~ 20 ~ Kjæresten min er stor fan av deg

966 13 5
                                    

Vi var akkurat ferdig i kirken og nå var vi i lokalet. Jeg hilste på familie og venner mens Isac bare følget etter.
" Du er han Isac Elliot " sa en kjent gutte stemme bak oss. Begge snudde seg mot stemmen.
" Ja! " svarte Isac og smilte.
" Kjæresten min er stor fan av deg " sa han.
" så koselig! " sa Isac.
Har han fått seg kjæreste tenkte jeg.
" Du?.. fått deg kjæreste?  " sa jeg og lo.
" Julie? Er ikke du i LA? " spurte han.
" jo, men kan jo ikke gå glipp av bryllupet "sa jeg.
" skjenner dere to hverandre? " spurte Felix.
" ja! " svarte jeg.
Felix er fetteren min han er rundt 16? Mødrene våre er søstre. Bare for å gjøre det klart! Foreldrene mine har en stor familie. Mamma har tre søstre og to brødre. Pappa har tre brødre og tre søstre. Og de fleste av dem har barn og når alle samles wow det er hva man kaller et fult hus!. De fleste er jo ikke en gang gift. De har kjærester osv. Mamma fikk meg ganske tydelig. Hun var 16. Samme med pappa.
Mamma har en søster og en bror som ennå ikke er gift eller har barn. Jeg har et veldig godt forholdt til min yngste tante som kun er 25. Jeg kan snakke med henne om alt. Og hun gir meg de beste rådene. Vi snakker ikke som at hun er min tante vi snakker som venninner.

" Vi er sammen " la Isac til.
" Seriøst! Du! Wow er sammen med hva! Julie! " sa Felix overrasket.
" Helt seriøst! " sa jeg.
" Hvo..." skulle han akkurat til å si før noen avbrøt han.
" Hei, Felix pappaen din roper på deg" sa en kjent ansikt som fikk meg til å smile.
" Løgn tante! Du vil bare ha Julie for deg selv! " sa han og gikk.
" jaja gutten min! " sa hun etter han mens hun lo.
" Hei! " sa hun.
" hei! " sa jeg lykkelig og klemte henne fort.
Det var tanten min. Gina.

" så godt å endelig å se deg ! " sa tante.
" Samme! " sa jeg.
" Hørte du har fått deg en sikkelig kjekkas! " sa hun lavt til meg.

Jeg nikket med hodet bak mot Isac.
" herre land han var jævlig kjekk! " sa hun.
" hei! Du må være kjæresten til Julie " sa hun og hilste på Isac.
" Hei! Ja! " sa han og smilte.
" Du må være kusina? " spurte Isac.
" Nei nei! Jeg er tanta til Julie. " sa hun.
" tante! Nei det kan ikke være sant! " sa Isac som ikke trodde på det.
" så sjarmerende og søt" sa tante.
Isac smilte.
" jeg har så mye jeg må snakke med deg om! " sa Gina.
" Jeg åå " sa jeg.
" skal vi? " spurte hun.
Jeg så mot Isac.
" Kjør på! Jeg bare henger litt rundt her! " sa Isac.
" takk! " sa jeg og og tante og gikk.
Vi gikk å satte oss ved et bord og begynte å snakke om alt og ingen ting.

" Dette bryllupet er så fint liksom fra start til nå! Niesene og nevøene mine blir gift og har kjærester men her er jeg liksom ikke har jeg kjæreste en gang ! Å Gud " sa tante.
" nei hør den perfekte tar til tid. Bare å holde øyne åpne. Sa en gang en person til meg " sa jeg og smilte.
" Awh! " sa hun.
"  fortell meg mer om bryllupet " sa jeg.
" jo hehe.. altså bryllupet er kjempe fint ! Så koselig at selve brudgommen spurte meg om dekorasjonene og bruden var enig faktisk var det bruden som spurte ! Og er det ikke så koselig å se igjen alle sammen familie venner. Og viste du at Jonas er i familie med Stine ( hun som gifter seg med Sander ). " sa tante før jeg avbrøt henne.
" Vent! Så det be..betyr at Jonas er her? " sa jeg.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now