016

4.1K 225 58
                                    

' BROER WAT DOE JE A EZEL SCHIET HEM DOOD ' schreeuwt Nasser ' NEEEE NIET WEGRENNEN KAOLO HOND WAYAW WAYAW ' schreeuwt Nasser. Ik draai me om en geef hem een harde stomp ' AU A HOOFD ' schreeuwt hij ' nee nee was me zusje ze sliep hier heb haar denk ik wakker gemaakt ' zegt hij , ' ja dat heb je inderdaad gedaan ' zeg ik ' broer het is half 11 man is tijd om op te staan ' zegt hij. ' oh ja klopt ' zeg ik en dan besef ik wat hij eigenlijk zei ' wacht wat half 11 ?' vraag ik ' ja nu 5 over half ' zegt hij.

Ik spring zowat uit zijn bed en ren als een speer naar mijn kamer en leg mijn kleren klaar , in de douche was ik snel mijn haar en scheer de plekken die geschoren moeten worden. Na het douchen droog ik me af en smeer me in , gelijk trek ik mijn kleren aan en doe producten in mijn haar. Verder föhn ik het droog en laat het voor de rest zo , ik breng mascara aan eyeliner en transparante lipgloss + parfum spuit ik op. ' NASSER HOE LAAT IS HET ?' schreeuw ik ' KWART OVER GEWEEST ' schreeuwt hij terug. Ik maak snel een foto van mezelf en plaats het op Snapchat.

De foto + Outfit van Reina

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De foto + Outfit van Reina

Ik trek mijn jas aan en stop de benodigdheden in mijn tas en ruim mijn kamer op, ik doe ook mijn raam en gordijnen open.

La Place

Ik loop de la place binnen en net wanneer ik hun zie is het precies 11u #LAUWETIMING! ' ewaaa prinsesjes ' zeg ik ' saaaang body hoor ' zegt Lizette ' wesh kom eten asah heb honger ' zegt Dounia in een Marokkaans accent. ' maar wat is er met je ?' vraagt Dounia ' ik leg jullie zo uit tijdens het eten ' zeg ik. Als we ons eten hebben lopen we naar een tafel en beginnen met eten , ' oké tell us whats wrong? ' vraagt Lizette. * Reina legt ze alles uit van A tot Z * ' ben je serieus ? ' vraagt Dounia ik knik en drink mijn laatste slok jus 'd orange op.

Na het eten lopen we de stad in en gaan gelijk de mango in , ' pas deze effe ' zegt Dounia en ze overhandigd mij de mooi lange maxi jurk tot mijn enkels. We lopen nu de H&M in en pakken allemaal dingen voor de zomer want we gaan we gaan in de kerst vakantie naar Marokko en dan in de zomer naar Turkije.

POV Nasserdine

Als er op de deur word geklopt sta ik geïrriteerd op en loop ik naar beneden , ik doe de deur open en zie Marouane daar staan ' wat moet je ' zeg ik boos. ' waar is Reina ?' vraagt hij snel maar duidelijk ' gaat je niks aan ' zeg ik. ' zeker bij die boy kaolo kahba ' zegt hij klaar dit was de druppel ik pak hem bij zijn kraag en duw hem tegen zijn auto aan ' noem mijn zusje nog één keer een hoer ga je zien hoe ik je kaak ga bossen ' zeg ik en laat hem los.

Wollah niemand praat zo over mijn zusjes ik sla ze gelijk. Ik loop weer naar boven en plof neer op mijn Bed, ik krijg een bericht binnen van mijn zusje Soraya wollah ik mis haar met de dag meer!

Soraya: hey poeperd

Ik: ewaa zusje alles goed?

Soraya: Alhamdoulillah gaat goed

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu