~ 32 ~ jævlig Vanskelig for meg!

653 11 1
                                    

Jeg stoppet i døra.
Armen ble så slapp at veska sklei ned i hånda mi.

Det fikk meg til å smile.

Isac satte seg på knær foran meg og rakk frem en rød rose.
" Julie! Jeg vet jeg ikke har vært den beste kjæresten denne uka! Jeg har brydd meg lite om hvordan du hadde det. Det er jeg syn sykt lei meg for! Babe du betyr alt for meg! Du gjør livet mitt lykkeligere! Uten deg ville det ikke noe være meg. Jeg er lei for at jeg såret deg og det var virkelig ikke meningen. Jeg elsker deg! " sa Isac.

" tilgir du meg? " spurte Isac.
Jeg nikket et ja på hodet mens jeg sa ja.
Jeg tok rosen og han klemte meg hardt.

Jeg trakk meg fra klemmen og kysset han på leppene. Kan kysset tilbake.

" Dette er hva jeg har savnet mest ! " sa jeg og smilte.
" Da trenger vi ikke å stoppe " sa sa Isac og løftet meg opp og kastet meg ned sengen og la seg over meg og vi kysset igjen. Kyssing gikk fort over til klining.

Klær begynte å forsvinne det samme med undertøy.

Vi var splitter nakkene begge to. Vi lå rå klinte med tunge og alt. Isac kysset nedover halsen. Noe som fikk meg til å stønne.

( Dere kan bare se for dere hva som skjedde next.)

Etter på lå vi bare å kysset og koste oss.

" Hei du må aldri være sur på meg igjen " sa isac.
" Jeg blir ikke sur bare begynte å savne deg veldig! " sa jeg og strøk han i håret.
" Det trenger du ikke for jeg skal alltid være sammen med deg! " sa Isac.
Jeg smilte.
" By The way! Sebastian fortalte at det skal være en fest hos en god venn av meg! Imorgen, vil du være med? " spurte Isac.
" En fest? " spurte jeg.
" Ja? " sa Isac.
" Altså en fest der ikke jeg kjenner noen og du henger med vennene dine drikker litt ja" sa jeg.
" Men du kan jo være med på det da! " sa Isac.
" Isac! Du vet jeg har dårlige minner fra fester med drikking osv ! " sa jeg.
" Baby! Jeg skal passe på deg?! Stoler du ikke på meg? " sa Isac.
" Ofc stoler jeg på deg Babe! Det er bare det at det er Åhh! Komplisert." Sa jeg og la meg på ryggen men hendene på ansiktet.
" Julie! Du kan ikke stoppe å gjøre noe bare fordi en jævel ødela det for deg en gang! Du må komme deg over det! Og starte på nytt! Du må vise deg selv av jeg klarer det! Og du trenger ikke å gjøre det alene! Jeg skal være med deg! " sa Isac.
" Det bare er så jævlig Vanskelig for meg! " sa jeg og gråt.
" Babe! Ingenting er Vansklig til du ikke har prøvd! Jeg vil ! Å skal hjelpe deg! ! " sa Isac.
" Først og fremt! Så må du slippe til den indre Julie! Den Julie som kommer til meg å sier at hun vil ha sex! Eller den sexy Julie! Men Som kun kommer når hun har drukket! Jeg vil ha henne uten at hun er drukket! Jeg vil ha den Julie hverdag! Julie vis du vil bli Sint på meg så bli sint på meg vis du vil kline med meg så klin med meg og vis du vil ha sex da har vi sex! Julie du må bare klare å si i fra! På en måte! " sa Isac.
Det fikk meg egentlig litt til å tenke.
Jeg tørket bort tårene.
" Jeg er klar for å få ut min indre Julie! Men du må hjelpe med fordi jeg vet ikke hvordan hun kommer " sa jeg.
" Yes! Så klart skal jeg hjelpe deg! Yes Yes Yes Babe! " sa Isac og kysset meg hardt på leppene.
Jeg la meg over han og kysset kyssing gikk fort over til klining.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now