~ 1 ~ mitt liv

3K 31 5
                                    

Hei,
Jeg er Julie og fylte nettop 18 år gammel.
Jeg har alt jeg trenger for å være lykkelig. La meg nevne disse tingene som gjør meg så lykkelig!.
Jeg er lykkelig på grunn av jeg har verdens beste familie! Jeg har en super snill mamma som heter Elin som også er min bestevenn og en super kul pappa som heter Erlend alltid er blid og snill. Jeg har også to brødre og en søster!.

Ja vi er fire søsken!
Første man er min store bror ! Henrik på 21, og så har du meg på 18, og tvillingen 16 Ellen og Even. Henrik flyttet ut sammen med kjæresten din Mina for litt over et år snart. De er ofte på besøk begge. Selv om de bor 2 timer unna.

Mamma og pappa var ganske unge når de fikk oss. Rundt 18-åringer!

Begge skal snart bli 39 år gamle.

Uansett jeg har jo helt glemt å fortelle dere om mine to beste venninner som er helt supre!
Vi har Ida og Emely.
De er de aller aller beste vennene noen gang kunne ønske.

De er mer som søstere. Jeg har kjent dem så lenge jeg kan huske!.

Jeg driver også med en av de største YouTube kanalene her i Norge.
Så blir alltid bet på prisutdelinger og ofte gjenkjent på gata med at folk spør om bilde osv.
Jeg lager videoer om lifestyle, sminke, klær egentlig alle jente ting.

Å ikke nokk med det har jeg hovedrollen i en stort Film om ungdom og forelskelse. Der jeg blant annet kline med andre skuespillere.
Snart skal vi få inn en ny skuespiller som skal spille min forelskelse og må spille In en scene der det vi liksom har sex ! .
Jeg elsker jobben min!.

Mamma, pappa og egentlig hele familien syntes at det er greit det jeg driver med.

Mamma og pappa er veldig stolte av meg og jeg er super Gald for at akkurat de er mine foreldre. De pusher meg til å følge mine drømmer uten tvil! De er bare best!.


--- Filmer film til YouTube kanalen ---

" Hei alle sammen! Og velkommen til en ny video!, idag har jeg tenkt å lage en video om hvordan jeg pakker kofferten min når jeg skal på ferie!

Som mange av dere vet skal jeg til LA for å mine beste venner har tenkt å ta meg med på en 2 måneders cruise som Jeg gleder meg kjempe mye.

Da starter vi bare!

Jeg har laget en liste!  for hva jeg skal ha med.
- Sminke
- Klær
- varme klær vis det blir kaldt som en genser og en bukse.
- shorts
- t- skjorter
- Singleter
- undertøy ( BH og Truser )
- Bikini

Og masse annet.

Håper dere likte videoen gjerne kommenter og lik videoen så ses vi i neste video!

Hade!

Mere? 
Hva syntes dere?

Cruise crushOù les histoires vivent. Découvrez maintenant