" Hallo? " sa jeg.
" Julie! "Øynene mine ble store og jeg fikk en stor klump i halsen.
" Mamma? Hei " sa jeg.
--- Samtale ---
Mamma : Julie hva er det som står om deg på Internett !
Julie : Ehhh det.
Mamma : Julie! Forklar dettte!
Julie : mamma egentlig så,... husker jeg ingen ting fra den natta.
Mamma : Julie? Du skjenner vell gutten ?
Julie : Jaja! Vi er kjempe gode venner.
Mamma : kjempe gode? Som kjærester.
Julie : Jaa for å være helt Ærlig med deg.
Mamma : Julie så koselig. Kan du ikke ta en tur hjem til Norge å ta med kjæresten din? Fetteren din Sander skal gifte seg. Der må du jo være.
Julie : jo! Vi kommer.
Mamma : så bra jeg gleder meg.
Julie : jeg å. Men mamma hva med pappa?
Mamma: Julie ikke vær redd for det jeg vil snakke med han. elsker deg!
Julie : takk mamma! elsker deg!.---- Samtale over ----
" Hooo! " sa jeg og pustet ut.
" Hva skjedde? " spurte Isac.
" Det som skjer er at vi skal til Norge! " sa jeg.
" vi skal hva? " sa Isac.
" Mamma vil at vi skal komme! Plus fetteren min gifter seg " sa jeg.
" Da så! Vell koselig " sa Isac.--- Noen dager senere ---
( Flyplassen )Jeg og Isac var akkurat Kommet til Norge.
Vi satt i taxi på vei hjem til foreldrene mine, det var der vi skulle bo nå de siste uka.
" noe jeg burde hvite før jeg treffer foreldrene dine? " spurte Isac.
" Ja! Bare vær deg selv! " sa jeg og smilte.
" Er det alt? " sa han.
Jeg nikket et ja på hodet og smilte.Når vi var fremme. Vi gikk ut og i døra møtte vi på foreldrene mine.
" Hei! " sa mamma og pappa.
" Hei " sa jeg og klemte dem.
" Hvor er kollega / kjæresten " sa mamma tullete.
" Der! " sa jeg og pekte mot Isac som var så kjekk der han sto mens han hjelp sjåføren med koffertene.
Han kom mot foreldrene mine.
" Isac, Hei! " sa Isac og hånd hilste med pappa og ga klem til mamma." Du skal vel ikke såre dattera mi? " sa pappa med et strengt blikk.
" Aldri ! " sa Isac og smilte redd.
Vi gikk inn.Isac hilste på søsknene mine. Vi spiste godt mat og koste oss.
Nå var det til for å legge oss.
Jeg og Isac skulle sove på mitt rom. Jeg hadde en stor dobbel seng." Julie? " sa Ellen.
" Ja? " sa jeg mens jeg stoppet.
" Å herre Gud, " sa hun.
" Hva? " sa jeg.
" Typen din er sykt kjekk! Hadde jeg vært to år eldre! Skulle han vært min! Han er jo en drøm " sa hun drømmende.
" Ellen! skjerp deg " sa jeg.
" Jeg vet det! Kjæresten min er Damn hot! En dag finner du deg en å " sa jeg mens jeg smilte og gikk in på rommet." før dere legger dere har vi noen regler ! " sa pappa som kom inn på rommet etter meg.
" regler ? Hva? " sa jeg.
" ja regler snuppa! " sa pappa.
" Okei? Hva er de? " sa jeg og trakk på skuldrene.
" Nummer en ingen bruk av rusmiddler eller alkohol under mitt tak! Nummer to ingen seksuelle omgang! " sa pappa og så strengt på Isac mens han sa det siste.
Isac nikket fort på hodet.
" Pappa! Du skremmer han! " sa jeg.
" nei! Det går fint! Er selv vokst opp med strenge og klare regler " sa Isac og smilte.
" Fint! Ha en god natt søvn " sa pappa og gikk mens han luket døren etter seg." Har du? " spurte jeg.
" Nei " sa Isac og lo litt.
" Så du løy til pappa? " sa jeg.
" Tja! " sa Isac.
" Det var ikke kult! " sa jeg.
" Sorry baby ville bare imponere litt, har jo ikke akkurat verdens beste måte på få hvite om meg " sa han.
" Det var super rått! " sa jeg og hoppet oppå Isac.
Han løftet meg opp sånn at beina mine var på hver side av han og armene rundt naken hans og hans på rumpa mi.Mere ?
YOU ARE READING
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...