Jeg våknet ved at jeg hadde en strek hode pinne.
Jeg tok frem mobilen og skjenket klokka. Den var 11.05 hadde jeg sovet så lenge?. Vanlig hvis står jeg opp rundt ni, ti.
Jeg satte meg opp kjente at det var kaldt. Jeg hadde ikke på meg klær!. Ikke så uvanlig. Jeg sover jo uten klær til vanlig å.
Jeg rakk meg frem til en morgen kåpe som akkurat dekte rumpa. jeg dro rundt meg gikk in på toalettet. Kan vell kalle at stillen min litt stutty stil, men det er sånn jeg liker det.
Jeg så meg i speilet. Mens jeg gnidde meg i ansiktet for å få vekk sminken som var over alt i ansiktet.
Plutselig la jeg merke til et rødt merke på halsen min. Jeg fokuserte på den og åpnet morgen kåpen og la merke til et par til.
To på halsen, en på den venstre puppen og en på magen.
Ikke si at det er suge merket?, men hvor og hvem kommer de i fra.
Jeg stakk hodet ut av toalettet og så at det var noen som sov i sengen. Jeg la ikke merke til det Istad.
Jeg gikk nærmere for å se.
" Isac? " sa jeg lavt til meg selv.
" Har jeg og Isac ligget? " spurte jeg meg selv.
Jeg ble jo egentlig letta når det var Isac jeg så og ikke en annet random fyr.Jeg tok mobilen og gikk in på Do igjen.
Jeg satte meg på toalett setet og gikk in på mobilen.Jeg gikk in på bilder. Og så mange bilder av meg og Isac. Vi som tok normale selfie sammen. Hvorfor husker jeg ingenting? Plutselig kom det et bilde som tok oppmerksomheten min. Isac og jeg som klinte mens jeg hadde hånda inne i buksa hans.
" Fy fader? " sa jeg til meg selv og la hånda foran munnen.
Jeg må snakke med han!.
Jeg gikk ut til sove rommet igjen.
" Isac?.. Isac? " sa jeg å ristet i han.
" Mhm " sa han.
" Isac våkne! " sa jeg.
Han snudde seg og dro meg med sånn at jeg halvveis lå over han med armene på hver side.
Vi så dypt inn i øynene til hverandre.
" Julie? " sa Isac.
" Isac det er noe viktig jeg må si deg! " sa jeg.
" Hva da? " sa han.
" Isac hva... hva skjedde igår? " spurte jeg.
" Igår? " sa han og tenkte.
" Ja la meg vise deg " sa jeg.
Jeg tok frem mobilen og viste han bildene.
Jeg satt i sengen mens han satt lent til albuen.
Han ble helt sjokka.
" Ikke nok med det! Se her " sa jeg og åpnet morgen kåpen og viste han merkene.
" Jeg.. jeg skjønner ikke " sa han.
Han så ned på egen kropp og så at det var røde leppe stift kyssene på kroppen hans.
" Julie jeg tror vi har....ligget! " sa han og så opp på meg.
Jeg viste ikke hva jeg skulle si.
" jeg beklager vis jeg gjorde noe galt! " sa Isac.
" Ikke gjør det! Faktisk er jeg glad for at det var deg og ingen annet random fyr. " sa jeg og smilte.-- Senere --
Jeg var nede i kjøkkenet og fiksa litt frokost.
" Julie!.. Julie se! " sa Isac som løp ned trappa og ned til meg.
Han holdt mobilen oppe.
" Les dette " sa han og ga meg mobilen." film kollegaene Julie Eriksen og Isac Elliot har begge store roller i filmen. Men det store spørsmålet er det er par? Kan vi kalle med kjærester?..........
Mere?
CZYTASZ
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...