo boos omdat ik zei dat de vader een rijke man is. Mijn ouders zijn heel erg uit op geld dus ja dat vinden ze niet zo erg , maar binnenkort is Marouane mijn man wacht maar * gemene lach *. Ik breng mascara bij mezelf aan en nude kleurige lippenstift ik spuit parfum op en pak mijn tas en stop er me benodigdheden in. Ik maak een foto van mezelf en zet het op Instagram en Snapchat.

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu