045

3K 203 74
                                    

** 2 weken later **
POV Reina
Ik wordt wakker doordat mijn telefoon af gaat. Ik neem op.

Ik: hallo?

Saïd: fakaaaaaa it's me bitch Saïd

Ik: WHAAAAAAA SAÏDD!!!! E WILLI
WILLI WILLI WAAR HEB JIJ GEZETEN HMAR?!

Saïd: HEYYY BISHHH HOE GAAT HET LEKKERDING?!

Ik: JA MAN GAAT GOED

' REINA HOU OP MET SCHREEUWEN SHIT JOH ' schreeuwt mijn moeder ' MAAR IK PRAAT MET SAÏD ' schreeuw ik ' E WILLI WILLI WACHT NIET OPHANGEN ' schreeuwt ze.

Ik: Saïd me ma wilt met je praten

Mijn ma stormt de kamer binnen en pakt zowat mijn telefoon uit mijn hand.

Mama: e willi Saïd alles goed?

Saïd: gaat goed alhamdoulillah

Mama: mooi zo ik heb je gemist joh waar was jij?

Saïd: maroc voor een tijdje moest effe nadenken enzo maar ben weer in NL

Mama: safe jij en Reina gaan afspraken toch?

' mama het is afspreken ' zeg ik ' Bele3 femouk ' zegt mijn moeder. Ik zucht en rol met mijn ogen.

Saïd: ja toch ma, ik kom vandaag langs ik ga nu klaar maken ciao

Mama: safe doei

Ik pak mijn telefoon weer en zie dat Saïd heeft opgehangen. Mijn moeder loopt mijn kamer uit en doet de deur dicht. Saïd is mijn gay bestfriend hij en ik kennen elkaar sinds groep 1 hij was 1 jaar geleden bijna 2 verhuisd naar Marokko omdat zijn ouders hem niet accepteerde Mohim nu is hij terug heeft hij zijn eigen bedrijf en zijn eigen huis. Dus woont hij weer hier. Ik sta op en neem een warme douche, ik scheer de plekken die geschoren moeten worden en trek mijn wollige lange t-shirt/jurk achtig iets aan die tot mijn knieën komt met mijn doorzichtige panty en mijn zwarte Nike 2017. Mijn haar kam ik uit en laat het los hangen. Verder breng ik wat make-up aan. Ik krijg een bericht en zie dat Saïd mij een foto gestuurd via Snapchat (omslag).

POV Saïd
Ik sta op en maak me klaar. Na het douchen trek ik mijn zwarte skinny jeans en mijn zwarte hoodie met dingen erop en mijn zwarte royaums helemaal black today. Ik breng mijn haar in model en spuit parfum op, ik zet mijn pet op. Ik maak mijn bed op en open mijn ramen en gordijnen.

Nadat ik heb ontbeten trek ik mijn leren jas aan en pak de sleutels van mijn matte grijze Rolls Royce Ghost. Ik stap in en rijd naar Reina, ik heb haar echt gemist Lizette, Dounia & Nora ook Reina is de enige die weet dat ik gay ben de rest moet ik het nog vertellen. Van Lizette en Dounia heb ik wel dingen meegekregen via sociaal media maar van Nora niet ik wil weten hoe haar leven is, of ze getrouwd is of ze al kinderen heeft enzo.

Ik stap uit en bel aan bij Reina als de deur open gaat zie ik haar moeder daar staan. ' Hallo weldi alles goed? ' vraagt ze ik knik en knuffel haar. ' ik wil alles weten? ' vraagt ze ' nou ik ben bijna 2 jaar geleden verhuist naar Marokko om te denken nadat mijn ouders hoorde dat ik gay was waren ze boos en accepteerde ze me niet en ik ging toen bij me oma wonen zij was de enige die me accepteerde ik heb nu alhamdoulillah mijn eigen kleding en cosmetica merk Monroe ' zeg ik ze knikt en kijkt blij 'Bsahtek weldi Marhaban in Hollandia ' zegt Aicha. Ik hoor Reina schreeuwend de trap afrennen ik duw haar moeder uit beleefdheid en voor haar veiligheid ietsjes aan de kant. Want als Reina op iemand wilt springen heb je kans dat je een Chinese flying kick op je voorhoofd krijgt als je er naast staat.

Ze springt op mij en omhelsd me stevig ' OMG SAÏD IZANHOOFD IK HEB JE GEMIST HOE KAN JE ZO LANG WEG BLIJVEN EN NIKS VAN JE LATEN HOREN ' schreeuw ik. Ik laat haar los en kijk beschaamd naar beneden ' Reina safe laat hem tazz ga weg jullie ga Tala3touli la tension ' zegt Aicha (Reina's moeder) we lachen allebei. ' DOEI MAMA ' schreeuwt Reina die naast me staat ' Wollah Rip mijn oren Allah y rahmou ' zeg ik.

POV Nourdine
Vandaag ga ik iets leuks doen met Reina of naja ik wil iets leuks doen. We hebben de afgelopen maanden niet gesproken door dat gedoe met Zounayra werd helemaal Parra van haar ze maakt me gek broer ze vraagt veel en zeurt veel. Ik heb haar gezegd dat ik alleen met der praat vanwege Nisrine anders mocht je opkoweden van mij. Ik neem een douche en trek mijn grijze Nike trainingspak aan en mijn grijze Nike 2017. Mijn haar breng ik in model en spuit parfum op. Nisrine is vandaag bij mij eigenlijk heel het weekend Zounayra moet " zegmah werken ". Ik geef haar een douche en trek voor haar haar paarse Nike trainingspak aan en haar paarse Nike tanjun's. Ik zet haar in haar maxicose en zet haar in de auto ik trek mijn jas aan en stap in.

La Place
rijd naar de la place en stap uit. Ik pak Nisrine en zet haar in haar kinderwagen, zo duw ik de kinderwagen naar binnen. Ik neem de lift en wacht tot ik op de 3e verdieping ben. Ik loop de lift uit en zie Reina met een andere jongen. Ik loop er heen en kijk haar vies aan ze gunt me geen blik en praat verder met die boy. Ik probeer hun zo veel mogelijk af te luisteren ' hahaha en heb je mooie jongens gevonden in Marokko? ' vraagt ze wacht dus hij is gay?! Een gevoel van opluchting giert door mijn lichaam. Ik stuur haar een app en vraag of ze effe kan komen maar ze negeert me ik snap het ik koos me ex boven haar.

Ze staat op en loopt weg met die boy en gunt me weer geen blik. Ik zucht dan maar zonder vrouw leven.. Na een tijdje pak ik de kinderwagen en duw ik de kinderwagen de la place uit. Ik loop allemaal winkels in en uit en koop verschillende dingen voor mij en Nisrine.

 Ik loop allemaal winkels in en uit en koop verschillende dingen voor mij en Nisrine

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Saïd Margouhda - 25 jaar. Hij is half Marokkaans en half Jordaans. Hij heeft zijn eigen kleding merk Monroe en hij is gay.

70 stemmen dan ga ik verder

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu