040

3.5K 170 86
                                    

POV Faris
Ik loop naar Soraya en voor 2 minuten blijven we elkaar aankijken en niks anders. ' Hey lang niet gezien ' zeg ik ' ja Hey hoe gaat het? ' vraagt ze. Ik knik ' is eh dat je vrouw? ' vraagt ze verlegen ' ja één dag nadat het uit was heb ik haar gesproken en ja na 2 weken waren we verloofd en 2 weken erna waren we getrouwd en dat is mijn zoontje van 3 weken ' zeg ik. ' dus je wilt zeggen dat je gelijk één dag nadat we uit elkaar waren je een nieuwe vriendin had? ' vraagt ze beledigd. ' nee nee ik kende haar al langer ze vond me ook al leuk maar ik was met jou toch ' zeg ik. Ze kijkt me boos aan en geeft me een platte hand ' Umarım çirkin eşin bir araba çarpmış olur (ik hoop dat je lelijke vrouw aangereden wordt door een auto) ' zegt ze en loopt weg.

' Soraya wat zei je? Hallo ik versta geen Turks.. ' zeg ik verward. Ewa laat t, ik loop terug naar mijn vrouwtje en neem plaats tegenover haar. ' en? ' vraagt ze ' ja ik probeerde het goed te maken maar ze leek nog overstuur, ik ben juist hierna toe verhuist zodat we haar niet meer hoefde te zien maar ja god kent zijn krachten ' zeg ik. ' alles is mektab hbibi calma god weet wat hij doet ' zegt ze. Op een of andere manier weet ze me altijd te kalmeren de manier hoe ze is vult mijn hart gewoon alles aan haar is perfect.

POV Meryam
Net als ik wil opstaan zie ik Soraya aan komen lopen. ' kill wtf ging je izjen Afrikaanse poep drol van 2 meter lang uitpoepen ofzo? ' vraag ik. Ze lacht zwakjes en neemt plaats tegenover mij, ze opent haar bakje en pakt haar burger er uit. Tijdens het eten is het zo stil alsof ze in een zielzuigende wc ging en haar ziel weg is. ' Sor wat is er? ' vraag ik ' Niks niks eet je burger wil zo weg ' zegt ze droog. ' Soraya Wollah doe niet dom wat is er? ' vraag ik boos. ' IK ZAG NET MIJN EX MET ZIJN VROUW EN ZIJN ZOON!! EN IK ZEI DAT IK HOOP DAT ZIJN VROUW WORDT AANGEREDEN DOOR EEN AUTO ' schreeuwt ze gelijk kijkt iedereen onze kant op. ' Soraya serieus hoe dom kan je zijn ' zeg ik boos.

Ik zie een jongen haar lang aanstaren, Soraya draait zich om en ziet hem daar boos staan kijken met zijn vrouw en zoontje in de kinderwagen. Hij schud zijn hoofd en loopt boos weg ' zie je ik verpest alles eerst verwaarloos ik Reina waardoor ze zus advies mist en dan krijg ik ruzie met Adam's vrouw alles gaat fout ' zegt ze huilend. ' eh kunnen jullie kut Marokkanen ergens anders huilen verdomme zeg allah dit allah dat allah me dikke reet ' zegt een vrouw ' praat nog 1x zo ik verkracht je familie ' zeg ik like hoe bedoel je racist.

POV Reina
17:50u
Eindelijk klaar met werken neef, voelde echt lekker man effe me hoofd leeg maken en concentreren op werk. Ik loop naar de garage en stap in mijn auto. Ik ga effe Nourdine verrassen.

Ik loop zijn gebouw binnen en loop meteen naar de balie. ' hallo ik kom voor Nourdine ' zeg ik ' heeft u een afspraak? ' vraagt ze ' nee ik ben zijn vriendin ' zeg ik ze knikt en drukt op een knot waardoor een deur open gaat en je naar de lift kan lopen. Zo kunnen onbekende mensen niet naar binnen best veilig eerlijk gezegd. Ik stop op de hoogste verdieping en loop de lift uit opeens zie ik Marouane zijn kantoor uitkomen. ' wat doe je hier Reina? ' vraagt hij ' stalk je mij ofzo? ' vraagt hij. En net als ik iets wil zeggen voel ik hoe Nourdine mijn hand vast pakt ' nee ze is hier voor mij ' zegt hij. Hij kijkt ons boos aan en loopt de lift in.

' Hey hbibi ' zeg ik en geef hem een knuffel en een kus op zijn wang ' Hey zine ' zegt hij en plaatst zijn hand net iets boven mijn bil. ' vandaag moet ik naar Dounia van Ibrahim ga je mee? ' vraag ik hij knikt. ' ik ga nu naar huis klaar maken en dan kom je me ophalen? ' vraag ik ' is goed ben over een uurtje klaar ' zegt hij ik knik en geef hem een snelle kus op zijn lippen. ' HAHAHAHA HARAM REINA HARAM ' schreeuwt hij lachend 'Ahahahaha hou je beheeeekk Nourdine ' zeg ik lachend.

Thuis
Ik loop direct naar boven en doe mijn deur op slot. Ik trek mijn kleren uit en stop ze in de wasmand. Ik neem een snelle douche en trek mijn zwarte lange jurk aan tot net over mijn knieën en een spleet vanaf mijn midden boven been bij mijn beide benen aan met mijn mooie zwarte Jimmy shoe hakken. Mijn haar smeer ik in met olie en föhn het droog ik steil het plat en laat het mooi los hangen. Verder breng ik mascara aan en rode lippenstift ik spuit een lekker luchtje op en voilà.

POV Nourdine
Als ik alles heb afgemaakt sluit ik mijn laptop af en pak mijn tas in op naar huis en dan naar me toekomstige vrouw. Er wordt op mijn deur geklopt ik loop erheen en zie Marouane staan. ' hoe durf je met Reina te gaan? ' vraagt hij ik zucht en probeer langs hem te lopen maar hij duwt me terug ' beantwoord mijn vraag je gaat haar behandelen als shit ' zegt hij boos. ' in tegenstelling tot jou Houd ik wel echt van haar en wil ik wel echt een toekomst met haar en niet voor geld ' zeg ik. ' nou Kowed van hier voor je je baan kwijt bent en je fucking handen ' zeg ik boos hij zucht en loopt bood weg. Ik doe de deur op slot en stap in de lift.

Ik stap in mijn auto en rijd weg. Hoe durft deze homo man wilt hij me vertellen hoe ik met haar moet omgaan terwijl deze Chinese Balhaar haar Shi 1000000x heeft gekwetst ga kwijt kill.

Thuis
Ik stop al mijn werk spullen in een kluis zodat als mensen ooit inbreken ze deze dingen niet kunnen pakken ze zijn echt belangrijk neef strikt geheim informatie. Ik kleed me uit en stap in de douchecabine. Ik trek mijn zwarte pak aan met mijn zwarte royaums. Mijn haar breng ik in model en verder spuit ik een lekker luchtje op. Ik loop naar beneden en trek mijn zwarte CG jas aan, ik pak mijn auto sleutels van Matt zwarte Porsche. Ik stap in de auto en rijd weg.

Ik toeter 2x en zie Reina al naar buiten lopen. Ik stap uit en leun tegen mijn auto aan. Ze kijkt verlegen aan als ik haar van top tot teen aankijk. ' je ziet er oogverblindend uit ' zeg ik. Ze lacht en geeft me een stomp op mijn borst ' stop je maakt me verlegen ' zegt ze.

POV Lizette
Ik heb zo afgesproken met Juliani om naar Dounia te gaan, Ibrahim heeft ons uitgenodigd weet niet waarom maar ewaja. Ik neem een douche en was mijn krulletjes. Ik trek mijn beige 2 piece jurk aan (een strapless topje tot net boven je navel met een kokerrok vanaf je navel tot je knieën) en mijn beige vans. Ik smeer producten in mijn haar en diffuse het droog, ik breng mascara, eyeliner, highlighter, concealer en nude kleurige lippenstift aan. Ik spuit een lekker luchtje op en trek mijn zwarte Woolrich jas aan.

Wachtend op Juliani zit ik hier op de bank ik ben echt moe. Als hij niet snel komt ga ik hem stagga en blijf ik yusu thuis. Ik wordt altijd moe als ik te lang wacht op mensen echt raar maar ewaja that's me. De bel gaat eindelijk..

POV Juliani
Ik neem een snelle douche want ik ben al laat ik zei tegen Lizette dat ik daar 18:45u zou zijn maar het is al 18:47u. Ik trek mijn donker blauwe pak aan met mijn donker blauwe Clarks. Ik breng mijn haar in model en spuit een lekker luchtje op. Ai het is 18:57u nu dus moet snel rijden anders gaat ze me djaaien (laten). Ik trek mijn donkerblauwe Woolrich jas aan en pak mijn auto sleutels.

Ik bel aan bij Lizette en gelijk komt ze naar buiten. ' eh vieze hond waar was jij? ' vraagt ze quasi boos. ' sorry schat was beetje te laat ' zeg ik. ' ja zeker te laat t is 19:10u hoe laat hadden we afgesproken? ' vraagt ze ' 18:45u ' zeg ik als een kleine kind van 5 die net een preek heeft gehad. ' oké dan! Volgende keer sneller doen wou bijna gaan slapen ' zegt ze. Ik start de motor en rijd weg.

POV Dounia
Ibrahim heeft iedereen uitgenodigd vandaag hij wilt dat we allemaal gezellig gaan eten Wollah meh ik weet wat er is. Ondertussen heb ik Allang al gedoucht en mijn mooie Roze Marokkaanse kaftan aangetrokken en mijn roze Shenkla (slipper). Mijn haar is gewoon simpel los en verder heb ik geen make-up op alleen een lekker luchtje. ' IBRAHIM!! WAAR BLIJFT IEDEREEN?! ' schreeuw ik vragend. ' WOLLAH MEH IK WEET BUITENLANDERS ZIJN ALTIJD TE LAAT, KOM IS NAAR BENEDEN' antwoord hij schreeuwend terug. Ik zucht en loop naar beneden ik heb hier geen zin in ben moe en wil slapen. Ik ben in zijn huis wat heel raar is maar ja ik ga zo weg als hun niet snel komen.

' ja? ' vraag ik. Hij geeft mee een bos bloemen en glimlacht. ' voor de mooiste vrouw van me leven ' zegt hij. Ik leg me armen rondom zijn nek en omhels hem. ' dankjewel hbibi ' zeg ik. Ik ruik aan de bloemen en glimlach dan voel ik Shi gekke flits op mijn oogleden. Ik lach en pak zijn telefoon en zie de foto die hij heeft gemaakt en nu als achtergrond heeft (omslag). De bel gaat en Ibrahim loopt naar de deur..

Wat is er zo bijzonder vandaag? En waarom wil Ibrahim zo graag een etentje?

49 stemmen dan ga ik verder binnenkort een deel van Mijn Leven Nadat Ik Werd Uitgehuwelijkt. Btw ben zo moe hé heb nog effe gebikkeld dus hier jullie nieuwe hoofdstuk laat me nu slapen hmara's en hmar's ❤️❤️❤️❤️.

Different.. {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu