~ 2 ~ Det gjør jeg ikke

1.6K 28 2
                                    

" Hade mamma! Nå drar jeg! " ropte jeg mens jeg tok på meg skoene mine.

" Åh drar du allerede? " spurte hun mens hun kom mot meg.

" Ja! Faren til Ida kjører oss til flyplassen " sa jeg.

" Så fint jenta mi! Kos deg kjempe masse og ha de gøy ikke tenk på noen ting lev livet med jentene ! Husk å ringe så ofte du kan da! " sa hun og klemte meg.
" Så klart mamma! Tusen takk! " sa jeg og klemte godt tilbake.
" Elsker deg jenta mi! " sa mamma.
" Elsker deg ! " sa jeg.
" Hils pappa Henrik og tvillingene " sa jeg.
" Så klart! " sa hun.

-- Flyplassen --

Vi var akkurat på vei igjennom sikkerhets kontrollen.

" Julie! " hørte vi en kjent stemme si bak oss.

Jeg snudde meg.
Der sto et menneske som fikk syndet og trist heten komme frem samtidig.

Jeg bare gikk videre.
" Julie vent! " sa han.
" Jeg må snakke med deg! " sa han.
" Jeg har ingen ting å snakke med deg om " sa jeg og gikk videre.
" Julie! Jeg elsker deg'! " ropte han. Sånn at folk stoppet opp og så på han.
" Julie " sa han med et strengt blikk som skremte meg litt og fortiden kom frem.

-- Flash back --

Jeg og Jonas var på et familie selskap. Og det var en jente Jonas å så på hele tiden med et flørtende blikk flere ganger og hun gjorde det samme.

" Jonas? " sa jeg og så rart på han.
" ja? " sa han og ennå så på jenta. Og blikket hans satt fast på brystene hennes. De var fyldige og hun hadde en åpen kjole på seg med der man kunne se kløft liksom.

" Jonas! " sa jeg og tok tak i ansiktet hans og vendte det mot meg.
" Hva er det du driver å ser på? " spurte jeg strengt.
" Ingenting! " sa han.
" Jeg er ikke dum! " sa jeg.
" Nei men du er jævlig pen! " sa han og tok meg i armen og dro meg med på toalettet.

" Hva gjør vi her? " sa jeg små sint.
Han bare smilte lurt og kysset meg.

-- Neste dag --

Jeg var på vei hjem til Jonas.
Døren var åpen.

Jeg gikk rett Inn.

Jeg hørte stønne lyder fra oppe i trappa.

Det må nok være Jonas.
Han liker veldig godt å se på sånne filmer og videoer. Der de ja liksom har sex!. Men vi har aldri hatt det eller, ja trenger ikke å gå inn på det nå. Jeg vil helst ikke ha det før jeg er atten. Men vi har jo liksom sovet sammen med lite klær osv.

Jeg gikk opp.

Jeg åpnet døra til rommet til Jonas med et stort smil. Men den forsvant fort.

I sengen lå det en jente og han over som han gikk inn og ut av! De hadde sex!.

" JONAS! Hva i helvete! " ropte jeg.
De stoppet med engang.

" Julie? " sa han.
" hva er det her for noe! " sa jeg.

Jeg så også at det var den jenta han så på.

" Jeg viste det! DIN JÆVLA DRITTSEKK! SEX GALE MANNE HORE! DET ER SLUTT! Å GLEM AT VI NOEN GANG VAR SAMMEN! " ropte jeg mens jeg gråt. Egentlig av lykke.

" Julie! " ropte han etter meg.
Løp hjem til Ida og fortalte henne alt.

Og på 18 års bursdagen min fikk jeg gave av Emely og Ida at vi skal på 2 måneders jente tur på cruise.

--- Flash back over ---

Ta deg sammen Julie! Nå må du slutte å være redd.
" Det gjør ikke jeg ! " sa jeg.
" Vi går " sa jeg til jentene.
Og vi gikk gjennom sikkerhets kontrollen og In på flyplassen.

Vi gikk bare rundt på taxfree og så oss litt rundt før vi satte oss på flyet på vei til USA!.

Mere?

Cruise crushDonde viven las historias. Descúbrelo ahora